fbpx

מלון Mandarin Oriental Jumeira בדובאי

מלון מנדרין אוריינטל ג‘ומיירה

רוצים להפוך את הביקור הבא שלכם בדובאי לחלומי? ביקור במלון היוקרתי מנדדרין אוריינטל ג׳ומיירה תהיה בחירה מעולה! הוא קיבל ציון של 9.3 באתר בוקינג וגם באתרי הביקורת האחרים הציון כמעט מושלם. זהו מלון מודרני שנמצא במרחק 20 דקות נסיעה בלבד משדה התעופה והוא בעל גישה ישירה לחוף הים.

דלפק הקבלה של בית המלון פועל 24 שעות ביממה, כמצופה ממלון יוקרה. זאת כאשר הוא נמצא במיקום אידאלי שיאפשר לכם גישה מעולה הן לחוף הים והן למרכז העיר ושדה התעופה. בין היתר ניתן לציין את קניון דה וילג׳ שנמצא במרחק 2.6 קילומטרים וסיטי וולק במרחק 3.1 קילומטרים. זאת יחד עם הנוף המרהיב לקו הרקיע שמשתקף מהטרקין של המלון יהפכו את הביקור בו למושלם!

מיקום מנצח של בית המלון

קרבתו של אתר הנופש לחוף ג׳ומיירה הופך אותו לאידיאלי בעבור אלו מכם שמחפשים אחר מקום לינה עם מיקום מעולה. כך תוכלו להגיע לכל האטרקציות השוות בעיר בקלות רבה וזאת כאשר הגישה לחוף הים תהיה נוחה במיוחד.

לא רחוק מהמלון ניתן למצוא את קניון מרקטו ובמרחק נסיעה קצר ניתן להגיע למתחם מרוצי סוסים, קניון דובאי ובורג׳ חליפה המפורסם. באזור מרכז דובאי בו נמצא קניון דובאי ישנן אטרקציות רבות, ביניהם אתר הסקי המקורה המפורסם ומופע המזרקות המרהיב שמתחרש מידי ערב.

אילו חדרים ניתן למצוא?

קיים מגוון רחב של סוגי חדרים שמתאימים לכל סוגי הנופשים. החל מסוויטת הג׳וניור וחדר הסופיריור קינג ועד סוויטה עם נוף לשמיים או סוויטת פרימייר שמכילה שני חדרי שינה ענקיים ונוף מרהיב לים.

בין אם אתם מתכוונים להגיע לבד, יחד עם בן או בת הזוג או עם כל המשפחה, היו בטוחים כי תוכלו למצוא במלון היוקרה הזה את החדר המושלם שיבטיח את שלמות החופשה שלכם.

כל החדרים מגיעים עם כספת, מיני בר, טלוויזיה, מיטה יוקרתית, חלוק רחצה, מכונת קפה, בידה ומקלחת מפנקת כך שתוכלו להיות בטוחים כי אין זה משנה באיזה חדר בדיוק תבחרו, החופשה שלכם בוודאות תהיה מושלמת אם בחרו לבלות באתר הנופש מנדרין אוריינטל ג׳ומיירה.

שפע של מתקנים מפנקים

במלון ניתן למצוא מגוון רחב של מתקנים איכותיים שיוכלו להבטיח שהחופשה הבאה שלכם תהיה לא חפות ממושלמת. בין היתר ניתן למצוא באתר הנופש בריכות ענק, ספא, חדר כושר מאובזר ומסעדות ברמה גבוהה מאוד. ביקור באתר הנופש הזה יבטיח שתמצאו את כל מה שאתם צריכים בחופשה הבאה במקום אחד!

בין המסעדות הנמצאות במתחם נרצה לציין לחיוב את מסעדת The Bay שמציעה מגוון עשיר של מאכלי ים טריים וזאת לצד תפריט מערבי עם מנות פשוט מעולות. מסעדה נוספת שלא כדאי לפספס היא Beluga שמתמחה במטבח הצרפתי ומגישה מנות יוקרה מסקרנות.

תמונות של מלון Mandarin Oriental Jumeirah

חשוב לדעת!

Jumeirah Beach Road - Jumeirah 1 - Dubai

מיקום המלון בדובאי

ביקורת על המסעדה מתוך Trip Advisor
יאללה שתפו! אל תהיו בונקרים😎
Facebook
WhatsApp
Telegram

מלונות נוספים בדובאי!

שלח הודעה
להזמנת אטרקציות שלחו הודעה
לקבלת עזרה בתכנון החופשה והזמנת אטרקציות שלחו לנו הודעה