fbpx

איפה כדי להזמין מלון בדובאי? – חלוקה לאזורים בדובאי

האזורים של דובאי – איפה כדאי לישון ?

מתחילים לתכנן את החופשה החלומית שלכם בדובאי? מצוין. רגע לפני שאתם כבר משבצים ביקור באתרים השונים בלוח הזמנים, עצרו רגע לשאול את עצמכם אם כבר החלטתם היכן אתם מתכוונים לישון? אנחנו לא מדברים רק על בחירה של המלון החלומי שייתן לכם שירות VIP במחירים שאפשר רק לדמיין בארץ. אנחנו מדברים על בחירה באזור בו כדאי לכם ללון.

אם גם אתם מגיעים לדובאי בפעם הראשונה, לא בטוחים איפה כדאי לכם לשהות, המאמר הזה הוא ממש בשבילכם. דובאי רק נפתחת למטיילים הישראליים כך שמצד אחד אפשר ליהנות מהחוויה הראשונית של גילוי המקום והיעדים הטובים ביותר בתוכו. מהצד השני, מטבע הדברים, חסר מידע שיעזור לכם לתכנן את טיול החלומות שתמיד רציתם לעשות בדובאי.

בדיוק בגלל זה בחרנו לרכז לכם פה מידע קצר ורלוונטי על שבעת האזורים המרכיבים את העיר דובאי. נציג בפניכם את היתרונות והחסרונות בכל אזור ואזור כדי שתוכלו לבחור את המקום המתאים ביותר לחופשה שלכם. מכיוון שאתם עדיין לא מכירים את היעד וחשוב שתדעו להתמצא בתוכו, אנחנו ממליצים לכם לפנות קצת זמן, להביא מפה של העיר מהגוגל ולהכיר אתנו את דובאי.

איפה כדי לישון? רשימת האזורים בדובאי

אזור הדאונטאון של דובאי, Downtown

אי אפשר להתחיל לדבר על דובאי בלי להזכיר את הדאונטאון של דובאי. הרי דובאי, בראש ובראשונה היא אחת מהיעדים הפופולאריים ביותר לבעלי עסקים.  דובאי היא למעשה החוט המקשר בין המזרח התיכון ואירופה לארצות המזרח. כך שלא פעם המקום בו אנשי עסקים רבים בוחרים להיפגש בעיר. הדאונטאון הוא יעד מושלם לבעלי עסקים. שכן שם, ליד הבורג’ חליפה המפורסם וקניוון דובאי הענק, שוכנים מלונות המספקים שירות ברמה הגבוהה ביותר. במידה ואתם משפחה או זוג צעיר שמטיילים בדובאי האזור פחות מומלץ שכן לא תמיד נעים להסתובב באזור המלונות והוא באופן יחסי, מעט רחוק מהים.

אזור דיירה סיטי, Deira

דיירה סיטי ממוקמת בחלקה הצפוני של העיר דובאי, ממש בסמוך לנמל התעופה. בעבר, דיירה הייתה חלק משמעותי מהעיר שכן היא ממוקמת ממש בסמוך לעיר עתיקה של דובאי. כך שעדיין אפשר למצוא בה אתרים המזכירים משהו מדובאי הקדומה. משוק הזהב ועד לשוק התבלינים והבשמים של העיר. שם תוכלו למצוא מקומות לינה במחירים נמוכים יותר מבמקומות אחרים בעיר דובאי. כדאי לקחת בחשבון כי האזור רחוק באופן יחסי מיעדי התיירות הפופולאריים והאטרקציות הרבות של דובאי. אבל בהחלט ניתן להגיע אליהם באמצעות המטרו.

אזור פאלם ג’ומרייה, Palm jumeirah

אי אפשר להתחיל לדבר על דובאי בלי לדבר על אותם איים מלאכותיים הנדמים ממעוף הציפור לכף תמר גדולה. מדובר באחת הנקודות היפות ביותר בעיר, שכן היא צופה על קו המים של העיר דובאי מלאת המגדלים ופלאי העולם שרק באמירויות יודעים איך לייצר. פאלם ג’ומרייה משופעת במלא מהמלונות המומלצים בדובאי ומפנקים שיתנו ללנים בהם חופשת ‘בטן גב’ אמיתית. יש לקחת בחשבון כי לכל יעד תיירותי או אטרקציה תצטרכו לקחת זמן לנסיעה שכן אתם צריכים להגיע מהאי ליבשה. כך או אחרת, ההמלצה שלנו, במידה ויש לכם כמה ימים בדובאי, היא להקדיש לפחות לילה אחד ללינה במה שרבים מכנים ‘פלא העולם השמיני’.

אזור המרינה, Marina

אוהבים להיות במרכז העניינים? המרינה בדובאי היא בול בשבילכם. המרינה ממוקמת על חופה של דובאי מול פאלם ג’ומרייה, באזור בו כל אחד היה שמח לשהות. כאמור, חוף הים של דובאי מלא אטרקציות. החל מאטרקציות של ספורט ימי ועד מסעדות, ברים ובתי מלון שלא תמצאו באף מקום אחר.  אמנם מרכז העיר והעיר העתיקה רחוקים במעט, אבל נסיעה קצרה המטרו תביא אתכם ליד בקלות. הקרבה לחוף הים מאפשרת לכם פשוט לקחת מגבת וללכת להתפנק מול השמש של דובאי. שימו לב כי מחירי המלונות באזורים מעט יקרים יותר אבל, בנינו, הם לגמרי שווים את המחיר.

פסטיבל סיטי, Dubai Festival City

על דובאי פסטיבל סיטי לא תוכלו לוותר בזמן השהות שלכם בדובאי גם אם לא תלונו במקום. מדובר על מתחם הממוקם מזרחית לנהר הקריק העובר בעיר דובאי. אנחנו מדברים על מתחם בו תוכלו למצוא הכל. לא רק מלונות מפוארים כי אם מסעדות, ברים, קניונים וכל מה שצריך בשביל חופשה מושלמת. אמנם מחירי המלונות יכולים להיות יקרים באופן יחסי, אבל אין ספק כי תוכלו ליהנות משירות ובילוי יוצא דופן.

אזור אל בארשה, Al Barsha

אם אתם רוצים למצוא מלונות מפנקים במחירים נמוכים מאלו שתמצאו במקומות אחרים. אבל לא להיות רחוקים מאוד מאזורים העיקריים – המרינה והאטרקציות של העיר, אל בארשה הוא בשבילכם. אמנם, זה נכון שלא מדובר על המרכז של העיר, אבל אין ספק כי מדובר על נקודה קרובה יחסית מצד אחד בה תוכלו למצוא מקומות לינה איכותיים במחירים מצוינים מהצד השני. שימו לב, אל בארשה זה אזור יחסית גדול הממשיך מזרחה אל תוך החלקים הפחות תיירותיים בעיר דובאי. לכן, ההמלצה שלנו, לפני שאתם מזמינים מלון באזור, לבחון היטב היכן הוא ממוקם על המפה ומה האטרקציות הקרובות אליו ביותר.

אזור אל ג’אדף, Al jaddaf

אל ג’אדף ממוקם בחלקה המזרחי של העיר. שם תוכלו למצוא כמה מלונות המומלצים שבדובאי במחירים נמוכים באופן יחסי ומשם ניתן כמובן, להגיע לאתרים השונים בעיר בעזרת המטרו. ההמלצה שלנו היא לא לשלול את היעד הזה במידה ואתם מעדיפים לחסוך את הכסף בכל הקשור למתחם הלינה כדי להשתמש בו באטרקציות חובה בדובאי שיש אותם בשפע.

צריכים עזרה בתכנון החופשה שלכם?

אנחנו יכולים לעזור לכם לסגור אטרקציות, מלונות, ביטוח ועוד, ספרו לנו איך אפשר לעזור לכם

אפליקציות שימושיות בדובאי
חיי לילה באבו דאבי
מסעדות מומלצות באבו דאבי
מלונות מומלצים באבו דאבי
טיסות לאבו דאבי
אטרקציות באבו דאבי
בתי כנסת בדובאי
בית חב”ד בדובאי
מינימרקט כשר בדובאי

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

אפליקציות שימושיות בדובאי
חיי לילה באבו דאבי
מסעדות מומלצות באבו דאבי
מלונות מומלצים באבו דאבי
טיסות לאבו דאבי
אטרקציות באבו דאבי
שלח הודעה
להזמנת אטרקציות שלחו הודעה
לקבלת עזרה בתכנון החופשה והזמנת אטרקציות שלחו לנו הודעה