fbpx

ספארי במדבר וטיול ג’פים בדובאי

טיול ג’יפים במדבר דובאי- בכזה ספארי מדברי עוד לא הייתם

האטרקציה הכי מטורפת בדובאי, טיול ג’יפים במדבר של דובאי ברכבי 4X4 בהם תקרעו את הדיונות של דובאי!

תוציאו את הפלאפונים כי אתם הולכים לצלם תמונות משוגעות.

אחת האטרקציות השוות ביותר עבור אלו שאוהבים להגיע אל האקסטרים ומתרגשים מהרגשת האנדנלין שזורמת לכם בתוך הדם! ספארי במדבר היא חוויה בלתי נשכחת שפשוט אסור לפספס!הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על הספארי במדבר בדובאי, טיול ג’יפים חוויתי שישאיר לכם את הפה פתוח לאורך כל הטיול עם חוויה בלתי משכחת של אחת האטרקציות השוות ביותר בהבטחה !

מה עושים בספארי במדבר בדובאי?

ספארי במדבר זאת חוויה מיוחדת במינה , לא מדובר בסתם טיול ג’יפים אלא באחר הצריים פשוט מפנקים ומלאים באקסטרים.

אתם בטח שואלים איך זה עובד ?

אז הנהג שלנו יגיע אליכם עם רכב נקי וסופר איכותי(טיוטיה לנד קרוזר) ונצע לדרך.
רגע לפני שאתם עולים על הרכב תוודאו שיש לכם טלפון עם 100% סוללה כי אתם הולכים לצלם תמונות פשוט משוגעות וכמובן לא שוכחים בגדים נוחים וכמובן נעליים סגורות.

לאחר מכן נגיע לתחנה השניה, שם תוכלו רגע לנוח לשתות איזה קפה והאוהבי אקסטרים שבנייכים יוכלו לשכור טרקטורון או באגי ולרכב איתו. התחנה הזאת היא חיונית כי כאן הנהג מוריד אוויר בגלגלים שתוכלו לנסוע בבטחה בדיונות המשוגעות.

*חשוב לציין שהשכרת הבאגי/טרקטורון אינה כלולה במחיר – והיא תוספת אישית שתלשמו במקום במידה ותרצו.

ואז חברים מתחיל הכיף האמיתי !

הנהג יסע לאיזור דיונות גדולות שם הוא יפיל לכם את הלב לתחתונים, הדיונות מאוד גדולות והנהגים הם סופר מקצועים כל זה מייצר חוויה פשוט כיפית, אתם תסעו בדיונות באיזור החצי שעה, יהיה לכם זמן לצילום תמונות בדיונה – בזמן השקיעה.

מכאן אנחנו נסע למאהל בדואי שם נחווה את האירוח והחוויה הבדואית האוטנטית כשברקע יהיו מופיעים וכמובן בופה שתוכלו להכניס משהו לפה אחר היום הכיפי הזה כל הסיור מרגש ומיוחד מבחינת האוטנטיות, המפגש עם התרבות המקומית המסורתית והעצירה במחנה זה היא הזדמנות ייחודית להתחבר למדבר למסורת ולהנות בחופשה הכיפית שלכם.

כמה עולה ספארי במדבר – טיול ג’פים בדובאי?

המחיר לטיול סאפרי יעלה 260 דירהם, כ-70 דולר, המחיר כולל ארוחה, האירוח אצלנו הוא במאהל ברמה הגבוהה ביותר!

האם אפשר להזמין ספארי במדבר עם אוכל כשר?

כן אנחנו יודעים לתת פתרון גם לשומרי מסורת, שומרי כשרות,.בד”כ מדובר בטיול שהוא יותר יקר בגלל העלות של האוכל, אבל מדובר בפתרון המושלם לשומרי כשרות שלא רוצים לוותר על החווית אירוח במאהל!
ישנם מספר אפשרויות,אנחנו יודעים לתת פתרון לקבוצות קטנות וגדולות! ארוחות בשריות ואו ארוחה הכוללת דג על הגריל. שלחו הודעה, אנחנו כבר נדאג לשאר!

לקוחות ממליצים על ספארי במדבר

תמונות מהספארי במדבר

מה קורה אם אני רוצה לבטל?

24 שעות לפני הטיול אנחנו סוגרים את הנהגים שלנו, לכן אתם צריכים לעדכן אותנו במקרה של ביטול עד 36 שעות לפני היציאה לשטח, כך שנוכל לעדכן את הנהגים שלנו.

האם הנסיעה היא פרטית? והאם אני יכול להזמין ג’יפ לבד בספארי במדבר, רק לי?

ניתן לנסוע עד 6 אנשים בג’יפ, כלומר אם אתם זוג יכול להיות שזוג אחר יצטרף אליכם, אם אתם רוצים ג’יפ פרטי ניתן להזמין גם את זה! אנחנו ביאללה דובאי יודעים לתת את כל הפתרונות שצריכים כדי שהלקוחות שלנו יהיו מאושרים!

האם אני יכול לנהוג בג’יפ במהלך הספארי במדבר?

לצערי הרב לא, הנסיעה בדיונות היא לא פשוטה ומאוד מאתגרת – לנהגים שלנו יש שנים של נסיון. בתחילת הטיול יש לכם הזדמנות לנהיגה עצמית בטיול RZR או טרקטרון שהוא גם אחת האטרקציות המומלצות באזור בפני עצמה, אבל לא בג׳יפ עצמו. במידה ואתם מעוניינים בהשכרת רכב אנחנו יוכלים לעזור לכם גם בזה. 

טופס הרשמה לספארי במדבר - טיול ג'יפים

כדי שהכל יעבור בצורה מיטבית נשמח אם תמלאו את הפרטים הבאים, אנחנו ניצור איתכם קשר באמצעות הוואטסאפ ונבצע את ההזמנה במהרה!

לסיכום: ספארי במדבר וטיול ג’פים בדובאי –

אז חברים ספארי במדבר זו ללא ספק אחד האטרקציות הכי שוות בדובאי ,דוגמאות נוספות לפעילויות אקסטרים שאסור לפספס כמו למשל,צלילות בדובאי, סקי המקורה של דובאי תוכלו למצוא בקטגוריה של אטרקציות אקסטרים בדובאי אצלנו באתר.

או אם במידה ואתם רוצים לעשות קצת פינוק עבור הבטן שלכם, אז אנחנו ממליצים לכם לחקור קצת על המסעדות המומלצות בדובאי (רשימה המעודכנת) ! וכמובן שאי אפשר לשכוח את כל הפארקים, גני השעשעוים, ומתקני הענק הכיפים שנמצאים ברחבי דובאי! חופשה בדובאי היא דבר של פעם בחיים! אין מצב שאתם מפספסים את החוויות הללו! אז למה אתם מחכים בואו לטוס באחת הטיסות לדובאי!

חשוב לדעת!

שם האטרקציה באנגלית: 4x4 Desert Safari Dubai
כתובת מלאה: במדבר של דובאי
שעות הפעילות: כל יום משעה 15:30

מיקום האטרקציה בדובאי

ביקורת על המסעדה מתוך Trip Advisor
יאללה שתפו! אל תהיו בונקרים😎
Facebook
WhatsApp
Telegram

אטרקציות נוספות בדובאי!

שלח הודעה
להזמנת אטרקציות שלחו הודעה
לקבלת עזרה בתכנון החופשה והזמנת אטרקציות שלחו לנו הודעה