fbpx

מלון Caesars Palace Bluewaters Dubai בדובאי

מלון סיזרס פאלאס בלו ווטרס

מלון היוקרה סיזרס פאלאס בלו ווטרס ממוקם על אי מלאכותי ונחשב לאחד המלונות הנחשקים ביותר בעיר. המלון הנו חלק מרשת סיזרס פאלאס העולמית והוא מעניק לאורחיו את האפשרות ליהנות ממתקנים ושירותים ברמת כוכבים. המלון מכיל 194 חדרי אירוח ואלה נהנים מנוף מרהיב שהופך את החופשה במקום לקסומה במיוחד.

מסעדות יוקרה ואינספור פעילויות

בשטח המלון ניתן למצוא אולם בו מתקיימות מעת לעת הופעות חיות ומופעי בידור מרשימים. לא סתם רשת סיזרס פאלאס נחשבת לשם דבר בכל הנוגע לאירוח יוקרה. חברת המלונות יודעת להציע לאורחיה חוויית אירוח שלמה שכוללת כל מה שצריך בחופשה שלכם.

בין היתר נרצה להזכיר גם את מסעדת היוקרה של השף גורדון רמזי שנקראת Hell’s Kitchen ונחשבת למקום שכל ענין טעם חייב לבקר. זאת יחד עם עוד 5 מסעדות וברים שפועלים במתחם בית המלון יבטיחו שתמיד תוכלו למצוא אוכל מזרח תיכוני, מערבי או אסייתי בסטנדרט חסר פשרות.

מתקנים לכל המשפחה

בעבור אלו מכם שמתכננים לקיים פגישות במהלך השהות בדובאי, בוודאי תשמחו לשמוע כי ישנו מרכז כנסים שכולל 3 חדרי ישיבות. נוסף על כן, ניתן למצוא גם אולם אירועים שיכול להכיל מאות אנשים ולהיות מושלם לחתונות או כל אירוע שאתם מתכננים, רק צריך לקבוע מראש כמובן.

אלה יחד עם הספא המפנק וחדר הכושר המאובזר של בית המלון יבטיחו שהחוויה שלכם תהיה כזו שלא תשכחו בזמן הקרוב. בין אם אתם מתכוונים להגיע לצורך עסקי ובין אם אתם מתכננים לקיים חתונה של פעם בחיים, היו בטוחים כי הביקור בבית המלון יאפשר לכם ליהנות מכל המתקנים והשירותים שיהפכו את החוויה שלכם לשלמה וכזו שלא יהיו בה פשרות בנוגע לאף פרט.

מה ניתן למצוא באזור?

בית המלון של סיזרס פאלאס נמצא לא רחוק מהמרינה של דובאי וחוף ג׳ומיירה כך שתהיה לכם גישה נוחה במיוחד לכל האטרקציות והמסעדות השוות ביותר בעיר. ניתן להגיע לחוף ג׳ומיירה דרך הכביש שמחבר בינו ובין האי ולאחר מכן תהיו לא רחוק מהגלגל הענק של דובאי, מסעדות יוקרה לצד המרינה וקניונים מפוארים.

אופציה נוספת תהיה ליצור קשר עם הקבלה במלון מלון סיזרס פאלאס בלו ווטרס וזאת על מנת שיוכלו לסדר לכם הסעות לאטרקציות השוות ביותר בעיר. בין היתר יהיה ניתן לתאם טיול במדבר של דובאי או אתרי תרבות מובילים.

בכל אופן, תוכלו להיות בטוחים כי אם תיגשו אל בית המלון תוכלו למצוא בו את כל שאתם צריכים כדי ליהנות מהחופשה המושלמת. פשוט נאמר זאת דוגרי, זה בית מלון שנחשב לאחד מהטובים ביותר בדובאי ולא בכדי. הוא יותר לתת תמורה מעולה ביחס לעלות הכספית וכל המתקנים והשירותים בו עומדים בציפיות ולא מאכזבים ואף לא במעט.

תמונות של מלון Caesars Palace Bluewaters Dubai

חשוב לדעת!

Caesars Palace Bluewaters Island - Dubai

מיקום המלון בדובאי

ביקורת על המסעדה מתוך Trip Advisor
יאללה שתפו! אל תהיו בונקרים😎
Facebook
WhatsApp
Telegram

מלונות נוספים בדובאי!

שלח הודעה
להזמנת אטרקציות שלחו הודעה
לקבלת עזרה בתכנון החופשה והזמנת אטרקציות שלחו לנו הודעה