fbpx

דובאי בימי הקרונה! הטיול של רוני בדובאי בזמן הקורנה

רוני גונן
עצמאי
ספטמבר 2020

דובאי בימי קורונה?

הגעתי לדובאי בפעם השלישית?
והנה כמה דברים חשובים שכדאי לדעת:
* קחו בחשבון שכל מה שאני כותבת הוא נכון לעכשיו בלבד. ההנחיות לקורונה משתנות כל הזמן ולכן חשוב לקרוא בקפידה ולהתעדכן כל כמה ימים.
1. טסתי בחברת Ethiopian Airlines – ארבע שעות קוניקשן באדיס אבבה. סה”כ 12 שעות מרגע מישראל לנחיתה בדובאי.
2. איחוד האמירויות נחשבת כמדינה ירוקה על פי משרד הבריאות ולכן אין צורך בבידוד בחזור גם אם עושים קונקשין במדינה אדומה (כל עוד לא יצאתם מהשדה).
3. הטיסה לדובאי עדיין רק לבעלי דרכון זר! ההסכם מרגש מאוד אבל עדיין לא להיות פזיזים. נגיד לשדה הגיע זוג ישראלים שרכש כרטיסים ללא דרכון זר והם לא יכלו להיכנס… מבאס ממש.
גם אחרי ההסכם חכו בסבלנות שכל המשמעויות מבחינת הטיסה יובהרו.
4. הייתי צריכה להראות בדיקת קורונה שלילית 72 שעות מראש. עשיתי באיכילוב והייתי ממש מרוצה. חשוב שהבדיקה השלילית תהיה באנגלית.
5. 24 שעות לפני הטיסה צריך למלא הצהרת בריאות כישראלי שטס לחו”ל. מופיע באתר משרד הבריאות.
6. חברת התעופה בשדה ביקשה לראות ביטוח נסיעות לחו”ל שכולל כיסוי על הקורונה. חשוב חשוב חשוב!! שמה שאתם מראים יהיה באנגלית! אני עשיתי ביטוח אבל לא היו לי טפסים באנגלית וכמעט לא עליתי. ברגע האחרון עשיתי ביטוח אחר בפספורטכארד. מלחיץ!
7. המטוסים היו יחסית ריקים ודאגו שיהיה מרווח של כיסא אחד בכל שורה.
8. לפני העלייה לטיסה לדובאי מאדיס אבבה ביקשו מאיתנו שוב לראות את הבדיקה השלילית והביטוח.
9. במטוס הביאו לנו לחתום על הצהרה נוספת ושם נאמר כי אנחנו נצטרך לעשות בדיקת קורונה ועד שיהיו תשובות נהיה בבידוד. בפועל, לא ביקשו ממני לעשות בדיקה נוספת ולכן לא היה צריך בידוד. אולי הם עושים את זה רנדומלית עוד לא ברור לגמרי לכן לא סגורה על זה סופית.
10. כל מה שרשמתי רלוונטי לדובאי בלבד! לאבו-דאבי יש הנחיות משלה ולא ממש ברור אם הם דורשים בידוד או לא, אברר את זה בהמשך השהייה שלי כאן וכמובן שאעדכן.
* להפתעתי לא כזה חם כמו שזכרתי את דובאי בספטמבר. מה שכן לח מאוד. קחו בחשבון שעד ה1 באוקטובר הרבה דברים סגורים בגלל מזג האוויר. אם הייתי במקומכם וזו הייתה הפעם הראשונה שלי, לא הייתי טסה לפני גם אם יפתחו את השערים לדרכונים זרים. אבל מה שתבחרו – דובאי כיפית תמיד ?
תשתף, אל תיהיה בונקר 😎
עדיין לא חבר בקבוצות פייסבוק שלנו?
כל ההמלצות ועוד טיפים רבים מחכים לך בקבוצות הפייסבוק שלנו דובאי למטיילים
סיפורי דרך נוספים שיכולים להתאים לך
Effi Cohen
דצמבר

סיפור הדרך של אפי - דובאי בזול!

מטיילים מחלקים טיפים על דובאי – סיפור דרך של טיול בזול אפי טס לדובאי היה בכל הנמקומות הכי שווים אבל ביקר בהם בזול וחסך הרבה כסף . בואו לקרוא את

Raviv Kurtz
דצמבר

סיפור הדרך של רביב - הבדיקה שהסתבכה בדובאי!

רביב מספרת על חופשת חג חנוכה בדובאי רביב טסה לחופשת חג חנוכה בדובאי , אבל העיניינים קצת הסתבכו כאשר יצאה חיובית בטעות בבדיקת הקורונה … בואו לקרוא איך נחלצה מהסיטואציה

שלח הודעה
להזמנת אטרקציות שלחו הודעה
לקבלת עזרה בתכנון החופשה והזמנת אטרקציות שלחו לנו הודעה