fbpx

מזג אוויר בדובאי – מתי הכי כדאי לטוס לדובאי?

מתי המזג אוויר הכי טוב בדובאי?

אם אתם מחפשים תשובה חד משמעית – ללא ספק בין חודש אוקטובר לחודש מרץ

ועכשיו לתשובה המלאה, תמיד חלמתם על חופשה בדובאי? כעת זה אפשרי. בזכות הסכם השלום שנחתם שנה עברה בין ישראל לבין איחוד האמירויות, דובאי פותחת את שעריה לישראלים. רגע לפני שאתם אורזים מזוודות, כדאי לכם לבדוק באיזו תקופה מומלץ לטוס.

הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על מזג אוויר בדובאי, מתי כדאי לטוס ואיך להתלבש בהתאם.

המזג האוויר בדובאי לשבוע הקרוב! – אונליין ויג׳ט

DUBAI WEATHER

מזג אוויר בדובאי – מתי הכי כדאי לטוס לדובאי?

העיר דובאי היא אחת משבע האמירויות, מציעה חוויה תיירותית מיוחדת במינה. זהו יעד תיירותי פופולארי במיוחד, בו תוכלו ליהנות משלל אטרקציות, טיולים ונופים מרהיבים. אף על פי כן, רבים מהתיירים המגיעים לדובאי שוכחים לבדוק את מזג האוויר טרם בואם, ובדרך כלל מופתעים מהטמפרטורות הגבוהות ומהלחות הרבה.

דובאי השוכנת במפרץ הפרסי – אזור מדברי למדי, היא עיר שחם בה כמעט תמיד.

עם זאת, בין החודשים נובמבר לפברואר, הטמפרטורות בה יותר מתונות, וזוהי התקופה המומלצת ביותר לטוס בה לדובאי. מדובר בתקופה המשולמת כך שאפילו גיחה לים תיהיה אפשרית באמצע דצמבר -ינואר כאשר כאן בישראל חורף בדובאי יהיה מזג אוויר מושלם!

מזג אוויר בדובאי בקיץ

הקיץ בדובאי הוא קשה מאוד מבחינת מזג האוויר, למקומיים ולמטיילים כאחד. הטמפרטורות בחודשי הקיץ נעות בין 31 ל- 48 מעלות, עקב הרוחות החמות המגיעות מהמפרץ הפרסי שיוצרות שרב כבד.

אם בכל זאת החלטתם לטוס בקיץ לדובאי, מומלץ, כמובן, לארוז במזוודה בגדים קלילים ובגדי ים.

אמנם תצטרכו לוותר על טיולים רגליים ועל חלק מהאטרקציות באוויר הפתוח, אך ממש כמו באילת הדרומית שלנו, תוכלו ליהנות  בדובאי גם בקיץ.

דובאי מציעה מספר אטרקציות המותאמות במיוחד למזג אוויר חם, כאשר הפופולארית שבהן היא המתחם של “סקי דובאי” הממוקם בקניון האמירויות.

זהו אולם סקי מקורה והטמפרטורה בו היא לא פחות ולא יותר מ-0 מעלות. המקום מציע הדרכה מקצועית למתחילים שביניכם, השכרת ציוד סקי וכן בית קפה נעים בדרך לפסגה.

בתוך המתחם תוכלו לשכוח לגמרי מהחום הכבד שבחוץ וליהנות מחוויה מהנה ומרגשת לכל המשפחה. כמו כן, בדובאי חוף ים מפנק, פארק מים גדול, מסעדות משובחות ומלונות מפנקים שלא תרצו לעזוב לרגע. בנוסף, רוב המקומות הציבוריים, ביניהם גם תחנות האוטובוס, מקורים וממוזגים. אל תוותרו על דובאי בקיץ – זה לגמרי אפשרי.

מזג אוויר בדובאי בחורף

אמנם בדובאי חם ולח לאורך כל השנה, אך מזג אוויר בדובאי בחורף הוא הרבה יותר נוח.

הטמפרטורות בחורף הן בין 18 ל- 25 מעלות – מזג האוויר האידיאלי לטייל בו. לטיול חורפי בדובאי לא תצטרכו להביא סוודר או מעיל ותוכלו להסתפק בחולצה ובמכנסיים קצרים.

עם זאת, מומלץ להביא עמכם מטרייה או מעיל גשם קל לטפטופים הקלים שיופיעו מדי פעם. לבסוף, אל תשכחו להצטייד בנעלי הליכה טובות.

כאשר מזג האוויר כה נעים, תוכלו ליהנות משלל האטרקציות ומהמקומות התיירותיים שמציעה העיר, לצעוד ברגל ממקום למקום בלי לסבול וכך לספוג את האווירה המקומית.

תוכלו לתכנן טיול מלא ועשיר ביעדים מיוחדים כמו מגדל בורג’ ח’ליפה המפורסם, המזרקה הגדולה בעולם, שוק הזהב, שוק התבלינים ועוד.

תבואו מוכנים להליכה מרובה, כי לא תרצו להחמיץ אף אחד מהמקומות הללו.

דובאי היא עיר האהובה כל כך על התיירים, שכן היא משלבת בין יוקרה ופאר לפעילויות ואטרקציות כמעט חינמיות בדובאי במחיר שוונ לכל כיס.

מזג אוויר בדובאי בחורף הוא מושלם למטיילים ומאפשר את החוויה התיירותית האולטימטיבית.

מזג אוויר בדצמבר – ינואר

אתם בטח חושבים שאלו החודשים הכי קרים וגשומים בדובאי אבל כמו שאמרנו קודם גם בחודשים שאתם חושבים שהם הכי חורפיים הטמפרטורות גבוהות ונעים בטירוף.

הטמפרטורות הממוצעות הן 25-31 מעלות, ועם כמה ימי גשם ספורים לאורך החודשים הללו. העונה הכי טובה להגיע ולהנות מכל האטרקציות שניתן לבלות בהם בדובאי

ואם נגיד את האמת העונה הזו היא האהובה ביותר על רוב המטיילים כאשר חם אבל לא מידי וכל האטרקציות בשיאן מלבלבות ומטורפות!

לסיכום: מזג אוויר בדובאי –

העונות חולפות וכך גם מזג האוויר בודבאי משתנה, מסתיו לאביב, ומחורף לקיץ ודובאי נשארת מרהיבה, כיפית בכל ימות השנה, המתאימה לכולם: אטרקציות המובילות בדובאי לכל טעם, וחווית שופינוג וקניונים בדובאי , תצפיות מטורפות וקולינריה עשירה בטעמים. טיול לדובאי הוא באמת בלתי נשכח ולא כדאי לפספס את זה ! אז למה אתם מחכים בואו ועופו באחד מהטיסות לדובאי!

צריכים עזרה בתכנון החופשה שלכם?

אנחנו יכולים לעזור לכם לסגור אטרקציות, מלונות, ביטוח ועוד, ספרו לנו איך אפשר לעזור לכם

אפליקציות שימושיות בדובאי
חיי לילה באבו דאבי
מסעדות מומלצות באבו דאבי
מלונות מומלצים באבו דאבי
טיסות לאבו דאבי
אטרקציות באבו דאבי
בתי כנסת בדובאי
בית חב”ד בדובאי
מינימרקט כשר בדובאי

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

אפליקציות שימושיות בדובאי
חיי לילה באבו דאבי
מסעדות מומלצות באבו דאבי
מלונות מומלצים באבו דאבי
טיסות לאבו דאבי
אטרקציות באבו דאבי
שלח הודעה
להזמנת אטרקציות שלחו הודעה
לקבלת עזרה בתכנון החופשה והזמנת אטרקציות שלחו לנו הודעה