fbpx

איך עושים כסף בדובאי – הכול על עבודה בדובאי לישראלים

איחוד האמירויות נפתחה לישראלים, ואיתה נפתחו שלל הזדמנויות תעסוקתיות לצעירים חסרי ניסיון, בעלי ניסיון תעסוקתי וגם לאנשי עסקים. אפשרויות אלו מעניקות לישראלים שמעוניינים לעבוד בדובאי את ההזדמנות להגשים את חלומם, להעשיר את הניסיון התעסוקתי שלהם ולהרוויח משכורות מכובדות. אז לפני שקונים כרטיס טיסה, חשוב לדעת איפה ישראלים יכולים לעבוד בדובאי, מה כרוך בכך – ומי יכול לעזור במציאת המשרה הנחשקת. 

פתיחת השערים – שלל הזדמנויות לישראלים

בחודש אוגוסט 2020 הוכרז הסכם נורמליזציה מלא בין ישראל לבין האמירויות, הסכם שפתח את האפשרות לישראלים לבקר במדינה, לטייל בה ולעבוד בתחומה. עבודה בדובאי היא מבוקשת בקרב ישראלים, שמעוניינים להכיר את המדינה שאליה לא נכנסו קודם, להרוויח כסף באופן חוקי ולעבוד במקום מיוחד ומעניין שמזמין אליו תיירים ואנשי עסקים מכל העולם.  

אז למה דווקא דובאי?

דובאי היא מדינה שמקבלת בברכה עובדים זרים, ולמעשה יש במדינה עובדים רבים שעובדים בשלל משרות. לאחר ההסכם ההיסטורי, גם ישראלים יכולים ליהנות מאפשרויות הפרנסה שהמדינה מציעה, וגם להכיר את המדינה שעד כה לא הייתה פתוחה להם. בעצם, העובדים הזרים מניעים את הכלכלה ומאיישים משרות רבות בתחומים רבים, ועל כן יש שלל משרות פנויות, ביקוש – ושכר נאה במקומות מסוימים. 

במה אפשר לעבוד בדובאי?

בפני ישראלים עומדות כמה אפשרויות לתעסוקה, כמו עבודה בעגלות (דוכני מכירה) ועבודה בתחום המלונאות. בדובאי יש מרכזי תיירות ומסחר שבהם אפשר לעבוד בדוכני המכירה, עבודה פופולרית ומבוקשת ע”י ישראלים משום שמדובר בעבודת מכירות שלא דורשת השכלה או הכשרה מיוחדת, ויש לה פוטנציאל לרווח גבוה יחסית. עבודה בתחום המלונאות גם יכולה להתאים לישראלים, משום שדובאי היא מדינה עם ענף תיירות משגשג ומלונות בדובאי מפוארים ומפנקים שזקוקים לעובדים. אלו לא אפשרויות התעסוקה היחידות, ותוכלו למצוא עבודות בתחומים שונים עם עזרה מחברת השמה מקצועית בהתאם לתחום שבו אתם מחפשים עבודה. תחומי ההייטק או הנדל”ן למשל פתוחים גם הם בפני ישראלים, כך שאם אתם לא מעוניינים לעבוד במכירות, תוכלו למצוא את ההזדמנות המתאימה בשבילכם.

מקבלים עובדים זרים – אבל באופן מסודר

דובאי מקדמת עובדים זרים בברכה, כל עוד הם מגיעים למדינה באופן חוקי ומחזיקים בוויזת עבודה. את תהליך ההנפקה של וויזת העבודה ניתן לבצע בעזרתו של מעסיק שמעוניין לגייס אתכם, אם אתם מכירים את האדם באופן אישי, או באמצעות חברה שעוסקת בתחום ההשמה בחו”ל. מדובר בתהליך לא מסובך שניתן להוציא לפועל יחסית בקלות, ולהתחיל לעבוד בתוך זמן קצר. 

למי מתאימה עבודה בדובאי?

עבודה בדובאי יכולה להתאים מאוד לצעירים, בעיקר צעירים אחרי שירות צבאי אבל לא רק, גם צעירים בעלי מקצוע או השכלה גבוהה שמעוניינים לעבוד בחברות מקומיות או בינלאומיות הממוקמות בדובאי. על כן עבודה בדובאי יכולה להתאים גם לאקדמאיים ולאנשים שכבר החלו בקריירה המקצועית שלהם, ומעוניינים לנסות הזדמנות חדשה באיחוד האמירויות.

אז איך מוצאים עבודה בדובאי?

עבודה בדובאי היא לא דבר שאפשר למצוא באמצעות שיטוט באתרי דרושים באינטרנט, אלא בעיקר באמצעות חברות מקצועיות שעוסקות במציאת עבודה לישראלים בחו”ל, או אם אתם מכירים את המעסיק בעצמכם והוא יוכל לסדר עבורכם את כל הסידורים הנדרשים כדי להתחיל בעבודה. בדרך כלל, חברות ההשמה יבצעו עבורכם את רוב הבירוקרטיה הנדרשת, ילוו אתכם בכל התהליך מההתחלה ויאתרו בעבורכם את ההזדמנויות המשתלמות ביותר. חברות השמה גם יידעו להדריך אתכם בהתחלת התהליך במדינה עצמה. הן יעזרו לכם להשלים את המעבר באופן קל וחלק מאשר אם תבצעו את התהליך בעצמכם.

השתכנעתם? מעולה, אבל יש עוד כמה דברים שכדאי לדעת

אם אתם כבר מחפשים את המשרה הבאה שלכם, חשוב לקחת כמה דברים בחשבון: ראשית, השפה הרשמית במדינה היא ערבית. עם זאת, בגלל ענף התיירות המשגשג ואנשי העסקים המקומיים והזרים שמקיימים בה את העסקים שלהם, תשמעו לא מעט אנגלית. לכן, כדאי לשלוט בשפה האנגלית באופן שיאפשר ניהול שיחה בסיסי לכל הפחות. שנית, חשוב לדעת שהמחייה במדינה יקרה מאוד, משום שמדובר במדינה עשירה עם רמת חיים גבוהה. והטיפ השלישי שיש לנו לתת לכם – מדובר במדינה חמה מאוד, לא פחות מישראל, והטמפרטורות בה יכולה להגיע עד ל-40 מעלות בקיץ. גם בימי החורף לא תחוו ימי קור קיצוני, אלא טמפרטורה נוחה שלא תצריך אפילו מעיל.

סיכום עבודה בדובאי לישראלים

עבודה בדובאי היא הזדמנויות מצוינת לישראלים לעבוד באחת המדינות היפות והמתוירות בעולם. דובאי היא מדינה שמקדמת בברכה עובדים שיניעו את הכלכלה שלה. לכן ניתן להשלים את ההליך הבירוקרטי במהירות ולהתחיל לעבוד באחת המשרות הנחשקות. כל עוד תקפידו על השלמת הבירוקרטיה, הוצאת ויזת עבודה ותעבדו באופן חוקי! תוכלו ליהנות מהשהות שלכם באיחוד האמירויות ומפוטנציאל השתכרות גבוה ומשתלם.
בכל הקשור לעניין המגורים בדובאי, אפשר להיות רגועים. דובאי השיקה לאחרונה תכנית מהפכנית וייחודית המאפשרת לכל מי שרוצה לעשות רילוקיישן בעלות מצחיקה של 287 דולרים לשנה. כל שעליכם לעשות כדי להיכנס לתכנית הוא להציג דרכון בתוקף, ביטוח בריאות, הוכחה שיש לכם מעסיק על אדמת דובאי וחשבון בנק פעיל.

קיימים אינסוף עסקים בדובאי שישמחו לקבל אותכם בתור עובד! במיוחד בענף התיירות (מלונות בדובאי, מסעדות בדובאי, הדרכה וליווי) ועוד מלא אופציות להתקדמות או אפילו עבודה זמנית בדובאי לתקופה קצרה.

צריכים עזרה בתכנון החופשה שלכם?

אנחנו יכולים לעזור לכם לסגור אטרקציות, מלונות, ביטוח ועוד, ספרו לנו איך אפשר לעזור לכם

אפליקציות שימושיות בדובאי
חיי לילה באבו דאבי
מסעדות מומלצות באבו דאבי
מלונות מומלצים באבו דאבי
טיסות לאבו דאבי
אטרקציות באבו דאבי
בתי כנסת בדובאי
בית חב”ד בדובאי
מינימרקט כשר בדובאי

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

אפליקציות שימושיות בדובאי
חיי לילה באבו דאבי
מסעדות מומלצות באבו דאבי
מלונות מומלצים באבו דאבי
טיסות לאבו דאבי
אטרקציות באבו דאבי
שלח הודעה
להזמנת אטרקציות שלחו הודעה
לקבלת עזרה בתכנון החופשה והזמנת אטרקציות שלחו לנו הודעה