fbpx

סליבסטר בדובאי – המדריך השלם לחגיגות סילבסטר בדובאי!

מיקומים המומלצים לחגיגת חג המולד בדובאי

חוץ מדוכני הכריסמס ואווירת חג המולד המתחילה כבר מנובמבר וממשיכה לחודש דצמבר, ערב השנה האזרחית החדשה זוהי כבר ליגה אחרת לגמרי שאתם לא יכולים להבין עד כמה היא מדהימה הלך ממופע הזיקוקים אירועים מטורפים, מסיבות ,נופעות ועוד מלא דברים שווים.

אז אנחנו כאן כדי לסכם לכם את כל חגיגות הסילבסטר 2024 בדובאי !

מה מיוחד הסילבסטר בדובאי ?

בדובאי, בחודש דצמבר, הטמפרטורה היא הכי מושלמת שיש! בסילבסטר בדובאי מזג האוויר הוא חם וזה דבר שהוא לא מובן מאליו במיוחד כשמדובר בטיסה של שלוש שעות.

בנוסף למזג האוויר המושלם העושר שמציגיעם האמירתים בחגיגות הסילבסטר הוא בלתי מוסבר והוא דבר שחייב לראות אותו בחיים האימתיים.

רשימה של כל המקומות הכי שווים לחגיגות הסילבסטר 2024

נחל דובאי

בטיילת המדהימה של נחל דובאי המתחילה מדובאי העתיחקה ועוברת דרך האזורים השווים ביותר בעיר תוכלו להנות מהליכה מרהיבה תחת מופע הזיקוקים ככה שתוכלו להנות מטיול נעים עם נוף של השנה החדשה. לאורך 3.2 קילומטר של שבילים ישנם גשרים שנותנים נקודת תצפית מטורפת למופע הזיקוקים שבחוף ג’ומיירה.

חוף העפיפונים

חוף העפיפונים הופך בערב השנה החדשה למקום מושלם למפשחות בשביל לצפות במופע הזיקוקים . מבחינת נגישות הוא ממש נוח גם ליחדים, זוגות או משפחות וגם אם קצת עמוס אתם לגמרי יכולים להגיע לרחובות הקצת רחוקים ואחוריים בגומיירה ופשוט לרדת ברגל אל החוף.

בורג’ אל ערב

בערב הסילסטר מתועררת לה חלקה מיוחדת במינה בדובאי שברך כלל שקטה. ליד חוף Beach Road in Al Sufouh ממש באמצע בין ברג אל ערב לפאלם גומיירה בחוף הארמון השחור מאחורי הפאק של החוף. קצת מוסבך אבל מבטיחים לכם שזה שווה ועדיין לא אמרנו לכם את הדבר הכי חשוב- הכניסה היא חופשית !

פארק אום סוקים

פארק אום סוקים ( Umm Suqeim ) ממוקם ממש מאוחרי מלון בורג אל ערב ובמקום היפה ההזה בדרך כלל עושים פיקניק בערב השנה החדשה . הפארק הוא מקום מושלם לצפייה במופע הזיקוקים אבל אם תירמו באמת לשבת ולעשות פיקניק שווה וכיפי ממליצים לכם להגיע לפני ולתפוס מקום !

שוק מדינת ג’ומיירה

שוק מדינת ג’ומיירה (Souk Madinat Jumeirah ) מלא במסעדות עם התצפית המושלמת ביותר לצפייה במופע הזיקוקים . אבל חשוב לדעת שעליכם להיות מהירים ובעלי קצת מזל בשביל לנסות לתפוס מקום באחת מהמסעדות כי כמובן שזה הערב הכי עמוס בשנה וזה מקום מאוש פופלרי בקרב תיירים אבל גם בקרב המקומיים.

שוק טיים אאוט

שוק טיים אווט מארח מידי שנה את המסיבת סילבסטר הכי שווה בעיר של Sparkles and Sneakers מה שאומר שהולך להיות נוצץ אבל גם מפוצץ…שושלת הברים הנמצאים בשוק מציעים תפריט מיוחד מלא במשקאות מיוחדים וטעימים במיוחד לכבוד ערב השנה החדשה . אם תקנו כרטיס למסיבה המטורפת ביותר בעיר תהנו גם מהופעות כמו Carl & The Reda Mafia ועוד מלא דיג’יים שווים שיעשו לכם תערב מושלם. כרטיס למסיבה מתחיל ממחיר של 1,000 דירהאם.

בורג’ חליפה

במתחם הבורג’ חליפה הכולל את מזרקות דובאי, קניון דובאי וגם השוק הסמוך , שוק אל בהאר תוכלו לצפות במראה המרהיב ביותר כאשר השעון יראה חצות יתחיל מופע זיקוקים מטורף כמו שיכול להיות רק מהבניין הכי גבוה בעולם.

טיילת פאלם ג’ומיירה-אי הדקלים

באי המלאכותי המטורף ביותר בעולם תוכלו להנות מצפייה במופע הזיקוקים מהטיילת הראשית של העיר שאורכה הוא כ-11 קילומטר ! בעקבות סגירת הכבישים המרובה בערב השנה החדשה ,ממליצים לכם לנסוע ברכבת מונוריאל היישר לטיילת של הפאלם.

דה פוינט בפאלם ג’ומיירה

בשדרת הקניות שבאי הדקלים תוכלו לשלב כמה עולמות במיוחד לערב השנה החדשה , גם קניות גם מופע מזרקות וגם מסעדות מטורפות עם הנוף המושלם למופע הזיקוקים המרהיב של דובאי.

צריכים עזרה בתכנון החופשה שלכם?

אנחנו יכולים לעזור לכם לסגור אטרקציות, מלונות, ביטוח ועוד, ספרו לנו איך אפשר לעזור לכם

אפליקציות שימושיות בדובאי
חיי לילה באבו דאבי
מסעדות מומלצות באבו דאבי
מלונות מומלצים באבו דאבי
טיסות לאבו דאבי
אטרקציות באבו דאבי
בתי כנסת בדובאי
בית חב”ד בדובאי
מינימרקט כשר בדובאי

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

אפליקציות שימושיות בדובאי
חיי לילה באבו דאבי
מסעדות מומלצות באבו דאבי
מלונות מומלצים באבו דאבי
טיסות לאבו דאבי
אטרקציות באבו דאבי
שלח הודעה
להזמנת אטרקציות שלחו הודעה
לקבלת עזרה בתכנון החופשה והזמנת אטרקציות שלחו לנו הודעה