fbpx

מלון Four Seasons Resort Dubai Jumeirah Beach בדובאי

מלון פור סיזנס דובאי בג’ומיירה ביץ’

מחפשים בית מלון אשר מכיל מגוון רחב של פעילויות פנאי שיוכלו להעסיק אתכם במהלך החופשה? מלון פור סיזנס דובאי בג’ומיירה ביץ’ מציעה חוויה מדהימה לאורחים בכל הרבדים. חופי הים המרהיבים של דובאי נמצאים במרחק הליכה מבית המלון. מדובר במלון 5 כוכבים שנמצא במרכז העניינים, בסמוך לחוף הים ומציע את הטוב ביותר מכל העולמות. כל תייר שמגיע לנפוש בדובאי ומחפש חוויה אמיתית יוכל ליהנות במלון הזה מכל רגע.

חדרים שיגרמו לכם ליהנות מכל רגע

ניתן למצוא בבית המלון מבחר סוויטות וחדרי דלוקס עם נוף לעיר. כל החדרים מעוצבים בקפידה ותוך כדי שימת דגש על שילוב בין האותנטיות הערבית שמאפיינת את האזור לבין המודרניות של בית המלון. כל הציוד שנמצא בחדרים והמתקנים אשר יעמדו לרשותכם בבית המלון יהפכו את השהות שלכם לנעימה ומהנה מהיום הראשון ועד היום האחרון שלכם בבית המלון. כמובן שניתן ליהנות משירות חדרים ומענה טלפוני בקבלה מסביב לשעון. כך שאם תרצו להזמין אוכל או לקבל מענה לכל שאלה, פקידי הקבלה האדיבים יעמדו לשירותכם.

מה תוכלו למצוא במקום?

רוצים לשמור על כושר במהלך החופשה שלכם בדובאי? מסלול הריצה שנמצא בסמוך לחוף Ladies Club Beach, חדרי הכושר ומגרשי הטניס שבמלון יאפשרו לכם לגוון בפעילויות הספורטיביות וליהנות מכל רגע. במידה ואתם מתכוונים לבקר עם הילדים, כדאי לדעת כי ניתן לבקש פלייסטיישן ואקס בוקס מהקבלה. מסעדת SUQ, לצד טרקלין Mercury ובר Hendricks מציעים חוויה קולינרית מגוונת. בשעות הערב תוכלו לשבת על הבר וליהנות מכוס יין מפנקת ואילו בצהריים תוכלו לסעוד במסעדה אשר מציעה מבחר גדול של מאכלים בינלאומיים.

אילו דברים יש באזור?

מלבד החופים המרהיבים שנמצאים במרחק הליכה מבית המלון, ניתן גם לבקר בקניון האמירות, אשר נמצא במרחק נסיעה קצרה. ישנם גם שווקים מקומיים, כמו שוק הזהב ועוד שלל אטרקציות אשר נמצאים בקרבת מקום ובוודאי יהוו יעד נהדר בעבורכם לביקור עם בני המשפחה או החברים הקרובים. כמובן שבמרחק נסיעה קצר יחסית ניתן להגיע גם אל כל האטרקציות המוכרות של דובאי, כמו מגדל בורג’ חליפה, קניון דובאי ופארק פרארי. בורג’ חליפה נמצא במרחק 3.5 ק”מ בלבד ואילו קניון דובאי במרחק 4 ק”מ. כך שתוכלו ליהנות מהמיטב של דובאי.

החופשה שלכם באזור תוכל להיות נוחה במיוחד, שכן הקרבה למיטב אזורי הבילוי והאטרקציות והגישה הקלה יאפשרו לכם ליהנות מכל הטוב שיש לדובאי להציע. שדה התעופה הבינלאומי של דובאי נמצא במרחק של 12.9 ק”מ והחופים Jumeirah Beach Park ו-Ladies Club Beach במרחק של 250-500 מטרים בלבד.

תמונות של מלון Four Seasons Resort Dubai Jumeirah Beach

חשוב לדעת!

Jumeirah St - JumeirahJumeirah 2 - Dubai

מיקום המלון בדובאי

ביקורת על המסעדה מתוך Trip Advisor
יאללה שתפו! אל תהיו בונקרים😎
Facebook
WhatsApp
Telegram

מלונות נוספים בדובאי!

שלח הודעה
להזמנת אטרקציות שלחו הודעה
לקבלת עזרה בתכנון החופשה והזמנת אטרקציות שלחו לנו הודעה