fbpx

מסעדת קרניבל של טרסינד בדובאי

המסעדה ההודית קרניבל – לא מה שציפיתם

מה הדבר הראשון שעולה לכם לראש כשאתם חושבים על אוכל הודי? מנות חריפות מלאות טעמים, בהגשה פשוטה, קערות מלאות תבשילים מסורתיים. אז תחשבו שוב, כי המסעדה קרניבל תשנה את כל מה שחשבתם על אוכל הודי. 

כשמסורת פוגשת את העתיד

המסעדה קרניבל, מגדירה את עצמה כמסעדה הודית פוסט-מודרנית. עוד מהרגע שתיכנסו למסעדה, תבחינו בעיצוב העתידני, והיוקרתי. העיצוב שם את הדגש על הפרטים הקטנים, ונראה כמו לובי של מלון יוקרה. בין אם מדובר בעצים שנמצאים בתוך המסעדה, וריקשה עם אורות נאון, שמסמלת את העולם הישן בשילוב עם העולם החדש. העיצוב משדר את המסר של המסעדה בצורה הברורה ביותר – אלמנטים ישנים שעברו חידוש, ממש כמו האוכל. 

שיחה פרטית עם השף

אם תשבו לשיחה עם השפים, הם יסבירו לכם בדיוק את החזון שלהם למסעדה. השפים, הודיים שמכירים את המנות היטב, יסבירו שהקונספט של המקום הוא פשוט – לקחת מתכונים מהשורשים ההודיים, ולהחיות אותם בצורה עתידנית. אפשר להגיד שמדובר במסורת עם טוויסט. המסעדה מציעה תפריט “עונות” מתחלפות, בדומה לאופרת סבון. העונות המתחלפות מבטיחות שלא ישעמם לכם רגע. 

הכול מתחיל בצורת ההגשה

עוד מהרגע הראשון, תבחינו שהמנות נראות כמו מנות גורמה במסעדת יוקרה. מסעדת קרניבל שמה את הדגש על צורת הגשה מקורית, ומיוחדת. למשל, מנת ה-Palang Tod, שמוגשת בתוך מיני פרגולה מעץ. נשמע לכם מוזר? חכו שתראו את מנת ה-Gajak, שנראת כמו זירת מלחמה של שוקולד, עם עשן מקרח יבש, קישוטים מגוונים, וחוויה לכל החושים. האמונה שאוכל אוכלים עם העיניים בהחלט משחקת כאן תפקיד, והמסעדה מקפידה להיות מקורית ויצירתית בצורות ההגשה. 

אולי זו הסיבה, שמסעדת קרניבל היא אחת מ-50 המסעדות הטובות בעולם.

באנו כדי לאכול

אחרי שדיברנו על העיצוב המקורי, והקונספט, בואו נגיע לנושא לשמו התכנסנו, מה יש לאכול?

אחרי יום מלא בחוויות בדובאי, זה הגיוני שתגיעו רעבים. החופשה בדובאי היא מאוד אינטנסיבית, כוללת אטרקציות, טיולים, ובתי מלון. כשהערב מגיע, כיף להתלבש בבגדים חגיגיים, וללכת להשביע את הרעב במסעדה בין הטובות בעולם.

כדאי להגיע רעבים, כדי לטעום כמה שיותר מהמנות המיוחדות. אחת המנות המומלצות היא חטיפי קאצ’ורי (כיסונים פריכים ומתובלים), ברוטב בצל מקורמל. למי שמכיר את המטבח ההודי, ישמח לראות שם את מנת המומו המוכרת, במילוי של עוף וצ’אטני, אבל עם טוויסט של סלט מלפפונים מושחר.  את מנת פאי רועים, הם בחרו להגיש בשינוי קל, במקום בקר, הם משתמשים בתחליף בשר מהצומח. 

קוקטייל עם סיפור

בסרטוני התדמית של המסעדה, הם מתגאים במגוון הקוקטיילים הרחב שלהם, שהברמנים מכינים לנגד עיניהם של האורחים. לכל קוקטייל יש סיפור ושם מיוחד, בצורה הזו האורחים נהנים מקוקטייל עם ערך מוסף. למשל, אחד הקוקטיילים במסעדה מוגש בכוס גולגולת.

אל תוותרו על מסעדת קרניבל, שתשנה לכם את התפיסה לחלוטין על אוכל הודי!

תמונות של מסעדת Carnival by Trèsind

חשוב לדעת!

שם המסעדה באנגלית: Carnival by Trèsind
כתובת מלאה: Burj Daman 312 - Al Mustaqbal St - Dubai
טלפון המסעדה: +97152242 4262

מיקום המסעדה בדובאי

ביקורת על המסעדה מתוך Trip Advisor
יאללה שתפו! אל תהיו בונקרים😎
Facebook
WhatsApp
Telegram

מסעדות נוספות בדובאי!

שלח הודעה
להזמנת אטרקציות שלחו הודעה
לקבלת עזרה בתכנון החופשה והזמנת אטרקציות שלחו לנו הודעה