fbpx

השכרת רכב בדובאי: מחירים ופרטים שחשוב לדעת

המדריך המלא להשכרת רכב בדובאי

מתכננים את החופשה הבאה שלכם בדובאי? כדאי שתחשבו על האפשרות לשכור רכב. מטיילים רבים, זוגות או משפחות מעדיפים לטייל עם רכב בדובאי, המאפשר להתנייד בקלות ובמהירות בין האתרים השונים בעיר ומחוצה לה. חוץ מזה השכרת רכב היא דרך מושלמת בשביל התייר והמשפחה הישראלית בחו”ל לנוע ממקום למקום, בפרטיות, יעלות, מהירות ואפילו לעיטים גם בזול! אז לפני שאתם קופצים למחשב להזמין את הרכב שלכם בדובאי, הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על השכרת רכב בדובאי.

השכרת רכב בדובאי – למה זה כדאי?

  • חסכון אדיר בבזבוז זמן על מוניות וגמישות מיטבית.
  • מחיר מאוד משתלם.
  • מערכת כבישים מהמודרניות והמשובחות בעולם.
  • אפס תאונות דרכים ורמת פשיעה מהנמוכות בעולם.
  • הזדמנות של פעם בחיים לנהוג במכונית יוקרה.
  • מחירים דלק נוחים ומשתלמים.

תבדקו את מחירי השכרת הרכב בדובאי בזמן אמת!


דובאי היא יעד אטרקטיבי במזרח התיכון והיא פופולארית בקרב תיירים מכל העולם. יש בה שילוב מיוחד של פאר ויוקרה לצד אקזוטיות ים תיכונית. מאז חתימת הסכם השלום בין ישראל לבין איחוד האמירויות, יכולים גם ישראלים להגיע לדובאי וליהנות מהקסם המיוחד שיש בעיר הזו.

אז אם גם אתם בדיוק מתחילים לתכנן את החופשה שלכם בדובאי, כדאי שתשקלו השכרת רכב. רבים מהמבקרים בדובאי בוחרים באופציה זו, שמשדרגת לחלוטין את חווית הטיול.

בערים רבות בעולם אין צורך לשכור רכב ותיירים רבים מסתדרים גם בלעדיו. התחבורה הציבורית נוחה, מהירה ומגיעה לכל המקומות המרכזיים, לכן ניתן להסתפק בה. עם זאת, בדובאי השכרת רכב היא מאוד מומלצת. זאת משום שהמרחקים בין האטרקציות הם גדולים. השימוש בתחבורה הציבורית עלולה להיות מסורבל ולעלות לכם בזמן יקר ובהרבה אנרגיה. כמו כן, השכרת רכב בדובאי תאפשר לכם לקפוץ בקלות לאבו דאבי או לאחת מהערים השכנות וכך להרחיב את מסלול הטיול שלכם.

עם כל הכבוד לדובאי, זו היא רק אחת משבע הערים שבאיחוד האמירויות. אם כבר הגעתם עד לשם – חבל להגביל את עצמכם אליה בלבד כאשר תוכלו ליהנות מייעדים אטרקטיביים נוספים. המעבר בין הערים באיחוד האמירויות ללא רכב עשוי להיות קשה עד בלתי אפשרי.

בקיצור – כשאתם רכב בדובאי תוכלו להתנייד בנוחות מקסימלית, להספיק ולהגיע לכל היעדים והאטרקציות המוב שחלמתם עליהם ולא להיות מוגבלים לרגע בשל התחבורה הציבורית. 

השכרת רכב דובאי – איפה משכירים רכב בדובאי?

אחד מהאתרים המובילים בתחום השכרת הרכבים בעולם הוא האתר Discovry Cars שמשמש סוג של מנוע חיפוש בעולם השכרת הרכב, די דומה למה שSkycanner מציעים בעולם התעופה. לכן אנחנו ממליצים לכם לבדוק את האפשרות של להשכיר רכב שם, לרוב המחירים דרך האתר יהיו הכי זולים.


אם החלטתם להשכיר רכב בדובאי, כדאי שתבדקו באלו נקודות תוכלו לאסוף ולהחזיר אותו. חברות השכרת הרכב כבר חשבו על הכל במטרה לספק לכם את השירות הנוח והמותאם לכם ביותר. לכן, כיום מפוזרות ברחבי דובאי נקודות רבות לאיסוף הרכב ולהחזרתו.

תוכלו אפילו לשכור את הרכב ביעד מסוים ולהחזירו ליעד אחר. רבים בוחרים לשכור רכב מיד עם הגעתם, בשדה התעופה. זהו צעד חכם שעשוי להקל עליכם רבות. תוכלו להזמין את הרכב מראש כך שהוא יחכה לכם בשדה כבר בשעת הנחיתה שלכם. כך, תחסכו את הסרבול שבנשיאת המזוודות, את החיפוש אחר מונית וההמתנה לה ואף את הצורך להתארגן מראש עם כסף מקומי.

הרכב יחכה לכם מוכן לשימוש, לרוב אפילו עם מערכת ניווט בתוכו. תוכלו להגיע למלון במהירות ובנוחות מרבית. למרות היתרונות שבהשכרת רכב בשדה התעופה, לא כולם עושים זאת.

עיתים הנחיתה בדובאי תהיה בשעת לילה מאוחרת או לפנות בוקר, לכן יש כאלה שיעדיפו להשאיר את הנהיגה למישהו אחר. אם זה אכן המקרה, תוכלו להגיע תחילה לחדר שלכם, להתמקם ולנוח. תוכלו כמובן להשכיר את הרכב מאוחר יותר בסוכנות הקרובה למלונות המומלצים בדובאי

השכרת רכב דובאי – מה צריך לעשות כדי להשכיר רכב בדובאי?

השכרת רכב בדובאי אינה עניין מסובך כלל וכלל. תוך מספר צעדים פשוטים, תוכלו לעשות זאת גם אתם. השכרת רכב בימנו היא פשוטה מאי פעם כאשר ניתן לבחור ולהזמין רכב דרך האינטרנט, באחת מבין עשרות הסוכנויות הקיימות. כמו כן, תוכלו לשלם בקלות באמצעות תשלום מהיר בכרטיס אשראי.

כאשר תגיעו לעמדת ההשכרה, תצטרכו להציג מספר מסמכים, ביניהם: שובר ההשכרה, רישיון נהיגה בינלאומי, הדרכון שלכם וכרטיס האשראי ממנו בוצע החיוב. שימו לב כי תנאי ההשכרה עשויים להשתנות מחברה לחברה, לכן בדקו היטב עם החברה שבחרתם מה בדיוק דרוש. ייתכן כי במקרים מסוימות תצטרכו לדאוג למסמכים ולאישורים נוספים.

רשיון נהיגה בינלאומי ניתן להוציא בארץ באחד מסנפי ממסי, עלות הוצאת הרשיון עולה 15 ש”ח, לכן אין שום סיבה לא לעשות את זה.

מלבד הוצאת רשיון נהיגה בינלאומי שיאפשר לכם להשכיר רכב בדובאי חשוב מאוד לרכוש ביטוח בריאות המכסה מצבים של תאונה.

ברוב החברות ניתן לשכור רכב מגיל 21 ומעלה. עם זאת, אם אתם מתחת לגיל 25 ייתכן שתידרשו לשלם עמלת נהג צעיר – קחו זאת בחשבון.

דבר נוסף שחשוב לבדוק הוא תיבת ההילוכים. בישראל רוב המכוניות הן אוטומטיות, בעוד שבחו”ל עדיין נוהגים ברכבים ידניים. אל תשכחו לבדוק איזה רכב אתם בוחרים ולוודא שאתם יודעים לנהוג בו. למזלכם, לא תצטרכו לדאוג לגבי מיומנויות הנהיגה שלכם. באיחוד האמירויות נוהגים בצד ימין של הכביש, כאשר ההגה ממוקם בצידו השמאלי של הרכב, ממש כמו בישראל. 

השכרת רכב דובאי – כמה עולה לשכור רכב בדובאי?

מחיר השכרת רכב בדובאי הוא משתנה ותלוי בכמה גורמים. לגודל הרכב יש השפעה על מחירו, כמו גם לסוג הרכב ושנת הייצור שלו.

אם אתם זוג מטיילים , תוכלו להסתפק ברכב קטן יחסית ובהתאם גם המחיר יהיה זול. עם זאת, אם אתם משפחה של מעל 4 נפשות, תצטרכו רכב גדול ומרווח יותר, שיכיל אתכם יחד עם כל הציוד והמזוודות. כך או כך, מחיר השכרת רכב בדובאי הוא ממש לא בשמיים.

בשנה שעברה המחיר הממוצע להשכרת הרכב הזול ביותר ליום עמד על 34 דולר.
מחירים של רכבי יוקרה כמו פרארי ולמבורגיני יכולים גם לעלות 3000 ש”ח + ליום

זהו בהחלט מחיר שווה לכל כיס והוגן עבור התמורה שתקבלו. לרוב, המחיר כבר יכלול בתוכו את ביטוח החובה, ביטוח גניבות או תאונות ועמלות נוספות. כמו כן, בדרך כלל תקבלו קילומטרים ללא הגבלה, כך שתוכלו להרגיש חופשיים לנסוע גם ליעדים רחוקים. מומלץ לבקש את הפירוט המלא של התוספות הגלומות במחיר מחברת השכרת הרכב טרם סגירת העסקה. אין ספק שהשכרת רכב בדובאי היא צעד משתלם, שכמעט משתווה במחירו למחיר תחבורה ציבורית אך מספק לכם הרבה יותר נוחות ושליטה.

השכרת רכב דובאי – השכרת רכב יוקרה בדובאי

אם עדיין לא שמעתם על כך, בדובאי קיימת סצנה פופולארית ביותר של השכרת רכבי יוקרה. דובאי ידועה בעושר שלה, בגורדי השחקים, במלונות הפאר וגם ברכבי היוקרה. תיירים רבים המבקרים בדובאי, רוצים להרגיש “מלכים ליום אחד” ולנהוג ברכב עם סטייל, מה שמביא אותם לשכור רכב יוקרה. מרצדס, בנטלי, פרארי או למבורגיני, הם רק חלק ממכוניות היוקרה שתוכלו למצוא בדובאי. למרות המחיר היקר יחסית, השכרה של מכונית שכזו למשך יום או יומיים היא משהו שבהחלט אפשר לעמוד בו. רבים רואים זאת כהזדמנות לנהוג ברכב החלומות שלהם מבלי לשלם על כך ביוקר. בסוכנויות רכב ייעודיות תוכלו גם אתם לשכור רכב מפואר, ולהרגיש כמו מיליונרים באחת מהערים העשירות בעולם.

השכרת רכב דובאי – מחיר השכרת רכבי היוקרה

המחירים מתחילים מ2,500 ש”ח ל24 שעות ומטפסים בהתאם לסוג הרכב, למשך הזמן ולפוליסת הביטוח – בדגש על דמי ההשתתפות. אם יש נקודה שחשוב לנו להמליץ ולתת עליה דגש הוא לשאול את כל השאלות במועד השכרת הרכב.

לסיכום השכרת רכב בדובאי

נוחות מקסימאלית, קלות ומחיר משתלם במיוחד – כל אלה הפכו את עולם השכרת הרכב בדובאי לפופולארי ביותר. רכב צמוד בדובאי יאפשר לכם ליהנות משליטה מרבית בטיול שלכם, תוך ניצול מיטבי של הזמן ושל הכסף שלכם. השכרת רכב תוכל לאפשר לכם לנהל את זמנכם טוב יותר בלי להתעסק בתחבורה הציבורית בדובאי שיכולה לפעמים להיות גם מבלבלת. תהליך השכרת רכב בדובאי הוא פשוט במיוחד כך שכל אחד יכול לעשות זאת. מחיר השכרת הרכב לא יעלה על כמה עשרות דולרים ליום, כך שלא צריך להיות עשירים כדי לעשות זאת. אם בכל זאת תרצו להרגיש עשירים ליום אחד – תוכלו לשכור גם רכב יוקרה מפואר וליהנות מאחד האטרקציות והחוויות הייחודית ומרגשות שהעיר יכולה להצי.

ללא ספק מדובר בגן עדן לחובבי העולם המוטרי. השכרת רכב תוכל גם לעזור לכם לעבור ממקום למקום, במידה ואתם תרצו להגיע מהחופים המומלצים של דובאי, אל קניון דובאי ולהנות שם מסקי המקורה של דבואי הגדול בעולם , צלילה באקווריום של דובאי או להנות מחווית שופינג וקניונים בדובאי יחודית במיוחד, תוכלו לעשות זאת בתוך כמה דקות!

עם זאת למרות כל היופי והפשטות בהשכרת רכבים והנוחות והפרטיות שאנו מקבלים יחד עם זה, השכרת רכבים עלולה להשתבש ולהפוך לאסון כאשר לא יודעים דברים בסיסים כמו חוקי התנועה בדובאי, החניות ואיפה מקומות החניה נמצאים, ואפילו איזה מסמכים דרושים למען השכרת רכבים, בשביל לזה צריך לשבת ולחקור – מומלץ לעשות זאת לפני הנסיעה.

צריכים עזרה בתכנון החופשה שלכם?

אנחנו יכולים לעזור לכם לסגור אטרקציות, מלונות, ביטוח ועוד, ספרו לנו איך אפשר לעזור לכם

אפליקציות שימושיות בדובאי
חיי לילה באבו דאבי
מסעדות מומלצות באבו דאבי
מלונות מומלצים באבו דאבי
טיסות לאבו דאבי
אטרקציות באבו דאבי
בתי כנסת בדובאי
בית חב”ד בדובאי
מינימרקט כשר בדובאי

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

אפליקציות שימושיות בדובאי
חיי לילה באבו דאבי
מסעדות מומלצות באבו דאבי
מלונות מומלצים באבו דאבי
טיסות לאבו דאבי
אטרקציות באבו דאבי
שלח הודעה
להזמנת אטרקציות שלחו הודעה
לקבלת עזרה בתכנון החופשה והזמנת אטרקציות שלחו לנו הודעה