fbpx

מלון Holiday Inn Dubai Festival City בדובאי

מלון הולידיי אין דובאי פסטיבל סיטי

אם תרצו לנפוש במלון שנמצא במרחק של 12 דקות נסיעה בלבד משדה התעופה ומציע לאורחיו חוויית אירוח ברמת 4 כוכבים, מלון הולידיי אין דובאי פסטיבל סיטי יהיה בשבילכם. המלון הנו בעל חיבור ישיר לעיר הפסטיבלים של דובאי, שם ניתן למצוא 500 מסעדות, חנויות ואטרקציות לכל המשפחה. המיקום המעולה יחד עם החדרים המפנקים של המלון הופכים אותו לבחירה מומלצת בעבור כל סוגי הנופשים.

נהנים ממופע Imagine Show

אחת מגולות הכותרת של בית המלון זהו מופע Imagine Show. זוהי אטרקציה שמושכת אליה אינספור אנשים ובמרכזה מסך ענק שמוקרן על גבי מים, כאשר זהו המסך הענק ביותר בעולם שמוקרן על מים ומדובר בשיא גינס.

ההקרנה על גבי המים נעשית תוך כדי שימוש באפקטים מיוחדים, לייזרים, אורות, אמצעים טכנולוגיים ופירוטכניקה שלא ניתן למצוא באף מקום אחר בעולם. ללא ספק מדובר בחוויה שאסור לכם לפספס במידה ואתם מתכוונים לבקר בבית המלון הזה.

חדרים מפנקים עם כל מה שצריך

כל חדרי המלון כוללים אמבטיה, טלוויזיה עם מסך שטוח, מיזוג אוויר, מיטה מפנקת, כספת ובחלק מהחדרים ישנו גם נוף משגע ופינות ישיבה. בעצם תוכלו למצוא גם מה שאתם רק צריכים בחדרים וזאת על מנת להבטיח שהחופשה שלכם תהיה נעימה ומפנקת כפי שבוודאי הייתם רוצים.

נוסף על כן, ניתן למצוא במלון סוויטות רבות שנחשבות מותאמות בצורה מושלמת בעבור משפחות, כך שלא בכדי מדובר בקהל יעד שגודש אותו בהמוניו.

מה עוד צריך לדעת על המלון?

בשטח בית המלון תוכלו למצוא 2 בריכות שחייה, חדרי משפחה מצוינים, חדר כושר מעולה וגישה חופשית לאינטרנט. באתר בוקינג הוא קיבל ציון 9 ורבים מציינים לחיוב את נוחות המיטה והגודל המרשים של הבריכה, שהוא 18 מטרים.

לא רק זאת, גם היחס לאורחים מצוות הקבלה ושאר עובדי המלון קיבל שבחים רבים ואלו מכם שיבחרו לנפוש בו יוכלו להיות בטוחים כי הם ייהנו גם כן מיחס נעים לאורך כל החופשה שלהם.

ישנו גם מסלול ג׳וגינג, מיקום מעולה ליד התעלה וקניון מרשים וארוחות בוקר פשוט מצוינות. כפי שאתם בוודאי מבינים, תוכלו למצוא בבית המלון כל מה שאתם רק צריכים כדי שהחופשה הבאה שלכם תהיה מושלמת. המלון קיבל ציון של 9 בבוקינג כאשר הוא מצטיין בכל האספקטים השונים וביניהם איכות המתקנים, האוכל, הניקיון וטיב השירות.

מומלץ לכל אחד מכם לצפות ביוטיוב בסרטונים של בית המלון וזאת כדי שתוכלו להתרשם בעצמכם עד כמה הוא מרשים. בייחוד כאשר מביאים בחשבון עלות מול תמורה, נופש במלון ללא ספק יצדיק כל שקל ויהיה בגדר בחירה שכל אחד מכם יהיה שמח לקחת. אז בוודאי יהיה כדאי לכם לקחת את הביקור במלון הזה בחשבון, בייחוד אם תגיעו עם המשפחה!

תמונות של מלון Holiday Inn Dubai Festival City

חשוב לדעת!

Gateway Ave - Dubai Festival City - Dubai

מיקום המלון בדובאי

ביקורת על המסעדה מתוך Trip Advisor
יאללה שתפו! אל תהיו בונקרים😎
Facebook
WhatsApp
Telegram

מלונות נוספים בדובאי!

שלח הודעה
להזמנת אטרקציות שלחו הודעה
לקבלת עזרה בתכנון החופשה והזמנת אטרקציות שלחו לנו הודעה