fbpx

המדריך השלם לשדה התעופה בדובאי!

מספר הנוסעים שעוברים בשדה התעופה בדובאי נחשב לבין הגבוהים בעולם, ממנו יוצאות טיסות לכל רחבי העולם, עם למעלה מ – 140 חברות תעופה שפועלות בו. חברת התעופה אמירטס המפורסמת, הנחשבת לטובה בעולם, משתמשת בשדה התעופה כבסיס אשר ממנו ממריאים מטוסי החברה לכל רחבי הגלובוס.

שדה התעופה מורכב משלושה טרמינלים אשר נבנו לאורך השנים, כחלק מתוכנית התרחבות וניסיון להכיל את כמות הנוסעים שחולפת בשדה ועולה במרוצת השנים. השדה משמש במידה רבה מעין בסיס מעבר ועצירה בעבור חברות תעופה רבות בין אסיה לאירופה. ניתן למצוא אינספור טיסות שעוצרות בשדה ומשם ממשיכות ליעד הבא.

המדריך לשדה התעופה בדובאי – נגישות מעולה למרכז העיר דובאי

הכביש המהיר D89 מחבר את שדה התעופה לעיר והופך את הגישה אליו לנוחה. ישנם אוטובוסים ומוניות אשר עושים את דרכם הלוך ושוב ומציעים שירותי הסעה נוחים. יתרה מכך, ישנה גם אפשרות להגיע לשדה התעופה עם  מטרו דובאי, בקו האדום והירוק. בשדה התעופה ניתן לבחור בקלות מבין כל אמצעי התחבורה הללו ולהגיע בקלות הלוך ושוב אל היעד שלכם.

על אף הגודל העצום של שדה התעופה, אשר נחשב לבין הגדולים בעולם, מושם דגש מרכזי על נגישות והפיכתו לנוח לתנועה ממקום למקום. כך שבבוא הרגע כשתנחתו בשדה, תוכלו להיות רגועים ולדעת שבתוך זמן קצר תהיה לכם אפשרות לקחת הסעה אל בית המלון באמצעי התחבורה המועדף עליכם.

כדי להגיע אל שאר הנסיכויות באיחוד האמירויות, ניתן לעשות שימוש באוטוסטרדה E311 אשר יוצרת חיבור ישיר בין שדה התעופה לבין  נסיכויות אחרות באיחוד האמירויות. כך שאם תרצו לשדרג את החוויה שלכם באזור ולבקר לא רק בדובאי, תוכלו להגיע בקלות אל יעדכם, ישירות  משדה התעופה.

איך דובאי מתמודדת עם הקורונה בשדה התעופה?

המדריך לשדה התעופה בדובאי – שדה תעופה שלא מפסיק לגדול

בחלוף השנים שדה התעופה של דובאי חווה שינויים אדירים, כמו הבנייה של טרמינל 2 בשנת 1998 ושל טרמינל 3 בשנת 2004, אשר נועדו להגדיל את קיבולת הנוסעים בשדה ולהפוך אותו לבעל חשיבות מרכזית בעולם התעופה כולו.

כפי שהשדה מתרחב, כך גם צי המטוסים של חברת אמירטס אשר פועלת בו. לראיה, רק בשנים האחרונות הזמינה אמירטס 140 מטוסי A380 גדולים במטרה להגדיל את קהל הנוסעים שהיא מעניקה להם שירות ולהגדיל משמעותית את נפח הטיסות של החברה ברחבי העולם כולו.

אמירטס – חברת התעופה המובילה בעולם

הסבסוד הממשלתי מאפשר לחברת התעופה אמירטס להציע מחירים אטרקטיביים במיוחד וכאלה שנחשבים לזולים בעולם, במיוחד כאשר משווים יחס בין עלות לתמורה. אמנם ישנן חברות לואו-קוסט שמציעות כרטיסים שיכולים להתברר כזולים יותר, אך אם בוחנים את התמורה שמקבלים ביחס לסכום הכסף שמשלמים, תוכלו להיות בטוחים שלא תמצאו חברה טובה יותר מאשר אמירטס.

האוכל המעולה, מבחר היעדים העצום, השירות הנהדר וההקפדה על בטיחות ללא פשרות, כל אלה הופכים את החברה הזו למובילה בעולם התעופה. כך שאם גם אתם רוצים ליהנות מהטיסה שלכם אל היעד ולהבין עד כמה טיסה יכולה להיות נינוחה ומהנה, תעשו לעצמכם טובה ותתנסו לפחות פעם אחת בהזמנה של מקום בטיסה לדובאי של אמירטס. אנו בטוחים שלא תצטערו על הבחירה שלכם לעשות זאת.

המדריך לשדה התעופה בדובאי – שדה תעופה עם כל מה שתרצו

ראוי לציין את העובדה כי שדה התעופה של דובאי זכה בשנת 2017 בתואר הנחשק של שדה התעופה הטוב ביותר. הדבר לא קרה סתם, שכן סכומי הכסף האדירים שמושקעים בו הופכים אותו לשדה שמשלב באופן מושלם בין כל מה שאנשים מחפשים בשדות תעופה מודרניים.

בין הדברים שתוכלו למצוא בשדה תעופה זה הם חנויות אופנה של המותגים המובילים בעולם, מסעדות מעולות, מקומות לנוח ועוד שפע של דברים שיוכלו להפוך את השהות שלכם בשדה להרבה יותר נוחה. 

השדה ממוקם כ – 4 ק”מ ממרכז העיר. וכפי שהזכרנו לעיל, הגישה אל העיר וממנה נחשבת לנוחה למדי, שכן ניתן לעשות שימוש בתחבורה הציבורית כמו למשל הרכבת, מונית או אוטובוס כדי להתנייד. כך שאם אתם מתכוונים לבקר בדובאי בקרוב, וחשוב לכם לוודא שתוכלו להגיע אל יעדכם בקלות, אז אין ספק שאתם יכולים להיות בראש שקט ולדעת שדובאי תציע לכם את כל מה שאתם מחפשים.

צריכים עזרה בתכנון החופשה שלכם?

אנחנו יכולים לעזור לכם לסגור אטרקציות, מלונות, ביטוח ועוד, ספרו לנו איך אפשר לעזור לכם

אפליקציות שימושיות בדובאי
חיי לילה באבו דאבי
מסעדות מומלצות באבו דאבי
מלונות מומלצים באבו דאבי
טיסות לאבו דאבי
אטרקציות באבו דאבי
בתי כנסת בדובאי
בית חב”ד בדובאי
מינימרקט כשר בדובאי

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

אפליקציות שימושיות בדובאי
חיי לילה באבו דאבי
מסעדות מומלצות באבו דאבי
מלונות מומלצים באבו דאבי
טיסות לאבו דאבי
אטרקציות באבו דאבי
שלח הודעה
להזמנת אטרקציות שלחו הודעה
לקבלת עזרה בתכנון החופשה והזמנת אטרקציות שלחו לנו הודעה