fbpx

חופשה מפנקת בדובאי! זהבה חזרה עם טיפים שימומשים

זהבה מזרחי
פברואר 2019
הייתי בדובאי ואבו דאבי. עם הראשונה עשיתי כמעט הכל והתלהבתי מהכל.דובאי היא כמו וגאס (בלי ההימורים,האלכוהול והסמים) על סטרואידים.
לבעלי דרכון זר,אין בעיה אם כתוב שנולדתם בארץ(לי אישית יש דרכון בריטי וכתוב של שנולדתי בתל אביב).
טסתי עם Emirates תל אביב,לונדון,דובאי וחזור באותה הדרך. לונדון תל אביב עם אלעל,לונדון דובאי עם Emirates.הכבודה של אלעל הייתה 32 בעוד שלEmirates יש הגבלה של 35ק״ג ( זה חשוב! יש מלא שופינג לעשות,*מלא*).
בנחיתה בדובאי יש אפשרות לרכוש מבעוד מועד שירות המלווה אותך מפתח המטוס,ועד אחרי הדיוטי (כן יש דיוטי של אלכוהול ביציאה)כולל סבלות.לשירות קוראים
Marhaba.

המרת כסף בדובאי

פריטה של כסף- כאמור המטבע המקומי הוא דירהם והוא שווה בערכו לשקל(עם כמה אגורות פחות) אין אפשרות (כרגע) להחליף בארץ לכן כדאי להגיע לשם עם דולרים ולהחליף. השער הוא פחות או יותר קבוע(נכון לתקופה שבה אני הייתי,עם שינוים מינורים) להחליף בצ׳יינג׳ רובם נמצאים בקומה התחתונה של קניון דובאי(ויש לו גם אפליקציה יעודית).

סים בדובאי

סים-לא יודעת איך זה יהיה אחרי חתימת ההסכם(אם יהיה בכלל) אבל כרגע אין אפשרות להפעיל סים ישראלי באיחוד,לקיים שיחות וידאו בוואטסאפ,או סקייפ. רק עם vpn או שיחת אודיו של סיקרט בטלגרם. הפיתרון הוא לבוא עם סים של חו״ל או לקנות סים מקומי.וגם יש ווי פי בכל איזור ציבורי.
תחבורה – ציבורית סבבה יש אפשרות לרכוש סוג של רב קו,מוניות (צהובות זולות) יש אובר וכארים(אובר אמיריתי)

אטרקציות בדובאי

קניון דובאי – ויש לו אפליקציה יעודית.יש שם כל חנות אפשרית(חוץ מפרימארק? ויונקלו,אין לי מושג למה) חנויות/דוכנים של אוכל כולל פייר מרקוליני,פייר הרמה,לאודרי,טי.ג׳י.איי פריידי וכו׳,כל המעצבים בחלק יעודי של הקניון,קומת נעלים שלמה מכל הסוגים. תיקחו את כל הקניונים של עזריאלי ברחבי המדינה,תקבלו את הקניון של דובאי,הוא עצום(וגם לא סיימתי אותו)יש שם גם את kidzenia,מתחם קולנוע,זירת החלקה על הקרח,שלד שלם של דינוזאור ועוד.
בורג׳ חליפה – מומלץ לחפש בגרופון דובאי דילים לקומה ה124+125 (הקומות הזולות) + כניסה לאקווריום. הקומות היותר גבוהות עולות באיזור ה600₪.
מסגרת דובאי,כמו הבורג׳ חליפה רק באיזור אחר ובגובה 50 קומות 52₪.
מירקל גארדן- מייצגים ענקיים מפרחים(מטוס,דמויות של וולט דיסני, מבוך. לא פועל בקיץ,נמצא בפרברים של דובאי.
מוזיאון העתיד היה בבנייה.
קניון האמירויות-קטן יותר וצנוע מהקניון של דובאי.
יש עוד מלא(מלא) קניונים קטנים ברחבי העיר.
מיש מכיר את TK/TJ maxx אז באיחוד יש את הוורסיה שלהם שנקראת brands for less. שווה שווה שווה.
חופים יש מלא!
מהפאלם (אי הדקל המלאכותי,איפה שנמצא פארק המים ומלון אטלנטיס) דרך בורג׳ אל ערב(מלון המפרש עם דירוג של 7 כוכבים) במלון למי שרוצה לחסוך ולא לכול במסעדה יכול לשבת בבית הקפה ולשתות קפה עם זהב בקומה 21, ועד ג׳ומיירה.
שוק הזהב- תעשו שיעורי בית לפני שרוכשים משהו. כמה כללי אצבע של המקומיים לקנות רק מההודים,לא מהפיליפינים,לא להתבייש להתמקח.המבחר באמת שעצום!
שוק התבלינים- גם לעשות שיעורי בית למי שרוצה לקנות זעפרן יש כמה סוגים וכמה איכויות.
יש עוד כמה אטרקציות המלצה שלי תיכנסו לטיים אאוט או גרופון דובאי יש שם פירוט של אטרקציות(רכיבה על מכוניות עילית,ספארי,דיונות ועוד שלא עשיתי).בספארי פשוט לוקחים אותכם לסיבוב על הדיונות,אירוח בדואי שכולל ארוחה+תה+ קעקוע חינה.
לגבי הקעקועים(חינה) גם לעשות שיעורי בית.עדיף ללכת לסלון ייעודי שבו עובדות הודיות ובחינה שם טבעית ולא מעורבבת עם יוד,או חומר כימי אחר שיכול לגרום חס וחלילה לגירוי קשה.
תשתף, אל תיהיה בונקר 😎
עדיין לא חבר בקבוצות פייסבוק שלנו?
כל ההמלצות ועוד טיפים רבים מחכים לך בקבוצות הפייסבוק שלנו דובאי למטיילים
סיפורי דרך נוספים שיכולים להתאים לך
Effi Cohen
דצמבר

סיפור הדרך של אפי - דובאי בזול!

מטיילים מחלקים טיפים על דובאי – סיפור דרך של טיול בזול אפי טס לדובאי היה בכל הנמקומות הכי שווים אבל ביקר בהם בזול וחסך הרבה כסף . בואו לקרוא את

Raviv Kurtz
דצמבר

סיפור הדרך של רביב - הבדיקה שהסתבכה בדובאי!

רביב מספרת על חופשת חג חנוכה בדובאי רביב טסה לחופשת חג חנוכה בדובאי , אבל העיניינים קצת הסתבכו כאשר יצאה חיובית בטעות בבדיקת הקורונה … בואו לקרוא איך נחלצה מהסיטואציה

שלח הודעה
להזמנת אטרקציות שלחו הודעה
לקבלת עזרה בתכנון החופשה והזמנת אטרקציות שלחו לנו הודעה