fbpx

המסגד הגדול בדובאי

המסגד הוא ביתו של המינרט הגבוה ביותר של דובאי (70 מ ‘),והוא תוכנן בסגנון איראני. חללי פנים המסגד מלאים בעבודות פסיפס כחולות ויפות המושכות מבקרים מכל העולם. המסגד אינו מוגבל למי שאינו מוסלמי. המסגד, שנבנה בשנת 1900 היה בתחילה בית ספר איסלמי ללימוד תורת הקוראן ונבנה מחדש בשנת 1998 כמסגד הפתוח לציבור.

כאחד הבניינים המתויירים ביותר באיחוד האמירויות, גרנד בור דובאי מסג’יד לא רק משמש כמקום פולחן וכינוס ביום שישי, אלא גם כמרכז למידה וגילוי באמצעות תוכניות החינוך והמבקרים שלו.

יופי ארכיטקטוני שאין דומה לו

סקרנים בכל הנוגע לאיסלם וההיבט הארכיטקטוני שלו? דעו לכם כי ביקור במקום הוא בגדר חובה. זהו המקום לראות בו ארכיטקטורה אסלאמית במיטבה. כמו כן, תוכלו להיחשף לשפע של מידע על התרבות המקומית ובכך להפוך את חוויית הביקור שלכם בדובאי להרבה יותר מעשירה ומעניינת. דבר שבוודאי כל אחד מכם יהיה מעוניין בו בסופו של דבר.

חללים פנימיים מעוררי השתאות במסגד הגדול

בעת הביקור שלכם במסגד אתם צפויים למצוא חללים פנימיים המלאים בעבודות פסיפס כחולות שפשוט מעוררות הערכה רבה. אנו מבטיחים לכם שגם אם אתם לא נלהבים כל כך מארכיטקטורה בדרך כלל, הביקור במקום יאפשר לכם להנות מחוויה שלא תשכחו.

המסגד הגדול בדובאי – מקום אינסטגרמי

מתכננים לצלם תמונות בלתי נשכחות לאינסטגרם במהלך השהות שלכם בדובאי? דעו לכם כי המינרט העצום של המסגד יהיה רקע מושלם לתמונה המיוחדת שתצלמו במקום. המינרט הזה נחשב לאלמנט אדריכלי מרשים כאשר כל אדם שנחשף אליו במציאות מתרשם מהייחודיות שלו, כך שללא ספק יהיה מדובר בהיבט נוסף שהופך את המסגד הזה למיוחד. הרי כאשר רואים מינרט בגובה של 70 מטרים במציאות הוא ייראה גדול ומרשים יותר ממה שנדמה לכם.

יופי ארכיטקטוני שאין דומה לו

ביקור במסגד הגדול בדובאי יחשוף בפניכם  יופי אדריכלי מדהים, ובו זמנית תוכלו ללמוד על התרבות המקומית. זהו ללא ספק אחד המקומות היפים ביותר בדובאי והוא מומלץ לכל אחד שמבקר בעיר. 

המסגד ממוקם במרחק של 7 קילומטרים ממרכז העיר, כך שתוכלו  להגיע אליו תוך זמן קצר יחסית. בכל אופן, אנו יכולים להבטיח לכם שהביקור במסגד זה ייחרט בזיכרונכם.

 

חשוב לדעת!

שם האטרקציה באנגלית: Grand Bur Dubai Masjid
כתובת מלאה: Opposite Dubai Museum, Near Rulers Court Office - Ali Bin Abi Taleb St - Al Fahidi - Dubai - United Arab Emirates
טלפון האטרקציה: +971 800 600
שעות הפעילות: פתוח

מיקום האטרקציה בדובאי

ביקורת על המסעדה מתוך Trip Advisor
יאללה שתפו! אל תהיו בונקרים😎
Facebook
WhatsApp
Telegram

אטרקציות נוספות בדובאי!

שלח הודעה
להזמנת אטרקציות שלחו הודעה
לקבלת עזרה בתכנון החופשה והזמנת אטרקציות שלחו לנו הודעה