fbpx

מלון Jumeirah Emirates Towers Hotel בדובאי

מלון ג’ומיירה אמירייטס טאוורס

עדיין לא החלטתם באיזה בית מלון לשהות במהלך החופשה שלכם בדובאי? אם אתם מחפשים בית מלון יוקרתי ומפנק שיציע לכם הכל מהכל, מלון ג’ומיירה אמירייטס טאוורס יציע לכם בדיוק את מה שאתם רוצים.

המלון קרוב במיוחד לכל אזורי התיירות המוכרים בדובאי, וביניהם קניון דובאי ומגדל בורג’ חליפה. החדרים המדהימים, האוכל המעולה והשירות במקום הופכים את הלינה במקום לחוויה צרופה. המחיר ללילה אחד לשני מבוגרים הוא 617 שקלים, אך כדאי להיות ערים למבצעים וירידה במחירים בתקופות מסוימות.

בית מלון שמתאים לכולם

זה לא משנה אם אתם מתכוונים לבקר בדובאי לצרכים עסקיים או שאתם רוצים לטייל עם המשפחה וליהנות מכל רגע, במקום תוכלו ליהנות מכל המתקנים שאתם רק צריכים כדי שהשהות שלכם בדובאי תהיה לא פחות ממושלמת. ציון 4.5 באתר tripadvisor ואינספור תיירים שחוזרים לבית המלון הזה בדובאי, יודעים היטב למה הם עושים זאת – מדובר בבית מלון שמציע את הטוב ביותר בכל המובנים.

חדר כושר מאובזר במיוחד עם רצועות TRX, סט משקולות מלא, כדורי פילאטיס ושק אגרוף ישאירו אתכם עסוקים במהלך האימון שלכם במלון ויאפשרו לכם לשמור על כושר שיא גם במהלך השהות שלכם בדובאי. יתרה מכך, לאחר האימון שלכם בחדר הכושר תוכלו לבקר בספה המפנק של בית המלון, בו תוכלו להירגע וליהנות מעיסוק שיגרום לכם לשכוח מכל הצרות בחיים.

חדרים מגוונים לכל סוגי האורחים

ניתן למצוא במלון סוויטות ואף חדרים רגילים. המיקום המנצח של המלון הופך את הנוף הנשקף מן החדרים למדהים ויאפשר לכם לראות מקרוב את היופי של דובאי וכל האזורים השווים ביותר שנמצאים בעיר. באתר של בית המלון ובאתר בוקינג ניתן להתרשם ממגוון החדרים של בית המלון, הנוף הנשקף והנוף הנשקף מהם. אם אתם מחפשים חדרים יוקרתיים, בית המלון הזה יקלע בול לטעמכם.

מטבח בינלאומי עם ניחוחות ערביים

במסעדת המלון ניתן ליהנות משילוב מנצח בין המנות המוכרות של המטבח הבינלאומי, כמו פיצה והמבורגר, וזאת לצד מנות שמאפיינות את המטבח הערבי. כך שאם אתם מחפשים אחר בית מלון שתוכלו למצוא בו בקלות את האוכל המועדף עליכם, אין לנו ספק שביקור במסעדה שלהם יפתיע אתכם ויגרום לכם להתלהב מכל רגע.

חווית אירוח שלא חוויתם בעבר

בבית המלון הזה שמו להם למטרה לגרום לכל אורח להרגיש שהוא נמצא במרכז העניינים ולעשות כל שניתן על מנת שהוא יוכל להנות מכל רגע במהלך השהות שלו. אם אתם רוצים לבחור את בית המלון הקרוב שלכם בראש שקט, בידיעה שלא תתאכזבו, המקום הזה עשוי להוות בחירה מושלמת בשבילכם.

חשוב לדעת!

Sheikh Zayed Rd - Trade CentreTrade Centre 2 - Dubai

מיקום המלון בדובאי

ביקורת על המסעדה מתוך Trip Advisor
יאללה שתפו! אל תהיו בונקרים😎
Facebook
WhatsApp
Telegram

מלונות נוספים בדובאי!

שלח הודעה
להזמנת אטרקציות שלחו הודעה
לקבלת עזרה בתכנון החופשה והזמנת אטרקציות שלחו לנו הודעה