fbpx

מלון Emerald Palace Kempinski Dubai בדובאי

בית המלון הזה הוא מעין ארמון לצד הים. זהו מלון יוקרתי בדירוג 5 כוכבים והוא מעוצב בהשראת הבירות האירופיות המוכרות לכולנו. כל חדרי המלון מכילים ריהוט איטלקי שנוצר בעבודת יד והסטנדרט העיצובי איננו דבר של מה בכך.

יחד עם רצועת חוף פרטית של 500 מטרים, 8 מסעדות וברים ובריכת לגונה, הבילוי במקום יהיה לא פחות מחלומי. המלון קיבל ציון של 9.1 באתר בוקינג ונמצא במרחק של 35 דקות נסיעה משדה התעופה, כך שבחירה בו תהיה בגדר בחירה בטוחה. המלון מכיל 391 חדרי אירוח.

המקום המושלם לבילוי משפחתי

מחפשים אחר בית מלון יוקרתי שיאפשר לכם ולילדים שלכם ליהנות מחוויה שלמה? מלון אמרלד פאלאס קמפינסקי דובאי יהיה הבחירה הנכונה! ספא המלון Cinq Mondes spa כולל 23 חדרי טיפול, כל אחד עם ייעוד שונה ובעצם מדובר באחד ממרכזי הספא הגדולים ביותר שניתן למצוא בדובאי.

לא רק זאת, ניתן למצוא בשטח המלון גם אולם אירועים שיהיה מושלם לאירוח אירועים מכל סוג. בין אם יש לכם תכניות לחתונה ובין אם מדובר על יום הולדת לאישה, היו בטוחים כי אולם האירועים של בית המלון מעוצב באופן יוקרתי, מרווח ויאפשר לכם ליהנות בצורה יוצאת דופן.

במידה ואתם דואגים מה יהיה עם הילדים שלכם בזמן שאתם נהנים לכם מארוחה רומנטית או אירוע לקהל בוגר, תמיד תוכלו לשלוח אותם למועדון הילדים או להתרוצץ ברצועת החוף המרשימה של בית המלון.

חדרי מלון חלומיים

כל חדרי המלון מאופיינים בעיצוב אירופאי וזאת תוך כדי שימת דגש מרכזי על רמת הנוחות של האורח. מיטות ענק, תשומת לב לפרטים הקטנים ואבזור חכם של החדרים יהיה בדיוק מה שיאפשר לכם ליהנות מחוויית אירוח שאין שני לה.

ישנם גם את חדרי הדלוקס עם נוף עוצר נשימה למפרץ הערבי. גודל חדרי הדלוקס הנו 60 עד 75 מטרים. כמו כן, יש Wi-Fi להנאת האורחים, שולחן עבודה, כספת וטלוויזיה, כך שתוכלו להיות בטוחים שתמצאו כל מה שאתם רק צריכים בחדר כדי להבטיח שהחופשה שלכם תהיה מושלמת וזאת החל מהפרטים הקטנים ביותר.

בית קולנוע פרטי

פרטי מעניין נוסף שנרצה לציין בכל הנוגע לבית המלון יהיה בית הקולנוע שבו. בתוך מתחם בית המלון תמצאו בית קולנוע עם 80 מושבים שניתן לצפות בו בלהיטים האחרונים בחוויית צפייה שלא הייתה מביישת בתי קולנוע מהמובילים שניתן למצוא היום.

אם תרצו להעשיר את החופשה הבאה שלכם נמליץ לכם לבקר בקולנוע או לכל הפחות לשלוח אליו את הילדים כדי שיוכלו ליהנות מסרט מצוין ואתם מקצת רוגע ונחת. אולם הקולנוע מעוצב גם הוא באופן מיוחד ותוך תשומת לב לכל פרט קטן, כך שיהיה כדאי לבקר בו אפילו רק כדי להתרשם.

חשוב לדעת!

Crescent West, Palm Jumeirah island, Dubai

מיקום המלון בדובאי

ביקורת על המסעדה מתוך Trip Advisor
יאללה שתפו! אל תהיו בונקרים😎
Facebook
WhatsApp
Telegram

מלונות נוספים בדובאי!

שלח הודעה
להזמנת אטרקציות שלחו הודעה
לקבלת עזרה בתכנון החופשה והזמנת אטרקציות שלחו לנו הודעה