fbpx

פארק שעשועים מושנגייט

פארק שעשועים מושנגייט

חובבי אקסטרים? אוהבים להרגיש את הבטן מתהפכת ולשמוע את כל בני המשפחה צורחים? מאושר או, במקרה של אמא, מפחד? פארק שעשועים מושנגייט הוא המקום בו כל חובב אקסטרים פשוט חייב לעבור.

כאן, תוכלו ליהנות מלונה פארק מלא מתקנים שלא תוכלו להפסיק לעלות עליהם. פארק שעשועים מושנגייט ממוקם בחלקה הדרומי של העיר דובאי. כך שאין לכם מה לדאוג, כך או אחרת אתם נשארים קרוב.

לכל מתקן בפארק שעשועים מושנגייט יש סיפור

פארק שעשועים מושנגייט הוא לא סתם עוד פארק שעשועים. מדובר כאן על פארק שעשועים עם סיפור. כל המתקנים ומקומות הבילוי מעוצבים בהשראת הסרטים הנצפים ביותר בעולם.

כך שתוכלו באותו יום לבלות על מתקן הרכבת לקפיטול ממשחקי הרעב, לבקר בבקתה של שרק שם תוכלו להיפגש עם שרק, פיונה והחמור, לטייל סביב הכפר של הדרדסים ועוד!

למי מתאים פארק שעשועים מושנגייט

האמת היא שפארק השעשועים מתאים ממש לכולם. תוכלו למצוא שם פעילויות אקסטרימיות המיועדות לילדים הגדולים יותר ובאותה נשימה, מתחמים ומתקנים המתאימים לקטנטנים שבחבורה. עוד פארק שחובה לבקר הוא לגולנד כמובן שגם מתאים לכל הגילאים!

איך מגיעים לפארק מושנגייט

בקלות! לוקחים מטרו ממרכז העיר, לוקחים מונית או שוכרים רכב שיוכל לחנות בחניה גדולה הצמודה לפארק השעשועים.

רעבים בפארק מושנגייט?

אם אתם מתכננים טיול באיחוד האמירויות כבר הצלחתם להבין כי האמירתים יודעים לארח ברמה הגבוהה ביותר. בכל רחבי הפארק תוכלו למצוא אלפי מסעדות ומקומות ישיבה המעוצבים גם הם בהשראת סרטים וסיפורים מהאגדות.

כמה טיפים שיהפכו את הביקור שלכם בפארק השעשועים מושנגייט למוצלח במיוחד

1.  הגיעו מוקדם: פארק השעשועים מושנגייט מושך אליו תיירים מכל רחבי העולם. כך שכנראה שתמצאו את עצמכם ממתינים בתור אחד או שניים. הגעה מוקדמת אולי לא תחסוך לכם את כל זמן ההמתנה בכל המתקנים בפארק אבל היא בהחלט יכולה לתת לכם כמה שעות של שקט רגע לפני שמתחיל הבלאגן.

2. שבו עם הילדים ערב לפני ההגעה לפארק ותכננו את יום הטיול: פארק השעשועים הוא פארק גדול בו אפשר לעשות כל מיני דברים. מטבע הדברים יהיו ילדים שיעדיפו מתקן אחד על פני אחרים. לא פעם אנחנו שוכחים שאנחנו לא צריכים להחליט הכל לבד. גם הילדים שלנו יודעים מה הם רוצים. ההמלצה שלנו היא לשאול את הילדים לאן הם היו רוצים ללכת ומה מעניין אותם. כדי שתוכלו ביחד לתכנן יום טיול מושלם באית האטרקציות הטובות שבעיר.

3. אל תשכחו להטעין את הנייד: כאמור, פארק השעשועים מושנגייט הוא אחד הפארקים המומלצים ביותר מכיוון שהוא מלא באינספור הפתעות. דמויות מהסרטים האהובים מסתובבות בפארק לאורך כל שעות היום כך שאתם לא יודעים את מי אתם עתידים לפגוש! ההמלצה שלנו, בואו עם מצלמה פתוחה ובטרייה מלאה, התמונות שתתפסו שם יישארו לכם כמזכרת לעוד הרבה זמן.

שעות הפתיחה של פארק מושנגייט

פארק השעשועים מושנגייט פתוח בימי שבת עד רביעי בין אחת עשרה בבוקר לשמונה בערב. בחמישי ושישי הפארק פתוח בין השעות אחת עשרה בבוקר לתשע בערב.

מחירים

כרטיס כניסה למובגר או ילד עולה כ-328 AED כלומר כ-89 דולר מגיל 3 ומעלה.

כיום מתקיים מבצע ייחודי לאטרקציה מה שאומר שמחיר לאדם יעלה 295 AED או 80 דולר מגיל 3.

לסיכום:פארק שעשועים מושנגייט –

פארק השעשועים הוא ללא ספק אחד האטרקציות המומלצות למשפחות בדובאי, מומלץ להגיע אל הפארק דרך תחבורה ציבורית או אם תרצו תוכלו גם לבחור בהשכרת רכב כאפשרות מהירה בשביל לעבור ממקום למקום! אז למה אתם מחכים בואו וטוסו באחת הטיסות לדובאי!

חשוב לדעת!

שם האטרקציה באנגלית: Motiongate Dubai
כתובת מלאה: MOTIONGATE Dubai - Sheikh Zayed Rd - Dubai
טלפון האטרקציה: +971 800 2629464
שעות הפעילות: בימי שבת עד רביעי: 11:00 עד 20:00, בימי חמישי עד שישי: 11:00 עד 21:00 ראשון עד חמישי: 9:00-18:00, שישי ושבת: 9:00-19:00 10:00 - 17:30

מיקום האטרקציה בדובאי

ביקורת על המסעדה מתוך Trip Advisor
יאללה שתפו! אל תהיו בונקרים😎
Facebook
WhatsApp
Telegram

אטרקציות נוספות בדובאי!

שלח הודעה
להזמנת אטרקציות שלחו הודעה
לקבלת עזרה בתכנון החופשה והזמנת אטרקציות שלחו לנו הודעה