fbpx

מלון Dusit D2 Kenz Hotel Dubai בדובאי

מלון דוסיט די2 קנז דובאי

בית המלון דוסיט די2 קנז דובאי נמצא בקרבת תחנת המטרו ״דובאי אינטרנט סיטי״ והוא כולל 237 חדרים וסוויטות. זהו מלון 4 כוכבים והוא נמצא במרחק 15 דקות נסיעה משדה התעופה, כך שניתן להגיע אליו ללא עיכובים מיותרים. במלון תוכלו למצוא כל מה שאתם רק צריכים כדי ליהנות מהחופשה המושלמת בדובאי.

דלפק תיירות וגישה נוחה לאתרי תיירות מובילים

בין היתרונות השונים של בית המלון נרצה לציין לחיוב את דלפק התיירות המצוין שבו כל אורח יכול לקבל שפע של מידע אודות האטרקציות המובילות בעיר. כך למשל, יהיה ניתן ליהנות מטיול גמלים, סיור תרבותי במסגדים, פעילויות אקסטרים או ספורט ימי. האפשרויות הן רבות ומגוונות ורק תצטרכו לבחור באטרקציות שמתאימות לסוג החופשה שאתם מעוניינים בה.

יתרון נוסף הוא שירותי ההסעה של בית המלון. ישנן הסעות הלוך ושוב לקניון האאוטלט של דובאי, חוף דה פוינט, אזור הקניות דה פוינט וקניון האמירויות. כך בעצם תוכלו להיות בטוחים כי שהות במלון תבטיח לכם נגישות מעולה לכל היעדים השווים ביותר בדובאי.

מסעדות בינלאומיות – עולם של טעמים

היבט נוסף שמייחד את בית המלון זה המסעדות שנמצאות בו. המסעדה המזרח תיכונית מגישה מאכלים שמוכרים לכולנו מכל רחבי המזרח התיכון, כאשר כל מנה נוצרת בקפדניות רבה ותוך כדי התייחסות לפרטים הקטנים. יתר על כן, תוכלו למצוא גם מסעדה תאילנדית שהמנות בה יתנו לכם ניחוח של חופשת בטן גב.

ישנו גם מזנון שמגיש ארוחות בוקר בשטח המלון ומאכלים בינלאומיים. כך שללא ספק בית המלון יוכל לספק לכם את התשובה המושלמת וזאת כל עוד מדובר על האספקט הקולינרי. טיפ שלנו, נסו מנות מארצות שונות והיפתחו לטעמים שאינכם מכירים, ללא ספק תגלו הפתעות טעימות במיוחד!

מה עוד צריך לדעת על המלון?

בית המלון מציע לאורחיו חניה בחינם וחדרי המשפחה שלו מרווחים ומפנקים במיוחד, דבר שהופך אותו לבחירה מעולה בעבור משפחות שלא רוצות להתפשר על הנוחות בחופשה שלהן. כמו כן, ישנה בריכת שחייה אחת וגישה ל – WiFi חינם בכל שטח המלון.

דבר נוסף שמייחד את בית המלון זה המיטות המעולות שקיימות בחדרים. בין אם תבחרו בסוויטה ובין אם בחדר רגיל, היו בטוחים כי תוכלו ליהנות ממיטה שתאפשר לכם ליהנות משינה מושלמת.

בית המלון מציע לאורחיו כל מה שהם צריכים על מנת ליהנות מחופשה מושלמת. החל מגישה נוחה לאטרקציות השוות ביותר בעיר, דרך אינטרנט חינם וחדרים מפנקים וכלה במסעדות פשוט מעולות. כל אחד מכם שיבחר לנפוש בבית המלון יוכל להיות בטוח כי הוא מקבל החלטה נכונה וזאת כאשר מדובר על החופשה הבאה שלו. זהו ללא ספק מלון שיוכל לגרום לכם ליהנות בדובאי ולחוות בצורה מיטבית בכל רגע נתון! היו בטוחים בכך.

תמונות של מלון Dusit D2 Kenz Dubai

חשוב לדעת!

Al Khareef 1st Street - Sheikh Zayed Rd - Dubai

מיקום המלון בדובאי

ביקורת על המסעדה מתוך Trip Advisor
יאללה שתפו! אל תהיו בונקרים😎
Facebook
WhatsApp
Telegram

מלונות נוספים בדובאי!

שלח הודעה
להזמנת אטרקציות שלחו הודעה
לקבלת עזרה בתכנון החופשה והזמנת אטרקציות שלחו לנו הודעה