fbpx

מסעדת איל בורו טוסקן ביסטרו בדובאי

מסעדת איל בורו טוסקן ביסטרו – מהחווה בטוסקנה אליכם לצלחת

מסעדת איל בורו טוסקן ביסטרו, היא מסעדת ביסטרו איטלקית בעלת מוניטין מכובד. אבל מה מבדיל אותה בין שאר המסעדות האיטלקיות?

אוכל איטלקי – לא נמאס?

מי מאיתנו לא אוהב אוכל איטלקי, פסטה, פיצה, רביולי, ומוקרם. האוכל האיטלקי כבש את העולם, מוגש כמעט בכל מקום בנוסחים דומים, ונדמה שכמעט יכול לשעמם אותנו. בואו נגיד את זה ככה – האוכל במסעדת איל בורו טוסקן ביסטרו בטוח לא ישעמם אתכם.

מתכונים מטוסקנה לדובאי

מסעדת איל בורו טוסקן ביסטרו מדגישה את החשיבות של עבודת יד, מרכיבים אורגניים, גולמיים, ועונתיים. הם מאמינים שיש לעבוד עם הטבע, “לזרום” עם עונות השנה, ולהקפיד על חומרי הגלם. כך למשל, כל עגבנייה נבחרת בקפידה, ושמן הזית של המקום הוא לא פחות ממשובח. המסעדה מציעה מנות טוסקניות תוססות, ששמות דגש על הפרטים הקטנים – מאיכות הבצק של הפיצה, ועד העגבנייה בתוך הרוטב. 

אחוזה עתיקת יומין 

ההיסטוריה של מסעדת איל בורו טוסקן ביסטרו היא אפילו יותר מעניינת, ומקורה באחוזת איל בורו. האחוזה היא אחד מאתרי הנופש הנחשקים בעולם, ובעלת מורשת עשירה של למעלה מאלף שנים. המסעדה לוקחת את ההיסטוריה של האחוזה, של הטעמים, ושל תרבות האירוח ומתרגמת אותם למונחים של היום, כך שיתאימו לאווירה הים תיכונית של דובאי.

יד ביד בדרך להצלחה

יש המנכסים את ההצלחה של מסעדת איל בורו טוסקן ביסטרו לשילוב המוצלח בין שני השפים של המקום – אנדראה קמפאני, השף האיטלקי, שדואג להביא מתכונים מעניינים, לצד השף פולביו אופאליו המקומי, שמגשר על הפערים, ומסייע להנגיש את האוכל המדהים של קמפאני לאוכלוסייה המקומית. ההתאמה של האוכל הטוסקני לדובאי, היא זו שיצרה את ההצלחה של המסעדה, שזכתה בתארים ושבחים ממגזין טיים אאוט של דובאי, שלוש שנים ברציפות כמסעדה האיטלקית הטובה ביותר.

תוצרת החווה

אחד הדברים היותר מיוחדים במסעדת איל בורו טוסקן ביסטרו הוא המוצרים האיכותיים שגדלו בחוות איל בורו, והגיעו ישר לדובאי. אין מה לעשות שמוצרים אורגניים שגדלו בחווה באיטליה נשמעים מעולה, ועושים עבודה שיווקית מדהימה עבור המקום. כך למשל המקום מציע יינות אורגנים, שהוכנו מגפנים שגדלו באדמה בתנאים האידיאליים, באקלים לא פחות ממושלם. זאת לצד שמן הזית המקומי, שאת טעמו הייחודי לא תוכלו לשכוח בקלות. 

ארוחות עסקיות ומפגשים

המסעדה מאפשרת לקיים אירועים פרטיים מצומצמים, למטרות ביזנס, ולמטרות פלז’ר. בין אם מדובר במסיבת קוקטייל אקסקלוסיבית לעובדי חברה, או יומולדת 70 לסבא – ניתן לעשות זאת במסעדת איל בורו טוסקן ביסטרו.

לסיכום 

אם בא לכם ארוחת ערב איטלקית, אל תוותרו על איל בורו טוסקן ביסטרו. תוכלו לראות את הנוף המרהיב על קו המים בכל שעות היום, ולהנות מאווירת השירות המיוחדת של המלצרים המעונבים, תפריט היינות העשיר, והמוצרים האורגניים.

תמונות של מסעדת Il Borro Tuscan Bistro

חשוב לדעת!

שם המסעדה באנגלית: Il Borro Tuscan Bistro
כתובת מלאה: Jumeirah Al Naseem Hotel, Turtle Lagoon, Dubai
טלפון המסעדה: +97142752555

מיקום המסעדה בדובאי

ביקורת על המסעדה מתוך Trip Advisor
יאללה שתפו! אל תהיו בונקרים😎
Facebook
WhatsApp
Telegram

מסעדות נוספות בדובאי!

שלח הודעה
להזמנת אטרקציות שלחו הודעה
לקבלת עזרה בתכנון החופשה והזמנת אטרקציות שלחו לנו הודעה