fbpx

מסעדת באונטי ביטס בדובאי

מותר ואף רצוי להביא את הכלבים שלכם

לא בטוח שהטסתם את הכלב יחד אתכם לדובאי, אבל אם כן – באונטי ביטס הוא המקום בשבילו. על הדשא תוכלו להבחין במספר קערות מים שמיועדות במיוחד לחברים על ארבע, ואפילו שיעורי יוגה כלבים. כדאי להתעדכן מראש באתר המסעדה על מנת לוודא מתי בדיוק השיעורים מתקיימים, וכך תוכלו לקום מוקדם לשיעור יוגה, ולקנח מיד אחריו בקרפ האוכמניות המושחת. לפתוח את הבוקר ברגוע

דובאי מלאה במסעדות לארוחת ערב, עם כוכבי מישלן, מלצרים מעונבים, דרס קוד מרשים, ומנות גורמה. אבל מה עם מסעדה לארוחות בוקר בחיק הטבע? מסעדת באונטי היא מסעדה שכל תכליתה היא ארוחות בוקר, טוב אולי גם בראנץ’.

באונטי ביטס היא המסעדה המושלמת ליום שבו נשארתם לישון עד מאוחר ופספסתם את ארוחת הבוקר של המלון, ואתם רוצים לאכול ארוחת בוקר מפנקת בנחת.

גן אירועים בטבע

כבר מהרגע שתיכנסו למסעדת באונטי ביטס, תיווכחו שהחלק החיצוני של המסעדה נראה ממש כמו גן אירועים. פרגולות וסככות מלאות בצמח מטפס, דשא רחב ידיים, ועיצוב מזמין עם כריות וכורסאות ישיבה. תוכלו לשבת לאחור, להתרווח בכיסא ולהנות ממשב הרוח הנעים. בהנחה ויהיה חם מדי, תמיד תוכלו לשבת בפנים. פנים המסעדה בניגוד למרפסת הירוקה והטבעית, מעוצב בורוד, עם קיר ורוד ומעוצב שמיועד לצילומי אינסטגרם, עצים מלאכותיים בצבע ורוד, ועיצוב מודרני ומהמם. 

אם לא תרצו להשתתף בשיעור, תוכלו לחזות במחזה המשעשע – משתתפי השיעור משתמשים בכלבם כמשקולת, או משחקים איתו תוך כדי השיעור.

מה בתפריט?

סימנו וי על אווירה, גן קסום, וכלבים מקשקשים בזנב, אבל מה יש לאכול? מסעדת באונטי ביטס שמה את הדגש על המזון הטבעי, הצומח, והאורגני. המנות מורכבות בצבעוניות, ופוטוגניות לצילום. תוכלו לבחור בין ארוחות בוקר מלוחות על בסיס אבוקדו, ביצים, טוסטים וסלמון, לארוחות הבוקר המתוקות, הכוללות קרפ קוקוס עם נוטלה תוצרת בית, קרם חד קרן קוקוס מוקצף, תאנים, אוכמניות בר. בגזרת המתוקים תוכלו לבחור בוופל שקדים, עם בננה מקורמלת, יוגורט יווני, גרגרי יער וסירופ מייפל, מנה שכבשה את האינסטגרם של המסעדה. אם אתם רוצים מנת “Bowl”, תוכלו למצוא בתפריט קערת צ’יה, הכוללת פודינג צ’יה של קוקוס וניל ועליו תאנים, בננה, זרעי רימונים, גרנולה.

אם אחרי שיעור היוגה תרצו לבחור במשהו קליל ללא גלוטן, מנת הוורגר היא המנה בשבילכם, עם לחם ביתי ללא גלוטן במילוי טופו, לביבת בטטה, בייקון קוקוס, אבוקדו, רוקט, עגבנייה, בצל, איולי קשיו, רוטב ברביקיו.

מתי לבוא? 

במידה ואתם לא בונים על באונטי ביטס לארוחת הבוקר, החל משעה 15:00 תוכלו להנות ממבצעי האפי אוור משתנים על הקוקטיילים המפנקים. אם תרצו בכל זאת להגיע לארוחת בוקר, כדאי להגיע בימי שלישי, שם תוכלו להנות מאכול כפי יכולתך.

תמונות של מסעדת Bounty Beets

חשוב לדעת!

שם המסעדה באנגלית: Bounty Beets
כתובת מלאה: Le Meridien Mina Seyahi Beach Resort & Marina - Dubai
טלפון המסעדה: +97145117373

מיקום המסעדה בדובאי

ביקורת על המסעדה מתוך Trip Advisor
יאללה שתפו! אל תהיו בונקרים😎
Facebook
WhatsApp
Telegram

מסעדות נוספות בדובאי!

שלח הודעה
להזמנת אטרקציות שלחו הודעה
לקבלת עזרה בתכנון החופשה והזמנת אטרקציות שלחו לנו הודעה