fbpx

מסלול מרוצי סוסים מיידן

מסלול מרוצי סוסים מיידן 

טסים לדובאי? מחפשים אטרקציה מרגשת לכל המשפחה? מסלול מרוצי סוסים מיידן הוא המקום בשבילכם. זהו אחד ממסלולי המרוצים המפורסמים בעולם והוא מציע חוויה של פעם בחיים. 

מרוץ סוסים הוא אירוע יוקרתי למדי, ובדובאי מסלול המירוצים מידן מבטיח חוויה שלא דומה לשום דבר דומה. מסלול מירוצים זה נוטף מותרות ויכול להכיל מעל 60,000 צופים.

מדי שנה הוא מארח את גביע העולם בדובאי, המתגאה בפרסים של יותר מ -26 מיליון דולר, והוא נחשב למרוץ היוקרתי בעולם. מסלול המרוצים של מידן פועל מדי שנה  מנובמבר עד מרץ. מאפריל עד אוקטובר הוא משמש בדרך כלל כמרכז עסקים וכנסים.

בחודשים אחרים של השנה, מסלול המירוצים מארח את אתגר מרוצי החורף ואת קרנבל המירוצים הבינלאומי בדובאי. נפתח במרץ 2010 כתחליף למסלול המירוצים נד אל שיבא. האתר כולל שני מסלולי מרוץ, מלון חמישה כוכבים (המלון הראשון מסוגו לצד מסלול), מסלול גולף, מוזיאון למירוצי סוסים, וגלריה.

מרחק ממרכז העיר: 6 ק”מ

קצת על מסלול המרוצי סוסים מיידן


מסלול המרוצים המרשים של מיידן מתפרש על פני 1.6 ק”מ.  ההיכל משמש גם עבור אירועי ספורט, בידור ולייף סטייל. המקום נפתח למרוצים בשנת 2010, על פי חזונו של השייח מוחמד בן ראשיד אל מקטום – סגן נשיא איחוד האמירויות וראש ממשלת דובאי. בשנת 2019 המסלול שימש בית לגביע העולם למרוצי סוסים.  המסלול מושך אליו  את המתחרים הטובים בעולם ומספק לקהל חוויה מרגשת במיוחד. 

מסלול מרוצי סוסים מיידן מלון 5 כוכבים מיידן


בסמוך למסלול המרוצים שוכן מלון חמישה כוכבים (הראשון מסוגו בעולם!) – מלון מיידן. המלון מציע נוף ישיר אל מרוצי המסלולים, כמו גם מסעדה מצוינת, חנייה מקורה, מוזיאון וגלריה, תיאטרון ועוד, וגם את מועדון המרוצים של דובאי בכבודו ובעצמו. בעונת המרוצים, דאגו להזמין מקום מראש למלון מיידן, כי הוא מתמלא במהירות.  

מתחם מיידן – לא רק מרוצי סוסים


מסלול המרוצים מיידן שוכן בתוך מתחם “מיידן סיטי” – מתחם ענק המתפרש על פני 7.5 מיליון מ”ר! במקום ניתן למצוא 2 מסלולי עפר למרוצים ואזור ישיבה ענק המתפרש על פני קילומטר וחצי. מלבד המלון ושלל הפינוקים שהוא מציע לאורחיו, ישנם בתחומו גם מוזיאון וגלריית אמנות בנושא מרוצי סוסים ומתחם אירועים וקונצרטים. במתחם כולו מפוזרות מסעדות וחנויות רבות. בנוסף, אם אתם מגיעים למקום עם ילדים, תוכלו לקחת אותם למתחם הילדים הגדול והמושקע במיידן. למגיעים עם רכב ישנו חניון ענק המספק מקומות חנייה ל- 8,000 מכוניות. 

קרנבל גביע העולם במסלול מרוצי סוסים מיידן


לצד מרוצי הסוסים המקומיים, במיידן נערכים גם מרוצי גביע העולם. אירוע זה הוא קרנבל של ממש הנערך פעם בשנה בחודשים ינואר עד מרץ. בתקופה זו נערכים 10 מרוצי סוסים, עם פרסים בשווי 13 מיליון דולר! אלו הם מרוצים בינלאומיים ברמה הגבוהה ביותר, בהם מתמודדים הסוסים והרוכבים הטובים בעולם. שיאו של הקרנבל הוא   “יום גביע העולם”, ובו המרוץ החשוב ביותר. ביום זה יוכרזו הזוכים בגביע העולם במרוצי סוסים לאותה שנה. לקראת היום הזה מתבצעות הכנות נמרצות,  של הרוכבים והסוסים. האווירה במתחם בימים שלפני אירוע זה היא מרגשת במיוחד.

מסלול מרוצי סוסים מיידן מתי מתקיימת עונת המרוצים סוסים?


אם אתם מתכננים להגיע למתחם מיידן, כדאי מאוד להגיע בעונת המרוצים. העונה מתחילה בנובמבר ונמשכת עד חודש אפריל. רצוי לברר את התאריכים המדויקים של המרוצים בכל שנה. העונה כוללת אחד עשר מרוצים מקומיים. אם אתם מעוניינים בחוויה יוצאת דופן – אל תפספסו את גביע העולם במרוצי סוסים הנערך גם הוא במקום.

מסלול מרוצי סוסים מיידן צפייה במרוצים, הריגוש בשיאו!

ברגע שהסוסים מתחילים לדהור על המסלול תחושו אדרנלין גבוה ודפיקות לב. כל אחד ממקומות הישיבה במתחם מספק נוף מושלם אל המסלול, ואם זה לא מספיק, הכל מוקרן על מסכי לד ענקיים, כך שלא תפספסו אף רגע במרוץ. כדי להוסיף ריגוש לחוויה, תוכלו להמר ביניכם מי מבין הסוסים ינצח ולעקוב אחרי הסוס שלכם לאורך כל המרוץ. רעש הדהירות ומחיאות הכפיים של הקהל בהחלט הולכים להיחקק בזיכרונכם לאורך זמן. 

מסלול מרוצי סוסים מיידן סיורים באורוות

במתחם מיידן ממוקמות גם אורוות הסוסים המתחרים במרוצים. לשמחתכם, האורוות פתוחות גם למבקרים וניתן לסייר בהן. תוכלו לתאם מראש סיור מודרך, הכולל גם ארוחת בוקר מפנקת במלון מיידן. זוהי חוויה מהנה במיוחד עבור ילדים, אשר ילמדו על אימון הסוסים לקראת המרוץ, ועל רוכבי הסוסים. לפעמים תזכו  להאכיל וללטף את הסוסים. חוויה זו מומלצת לכל מי שמבקר במיידן, והיא מעניקה הצצה ייחודית לעולם התחרויות של סוסי המרוץ. את הסיור מומלץ להזמין מראש לתאריכים בהם תשהו במיידן. 

לסיכום – מסלול מרוצי סוסים מיידן


אם אתם מחפשים חוויה יוצאת דופן בביקור שלכם בדובאי, אל תחמיצו את מסלול מרוצי הסוסים מיידן. מתי יצא לכם להיות במסלול מרוץ  הכולל לא רק מרוץ עצמו אלא גם אחד מהמלונות המפוארים בדובאי , מוזיאון , שפע של מסעדות שונות ואפילו גלריה לאמנות המודרנית? זה הוא אחד מהמקומות המתוירים ביותר בדובאי, כאשר מגיעים אליו בכל שנה אלפים מרחבי העולם. מרוצי הסוסים המרגשים יותירו אתכם חסרי פעימה. בין המרוצים, תוכלו לקבל חווית אירוח יוצאת דופן במלון מיידן המפואר ולהנות משלל האטרקציות, המסעדות והחנויות שיש למתחם להציע. ביקור במתחם מיידן הוא בהחלט חוויה של פעם בחיים. דוגמאות לאטרקציות נוספות שכדאי לכם לבקר בהן שנמצאים בדבואי הן: אתר הסקי, והאקווריום של דובאי בקניון דובאי , שם תוכלו להנות מחווית שופינג מרעננת ומיוחדת במיוחד, ועוד הרבה אטרקציות נוספות. לכלל האטרקציות שיש בעיר מומלץ להגיע דרך התחבורה הציבורית או דרך השכרת רכב. אז למה אתם מחכים? בואו וטוסו בטיסות לדובאי

 

 

חשוב לדעת!

שם האטרקציה באנגלית: Meydan Racecourse
כתובת מלאה: Al Meydan Road, Nad Al Sheba - Dubai - איחוד
טלפון האטרקציה: +971 4 327 0077

מיקום האטרקציה בדובאי

ביקורת על המסעדה מתוך Trip Advisor
יאללה שתפו! אל תהיו בונקרים😎
Facebook
WhatsApp
Telegram

אטרקציות נוספות בדובאי!

שלח הודעה
להזמנת אטרקציות שלחו הודעה
לקבלת עזרה בתכנון החופשה והזמנת אטרקציות שלחו לנו הודעה