fbpx

טיסות לדובאי ב-2023

מטוס של חברת אל-על ברקע המגדל הגבוה ביותר בעולם (בורג’ חליפה)

קבלו את כל חברות התעופה שמציעות טיסות ישירות לדובאי ואבו דאבי

אתם כבר יודעים לאן בדיוק אתם רוצים להגיע בדובאי. עיר השמש, בא תוכלו לשבת כל היום וליהנות מהשמש. אתם כבר מדמיינים את קו הרקיע של דובאי מלא במלונות הפאר והבניינים הגבוהים. כל שנשאר הוא רק להזמין כרטיסי טיסה!

טיסה היא לא רק הכלי שמביא אתכם מנקודה לנקודה, הטיסה היא כבר חלק מהחוויה. אי שם בשמיים, כבר תוכלו להתחיל להרגיש בחופשה המתקרבת אליכם. להתרגש מהדרך, ליהנות מהיופי ולהתכונן לחוויה בלתי נשכחת.

מכיוון שדובאי נפתחה למטיילים הישראלים רק לאחרונה (נובמבר 2020), בוודאי תשמחו לשמוע את כל המידע הרלוונטי בנושא הטיסות לאיחוד האמירויות כדי שתוכלו לבחור טיסה שתתאים לצרכים שלכם ובמחירים המשתלמים ביותר. בדיוק בשביל זה אנחנו כאן, עם המאמר שיעשה סדר ויעזור לכם לבחור את חברת התעופה שאיתה תטוסו לאמירויות.

ועכשיו למה שמעניין באמת, באילו טיסות לדובאי ניתן לטוס? 

אחרי הקדמה ארוכה, בואו נדבר על מה שחשוב באמת, לפני שמדברים בכלל על כלל האטרקציות, המסעדות המומלצות והמלונות השונים שיש בדובאי, צריך דבר ראשון לדבר על איך להגיע אל דובאי עצמה! לכן חשוב להבין אילו חברות תעופה טסות לדובאי וכמה כל התענוג הזה יעלה לכם? כדי לעשות קצת סדר נחלק את האפשרויות לשתי קבוצות עיקריות. קבוצה ראשונה תהיה של חברות התעופה הישראליות, ואילו הקבוצה השנייה של חברות התעופה האמירתיות.

שימו לב, מחירי הכרטיסים נכון לעכשיו מתחילים באיזור ה-300 דולר לאדם ויכולים להגיע למספרים אף גבוהים בהרבה, למשל 1,000 דולר לאדם ויותר. מה שחשוב לזכור הוא שבכל מחיר תקבלו שירות שונה. במחירים הנמוכים תוכלו לרוב לקנות כרטיס שיאפשר לכם להביא רק מזוודה אחת, לעומת השירות שתקבלו במחירים הגבוהים יותר שם תקבלו אירוח בטרקלין המיוחד של חברת התעופה ושירות במחלקה הראשונה שייתן לכם תחושה של עשירי עולם.

כך שחשוב לשים לב לכל הפרטים והאפשרויות בעת הזמנת הכרטיס.

חברות התעופה הישראליות שמציעות טיסות לדובאי

אל על חברת התעופה הרשמית של ישראל טסה החל מאמצע דצמבר 2020, כ-14 טיסות שבועיות מישראל לדובאי. כאשר בימים ראשון, שלישי וחמישי יצאו שלוש טיסות בכל יום. שימו לב כי מחירי הטיסות משתנים לפי ימי השבוע והמחלקה בה תבחרו לטוס. היתרונות של אל על מובהקים. מדובר על חברת התעופה הרשמית של ישראל. בה ידברו אתכם עברית, תרגישו הכי בבית בעולם ותוכלו לקבל אוכל כשר בטיסה על פי כל החומרות לפיהן נוהגים אצלכם בבית.

ארקיע הפכה בשנים האחרונות לאופציה מצוינת עבור המטיילים הישראלים שרוצים לטוס לכמה ימים בודדים ולחסוך את הכסף על הטיסה עד כמה שניתן. כאן ארקיע לא מאכזבת ונותנת אפשרויות לטיסה הלוך ושוב במחירים זולים במיוחד. שימו לב כי במחירים הנמוכים לא תתאפשר העלאה של מזוודה מעל 7 ק”ג. כך שאם אתם מעוניינים לקנות מזכרות בדובאי, כדאי שתשקלו תוספת תשלום בתמורה להעלאת מזוודה של עד 23 ק”ג.

ישראייר מיהרה להשוות והיא נותנת גם כן כרטיס טיסה במחירים נמוכים במיוחד בהשוואה לחברות התעופה האחרות. שימו לב כי ישראייר מציעים מגוון חבילות של ‘הכל כלול’. במחירים נמוכים משמעותית. כך שבמידה ואתם מעוניינים לטוס לגיחה קצרה לדובאי יכול להיות שווה לכם להציץ באפשרויות העומדות בפניכם.

חברות התעופה האמירתיות שמציעות טיסות לדובאי ואבו דאבי

חברות התעופה האמירתיות מוכרות בתור חברות תעופה מקצועיות במיוחד. אין ספק כי חוויית הטיסה שם שונה מהסטנדרטים אליהם הורגלנו בחברות התעופה הישראליות.חברות התעופה האמירתיות הבולטות שכבר הבטיחו על השקת קווים יומיומיים בין ישראל לדובאי הן:

אמירייטס חברת התעופה הגדולה ביותר באיחוד האמירויות ונחשבת לחברת התעופה הלאומית של האמירות דובאי. החברה מציבה סטנדרטים גבוהים של איכות ונחשבת לחברה המציעה לנוסעיה נוחיות ושירות מעולים. מחלקת העסקים והמחלקה הראשונה של החברה נחשבות לאיכותיות במיוחד. החברה טסה כיום למעל 180 יעדים שונים עם צי מטוסים המונה כ-260 מטוסים (מסוג בואינג 777 ואיירבוס).

אמירייטס החלה ביוני אשתקד להפעיל מישראל 2 טיסות יומיות לדובאי, והיא מציעה לנוסעיה טיסות המשך לעשרות יעדים במזרח וברחבי העולם. הטיסות לא זולות אבל בהחלט משתלמות ביחס לתמורה שמקבלים. מדובר במטוסים חדישים ומרווחים, עם ארוחות מעולות ומגוונות.

פליי דובאי חברת ה’לואו קוסט’ של חברת התעופה אמירייטס. גם כאן תוכלו לקבל כרטיס טיסה במחירים נוחים. פליי דובאי כבר פעילה וניתן לרכוש דרכה כרטיסים, המחירים דומים לאלו של אל על ואמירייטס.

טיסות לאבו דאבי:

וויז אייר שחקנית חדשה ונוספת הצטרפה לחברות התעופה מהאמירויות. חברת הבת של חברת הלואו-קוסט ההונגרית החלה לטוס מישראל לאבו דאבי באפריל 2021 ומציעה לתיירים הישראלים להגיע ליעד היוקרתי החל מ-159 שקלים לכיוון, לא כולל הושבה ומזוודה. המטוסים חדישים ודי מרווחים, צוות המטוס אדיב ומסביר פנים ואם אתם משפחה שרוצה לחסוך כמה מאות שקלים (ולפעמים מגיע לחסכון של אלפי שקלים) קחו טיסה של וויז אייר לאבו דאבי שנמצאת רק שעה נסיעה מדובאי השכנה.

איתיחאד אירוויז חברת התעופה הרשמית של איחוד האמירויות. אין ספק שתתחילו להרגיש כבר במטוס את החופשה העתידה לבוא על כל המשתמע מכך. באיתיחאד אירוויז תוכלו לבחור בין נסיעה במחלקת תיירים לנסיעה במחלקה הראשונה. איתיחאד אירוויז כבר השיקו את האתר שלהם בעברית כך שלא תצטרכו להסתבך עם התרגום.

הקו בין ת”א לאבו דאבי החל לפעול באפריל 2021 בתדירות של שתי טיסות שבועיות, ומופעל במטוסי הבואינג 787 של החברה.

באפריל 2021 הוכרז שאיתיאחד איירוויז תעבור להפעיל טיסות יומיות לישראל בשני שלבים בעקבות הביקושים הרבים לטיסותיה. החל מתחילת יוני 2021 החלה החברה להפעיל טיסות יומיות לישראל וממנה.

בנוסף, זכרו כי היתרון הגדול של דובאי הוא בכך שהיא השער למזרח הרחוק. כך שבמידה ואתם מעוניינים להמשיך ממנה ליעדים נוספים בעולם, ההמלצה היא לבדוק מהן חבילות השירות אותן תוכלו לקבל בחברות התעופה האמירתיות כדי להמשיך לטייל ביעדים מרוחקים יותר.

לסיכום: טיסות לאיחוד האמירויות

יש שלל חברות תעופה שמציעות טיסות לדובאי במחירים נוחים, ולכן דובאי הוא יעד מעולה לאנשים שרוצים להתפנק משלל האטרקציות השונות בדובאי, לשהות במלונות המומולצים בדובאי לחוויה בלתי נשכחת של פינוקים אינסופיים במחירים סבירים לכל כיס!

צריכים עזרה בתכנון החופשה שלכם?

אנחנו יכולים לעזור לכם לסגור אטרקציות, מלונות, ביטוח ועוד, ספרו לנו איך אפשר לעזור לכם

אפליקציות שימושיות בדובאי
חיי לילה באבו דאבי
מסעדות מומלצות באבו דאבי
מלונות מומלצים באבו דאבי
טיסות לאבו דאבי
אטרקציות באבו דאבי
בתי כנסת בדובאי
בית חב”ד בדובאי
מינימרקט כשר בדובאי

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

אפליקציות שימושיות בדובאי
חיי לילה באבו דאבי
מסעדות מומלצות באבו דאבי
מלונות מומלצים באבו דאבי
טיסות לאבו דאבי
אטרקציות באבו דאבי
שלח הודעה
להזמנת אטרקציות שלחו הודעה
לקבלת עזרה בתכנון החופשה והזמנת אטרקציות שלחו לנו הודעה