fbpx

האי בלו ווטרס דובאי

אי בלו ווטרס בדובאי – BLUE WATERS – יעד התוסס באטרקציות שונות

אי מלאכותי יפהפה ויוקרתי, עם מלונות פאר ומסעדות מעולות – נשמע לכם טוב? אם לא שמעתם על האי בלו ווטרס דובאי, כדאי שתקראו את הכתבה הבאה. זהו אחד המקומות המתוירים ביותר בדובאי, ואפשר להבין למה.



אי בלו ווטרס דובאי – מה זה?

בלו ווטרס הוא אי מלאכותי – מעשה ידי אדם, הממוקם בדובאי. שוויו של האי הוא מעל מיליארד וחצי דולר, ומבקרים בו כ- 3 מיליון תיירים בשנה. האי קיבל את שמו, כמובן, בזכות המים הכחולים המקיפים אותו. האי ידוע במלונות יוקרה, שלל אטרקציות, חוף ים מרהיב, והמפורסמת מכולם: “העין של דובאי”, זהו הגלגל הענק הגבוה והגדול ביותר בעולם! ממנו, תוכלו לצפות ישירות למפרץ הפרסי היפהיפה.

מה נוכל לראות בבלו ווטרס דובאי?

מלון סיזרס פאלאס דובאי – Caesars Palace Bluewaters Dubai

האי בלו ווטרס ידוע במיוחד בשל מלון “סיזרס פאלאס” ששוכן בו. זהו לא עוד מלון רגיל: הוא מעוצב כארמון מפואר ומציע חווית אירוח יוצאת דופן, אוכל ברמה עולמית, מופעי בידור וספא מפנק. כמו כן, במלון בריכות שחייה גדולות ומועדון ילדים מושקע במיוחד. בברים השונים במלון תוכלו למצוא מגוון קוקטיילים ומשקאות מיוחדים, שמגיעים עם נשנושים בשעת ה”האפי האוור”. אם אתם חובבי קולינריה, ודאי תשמחו לשמוע שבתוך מסעדת המלון נמצא “מטבח הגיהנום” המפורסם של השף גורדון רמזי. אם אתם מחפשים חוויה מפנקת במיוחד – תוכלו לקחת את אחת הסוויטות המפנקות של המלון, המציעות ג’קוזי ונוף מושלם אל החוף. אם הגעתם עד לבלו ווטרס דובאי – אל תפספסו את מלון סיזרז פאלאס. 

העין של דובאי – Dubai Eyeאי בלו ווטרס דובאי

הגלגל הענק הגבוה ביותר בעולם נפתח ממש לאחרונה באי בלו ווטרס דובאי וכבר נהיה יעד תיירותי הכי פופולרי בקרב המבקרים. הגלגל המרשים מתנשא לגובה של 210 מטרים, ויכול לשאת עד 1,400 אנשים בו זמנית. אם אתם מחפשים תצפית מרשימה על דובאי, העין של דובאי היא המקום המושלם עבורכם. תוכלו להבחין מהמרומים בקו החוף הנוצץ של דובאי, כמו גם באתרים המפורסמים ביותר בה: בורג’ חאליפה, בורג’ אל- ערב, אי הדקלים פאלם ג’ומיירה ועוד. סיבוב שלם בגלגל לוקח כ-50 דקות שלמות, כך שיהיה לכם מספיק זמן להביט על כל המקומות. אם אתם מטיילים לבד, בזוג או עם המשפחה – העין של דובאי זו אטרקציה שלא תרצו להחמיץ – אחת התצפיות הכי מטורפות

החוף Cove Beachאי בלו ווטרס דובאי


מה יותר טוב מבילוי על שפת הים? בשל מזג האוויר השרבי בדובאי, כמעט כל יום בשנה הוא יום טוב לביקור בחוף. חוף Cove המרהיב ביופיו הוא החוף המושלם להעביר בו יום רגוע באי בלו ווטרס. צבע הטורקיז של מי החוף במפרץ הפרסי של אחד מהחופים המומלצים במדינה, בשילוב החולות הלבנים יוצרים מראה פשוט חלומי. בחוף תוכלו לשכור מיטות שיזוף מפנקות, להזמין משקה קריר ולהנות מהשקט ומרחש הגלים. סביב החוף תמצאו מסעדות מעולות המציעות דגים ומאכלי ים ברמה הגבוהה ביותר. כמו כן, אם אתם חובבי ספורט ימי, תוכלו להנות משלל אטרקציות ימיות בחוף. זהו אחד החופים היפים ביותר בדובאי, כך שברגע שתגיעו אליו – לא תרצו לעזוב. 

תיאטרון “The Rotunda”אי בלו ווטרס דובאי

אם אתם מחפשים חוויה שונה ומרגשת – אתם חייבים לבקר בתיאטרון הזה. התיאטרון ממוקם בתוך מלון סיזרס פאלאס הגדול והיוקרתי, ומציע שורה של מופעים, קונצרטים והצגות. המקום מעוצב ממש כמו הפנתאון של רומא, וצורת הכיפה שלו כוללת 500 מושבים. כל מושב באולם מבטיח זווית מושלמת אל הבמה. תוכלו להנות ממופעי ריקוד ושירה לכל המשפחה, מופעי קסמים או אפילו סטנד- אפ באנגלית. בדקו מראש באתר אילו הופעות מתקיימות בתאריכי השהייה שלכם בדובאי. זוהי בהחלט אטרקציה ששווה לנסות.  

גן עדן של קניותאי בלו ווטרס דובאי


האי בלו ווטרס הוא גן עדן של קניות עבור חובבי השופינג והקניונים בדובאי. תוכלו למצוא בו מעל 200 חנויות, הכוללות חנויות בגדים, נעליים, צעצועים, מוזיקה ובעצם כל חנות שתוכלו לחלום עליה. מומלץ לברר מתי עונת המבצעים ולבוא מוכנים לחוויית קניות בלתי נשכחת. כדאי לנעול נעליים נוחות, כי ייקח לכם לפחות יום שלם לבקר בכל החנויות באי. בסיום יום ארוך על הרגליים, תוכלו לעשות מסאג’ מפנק באחד מבתי הספא באי בלו ווטרס. 

לסיכום – אי בלו ווטרס דובאי


אם אתם מתכננים ביקור בדובאי, אל תחמיצו את אי בלו ווטרס. חופים המומלצים , מלונות המומלצים , אוכל מדהים ושלל אטרקציות המומלצים : האי הזה הוא חוויה בלתי נשכחת. לא סתם הוא אהוב כל כך בקרב התיירים בדובאי. ודאי תשמחו לשמוע שהאי ממוקם במרחק קצר מדובאי – רק 19 קילומטרים, וניתן להגיע אליו באמצעות נסיעה על גשר. בחלק מהאטרקציות באי, מומלץ מאוד להזמין מקום מראש, במיוחד אם אתם מגיעים בשיא עונת התיירות. אז קחו בגד ים ומשקפי שמש ובקרו באחד מהאיים המלאכותיים היפים בעולם. 

חשוב לדעת!

שם האטרקציה באנגלית: Bluewaters Island
כתובת מלאה: Bluewaters Island
טלפון האטרקציה: +971 (4) 371 3999

מיקום האטרקציה בדובאי

ביקורת על המסעדה מתוך Trip Advisor
יאללה שתפו! אל תהיו בונקרים😎
Facebook
WhatsApp
Telegram

אטרקציות נוספות בדובאי!

שלח הודעה
להזמנת אטרקציות שלחו הודעה
לקבלת עזרה בתכנון החופשה והזמנת אטרקציות שלחו לנו הודעה