fbpx

מסעדת אינדיאה ביי ויניט בדובאי

מסעדת אינדיאה ביי ויניט – השף שלא התקבל להיות טייס

אם תשאלו את ויניט, השף של המסעדה, איך הוא הגיע ללהיות שף מצליח, הוא יספר לכם סיפור מצחיק. ויניט השף, שהוא השף הההודי הראשון לזכות בכוכב מישלן, מספר שגדל ליד שדה תעופה ותמיד חלם להיות טייס. בשל גובהו הוא לא התקבל, והלך לעבוד בתחום המלונאות. גם שם ציפתה לו אכזבה, הוא היה נמוך מכדי להיות ברמן, והוא נשלח למטבח. משם, השאר היסטוריה.

שבו, תירגעו, תהנו

באחד מסרטוני התדמית השף מסביר לנו את הקונספט של המסעדה – ליצור ישיבה חברתית וקהילתית מסביב לשולחן, לשוחח, לצחוק, לשתות ולהירגע. בתרבות ההודית האוכל מחבר בין האנשים השונים, ויוצר חיבור קסום שמעבר למילים. הישיבה המשותפת והמרגיעה בסוף יום היא חלק בלתי נפרד מהקונספט של המסעדה, ושל התרבות ההודית בכלל.

אוכל רחוב – אלגנטי 

כשאנחנו באים למסעדה הודית אנחנו מצפים לקערות גדולות, בהגשה פשוטה, לא מתחכמת, ואפילו קצת ביתית. אינדיאה ביי ויניט, מקפידה על ההגשה היפה לעין, כשאחת המנות מגיעה במיני סיר, שהמכסה שלו עשוי מצ’פאטי (לחם). ההגשה המקורית יחד עם האוכל המסורתי, הפכו את הארוחה במסעדה לחוויה קולינרית שחווים בכל חמשת החושים. המקום מציע טאפאסים הודים שונים, שמוגשים בצורה אלגנטית. הדגש הוא על אוכל מודרני ומתקדם, עם שורשים ומקורות אותנטיים וקלאסיים. 

עיצוב מסורתי – שלא תתבלבלו

המסעדה מעוצבת בצורה הודית מסורתית, ומדגישה לאורחים שאמנם הם בדובאי במסעדה מודרנית, אבל שלא יישכחו מהיכן הגיע האוכל ההודי שהם אוכלים. המקום מוצף בסממנים של התרבות ההודית – פעמונים כסופים מסורתיים, תמונות שמקורן התרבות ההודית, קירות אדומים, וצבעים חמים. האוכל הוא בריא, פשוט, קליל ומזין, ולטענתו של ויניט לא תמצאו אוכל שמנוני, או כבד. 

מה יש לאכול?

בין המאכלים השונים תוכלו למצוא אוכל הודי מסורתי, שמוגש בצורה יפה לעין ומוקפדת. בין המנות השונות – טנדורי כרובית צלויה עם טחינה בצד, מנות עוף שונות, סלטים וירקות אפויים, מנות אורז מטוגן, ומאכלי ים – דגים, שרימפס, וקלמרי. אל תוותרו על מנת דג קולי המיוחדת שמוגשת על עלה עץ בננה, בתוספת של רוטב מרענן בשם ראיטה (מעין יוגורט) עם מלפפון. 

אוכל הודי שמתבשל באהבה

חדי האבחנה ישימו לב ששמה של המסעדה – Indya by Vineetכתוב אחרת מהדרך המוכרת – India. הסיבה לכך היא ליצור הפרעה בעין, משהו שגורם להתעכב עליו ולתהות במה מדובר, והסיבה הנוספת היא כדי להראות שמדובר במסורת שעברה “טוויסט” קטן.

כפי שכבר הבנתם, השף הוא לא פראייר בכלל, ועושה מה שבא לו. הוא מספר כמה כיף להיות הבוס של עצמך – “אני עושה מה שאני רוצה, מבשל את האוכל שלי באהבה, זה מגיע ישר מהלב ומתוך תשוקה, אליכם לצלחת”. 

תמונות של מסעדת India by Vineet

חשוב לדעת!

שם המסעדה באנגלית: India by Vineet
כתובת מלאה: Le Royal Meridien Beach Resort & Spa, Al Mamsha St, Dubai
טלפון המסעדה: +971 4 316 5550

מיקום המסעדה בדובאי

ביקורת על המסעדה מתוך Trip Advisor
יאללה שתפו! אל תהיו בונקרים😎
Facebook
WhatsApp
Telegram

מסעדות נוספות בדובאי!

שלח הודעה
להזמנת אטרקציות שלחו הודעה
לקבלת עזרה בתכנון החופשה והזמנת אטרקציות שלחו לנו הודעה