fbpx

סיפור הדרך של עומר וסימונה- הכי אינסטגרמי שיש!

Omer Zitzer‎‏
דצמבר

עומר וסימונה מספרים על טיול רומנטי שלהם בדובאי

עומר וסימונה טסו לדובאי והתאהבו בה. הם חזרו עם כל הטיפים והמקומות הכי שווים שיש וכמובן הכי אינסטגרמי עם התמונות הכי יפות שיש!

אז בואו לקרוא את סיפור הדרך של עומר וסימונה !

דובאי, דובאי, יעד שכולו חלום!

אז אחרי 10 חודשים של כמיהה לטיול בחו”ל נוספה דובאי לרשימת היעדים בדיוק ברגע המושלם!

בדובאי יש הכל מהכל

דובאי, האמירות השנייה בגודלה באיחוד האמירויות, עיר שעד לפני 50 שנה הייתה שממה והיום היא בחזית הטכנולוגיה העולמית.

בדובאי יש הכל מהכל, גורדי שחקים כמו בניו יורק, מקרונים כמו בפריז, סצינת אוכל כמו בלונדון וחופים כמו של תל אביב.

בניגוד לערים אחרות בעולם וכיאה למדבר אין מרכז עיר ושום דבר לא במרחק הליכה. האטרקציות מפוזרות על גבי רדיוס של 40 קילומטר, וכמעט כל דבר דורש נסיעה.

דובאי מחולקת ל3 איזורים עיקריים, איזור הDowntwon ומפרץ העסקים שבו נמצאים גם הקניון גדול ובניין הבורג’ ח’ליפה המפורסם, איזור המרינה אי הדקל וחוף JBR – איזור של מלונות מפוארים על החוף והאי המלאכותי הגדול בעולם ואיזור השווקים והעיר העתיקה שנמצא בצפון.

התניידות בדובאי ???????? 

ישנם 2 אופציות להתניידות בדובאי, האחת שבה אנחנו בחרנו היא במוניות – המוניות בדובאי זולות ונסיעה של חצי שעה תעלה באיזור ה50 שקל (או ליתר דיוק 2.7 דירהאם לקילומטר כשמונה מתחיל מ5 דירהאם ומינימום נסיעה 12 דירהאם). יש מוניות כמעט בכל מקום ובכל מונית מותקנת מצלמה וקופסה שחורה והפיקוח עליהן הדוק ולכן אין חשש לעלות לכל מונית. המוניות הם לרוב טויוטה קמארי לבנה עם גג צבעוני, קיימת גם אופציה לקחת רכב יותר יוקרתי כמונית ב3 דירהאם לקילומטר. ניתן להוריד גם את אפליקציה Careem מראש ולהשתמש בה כדי לתפוס מונית במחירים נוחים למרות וכמעט ולא נאלצנו להשתמש בה. האופציה השנייה היא לשכור רכב בעלות של כ100 שקלים ליום. בדובאי אין בעיית חנייה, הכבישים רחבים וכמעט ואין פקקי תנועה. שימו לב, חובה להוציא מראש רישיון בינלאומי.

המרת כספים בדובאי ????  ????????

 המטבע המקומי הוא הדירהאם ושווה בערך ל0.9 שקל לכל דירהאם. מומלץ לבוא עם דולרים ולהמיר באחד הצ’יינג’ים שבקניונים בשער של 3.65 דירהאם לדולר, פלוס 3.5 דירהאם של עמלת המרה לעומת שער של 3.68 בתקופה שבה נסענו. אנחנו המרנו 100 דולר בשדה בשביל המוניות ואת השאר בצ’יינג של Al Ansari בקניון. מומלץ לשמור את הקבלה ולהשתמש בה בשדה בחזור כדי להמיר את יתרת הכסף חזרה לדולר ללא עמלה.

כרטיס סים ????????

סים מקומי בדובאי הוא דבר יקר ולכן מומלץ לעשות חבילת גלישה מהארץ. אנחנו עשינו את זאת של Global sim דרך פלאפון עם הנחה של לאומי max, שילמנו 120 שקל ל5 ג’יגה והספיק לנו בול ל5 ימים.

לינה בדובאי ???? 

 ישנם 2 איזורים עיקריים שמומלצים ללינה איזור הDowntown ואיזור המרינה. יש שבוחרים לחלק את השהות בין 2 האיזורים, אנחנו בחרנו להשאר בכל ה5 לילות באיזור הDowntown במלון Taj Dubai. מלון 5 כוכבים מדהים באיזור הבורג’ חאליפה מודרני ומפואר, חדרים ענקיים ומרווחים עם נוף לעיר ונוף לבורג’, ארוחת בוקר טובה ומסעדות מעולות בתוך המלון. קיבלנו יחס חם ושירות מדהים לכל אורך השהות מכל עובדי המלון, 2700 שקלים כולל מיסים ל5 לילות עם ארוחת בוקר, הזמנו דרך אתר Agoda. בדיעבד היינו מוותרים על ארוחת הבוקר ואוכלים משהו על הדרך או באחת המסעדות המעולות שיש בעיר.

טיסות בדובאי ✈️✈️ 

 טיסות עם חברת ישראייר, 270 דולר לאדם פלוס 95 דולר ויזה לאדם, יש לציין שהיה עיקוב של שעתיים בטיסה גם בהלוך וגם בחזור ולחברה אין שירות לקוחות טלפוני אלא רק דרך מייל.

???? אטרקציות בדובאי ????

  • בורג’ ח’ליפה – המגדל הכי גבוה בעולם, בניין גבוה ומרשים באיזור הDowntown, ניתן לעלות לתצפית בקומה ה124- 125 ואפילו בקומה ה160 תמורת מחיר כפול. אנחנו הסתפקנו בכרטיסים לקומה ה124-125 בעלות של 32 דולר לאדם דרך אתר Klook, חובה לקנות כרטיס מראש! במקום מחיר הכרטיסים כפול. אנחנו העדפנו לעלות בלילה, אפשר גם לעלות בשקיעה אבל גם כן בתוספת תשלום.
  • מזרקות The Dubai fountain – מופע מזרקות ענק ומרשים בסמוך לבורג’ ח’ליפה שמואר גם הוא בזמן המופע. ניתן לצפות ממנו גם מאחת המסעדות בקניון Dubai Mall המשקיפות למזרקות. ישנו מופע בכל חצי שעה כל יום עד השעה 23:00 בלילה.
  • קניון Dubai Mall – קניון עצום בגודלו עם חנויות, מסעדות ודוכני אוכל מכל העולם. מומלץ להוריד את האפליקציה של הקניון מראש ולנווט באמצעותה כי לא קשה בכלל ללכת לאיבוד בחיפוש אחרי חנות. בקניון פועלת חנות ממתקים מדהימה בשם Candylicious וכן ישנו סניף של חנות הצעצועים Hamleys המוכרת מלונדון.
  • גן הפרחים Dubai Miracle Garden – גן הפרחים הגדול בעולם שמציג באמצעות כ 50 מיליון פרחים מייצגים מרשימים כגון דמויות של דיסני וחיות ענק, חובה לבקר! כרטיס כניסה כ50 דירהאם במקום לאדם.
  • פארק הGlobal Village – כפר גלובלי ענקי בקרבת גן הפרחים שבו ישנם מתחמים לפי מדינה של עשרות מדינות בעולם, כל מתחם מעוצב בהתאם למדינה ומוכר מצרכים מקומיים, מזכרות והכי חשוב אוכל מקומי ואותנטי של המדינה! מומלץ להגיע באיזור השקיעה ולראות את הפארק גם ביום וגם בלילה וכמובן לבוא רעבים ולטעום מנות בכל מדינה. עלות כניסה למתחם כ15 דירהאם לאדם.
  • איזור Al Fahidi District – איזור בצפון דובאי שמציג בניינים לשימור בסגנון הבנייה העתיק של דובאי וכן מוזיאונים לאומנות, מומלץ לעשות ביקור קצת באיזור ולשלב עם ישיבה במסעדת Arabian tea House בכניסה לרובע – מסעדה אותנטית מעולה שמגישה ארוחות בוקר ואוכל בסגנון מקומי.
  • שוק הזהב והתבלינים – שווקים באיזור העתיק של דובאי שמציעים תבלינים מקומיים, זהב ומזכרות במחירים זולים מאוד, חשוב להתמקח על הכל ולא לקחת שום דבר במחיר הראשון אותו מציעים לכם. מקום מומלץ למי שמחפש מזכרות במחירים נוחים, פחות מומלץ למי שלא מוכן לעשרות מוכרים שמנסים למכור את הסחורה שלהם באגרסיביות. ניתן להגיע לשוק על ידי מעבורת מאיזור Dubai Creek שנמצאת בקרבת רובע Al Fahidi בעלות של דירהאם בודד לאדם.
  • תצפית Dubai Frame – מבנה ענקי ומרשים בצורת מסגרת שמציג בתוכו את ההיסטוריה של הפיכת דובאי ממדבר למעצמה הנוכחית והחזון לעתיד של העיר ומאפשר תצפית על העיר מגובה של כ150 מטר ורצפה שקופה. ניתן לשלבו בביקור בשווקים ובאיזור העתיק. עלות כניסה כ50 דירהאם לאדם.
  • טיול Dessert safari – וואו. אטרקציה מדהימה, 4 שעות של טיול בדיונות האדומות האינסופיות של דובאי, הטיול כולל 10 דקות של רכיבת גמלים כ45 דקות של רכיבת שטח עם מדריך בדיונות ועצירה לסקי חולות ותמונות בשקיעה. המדריך איברהים היה נחמד ואדיב ועזר לנו להוציא תמונות מדהימות. הזמנו עם חברת Dream journey דרך tripadvisor את האופציות של טיול שקיעה ללא על האש שבעיני הוא מיותר. סך הכל 40 דולר לאדם ושווה כל דולר
  • קניון Mall of Emirates – קניון קצת פחות גדול גדול מקניון Dubai Mall עם מחירים קצת יותר נוחים. בקניון יש סניף של הכלבו העצום בגודלו Carrefour בו אפשר לקנות שוקולדים ותבלינים בזול.
  • אתר Ski Dubai – אתר סקי מלא באטרקציות בתוך קניון Mall of Emirates. ישנם כמה חבילות הכוללות השכרת ציוד, ביגוד חורף ולוקרים ובחירה ממבחר אטרקציות. אנחנו בחרנו בחבילה של ביקור באתר עם ביגוד ומפגש עם פינגווינים, שילמנו 52 דולר לאדם דרך אתר הקופונים Klook (חבילת Penguin encounter). שימו לב שאם קונים דרך klook יש ליצור קשר בנפרד עם ski Dubai ולקבוע זמן הגעה למפגש עם הפינגווינים מראש במיוחד בתקופות עמוסות כמו חג המולד.
  • שוק Souk Madinat Jumeirah – שוק במלון Jumeirah בקרבת הBurj al arab וקניון האמירויות. שוק יותר מודרני מהשווקים שבצפון דובאי שגם בו ניתן לקנות מבחר מזכרות וכלי תה וקפה אותנטיים במחירים טובים אך טיפה יותר גבוהים מהשווקים האחרים. מומלץ למי שרוצה שוק אבל בלי הבלאגן והמוכרים האגרסיביים של השווקים שבצפון דובאי.
  • חוף וטיילת JBR – חוף מוקף בגורדי שחקים ומלא במלונות מפוארים ומסעדות באיזור המרינה של דובאי, מומלץ לבקר ולשבת באחת המסעדות על החוף. אנחנו ישבנו בSomky Beach – מסעדת חוף עם נרגילות במחירי דובאי וסושי מעולה.
  • חוף The Pointe – חוף באי הדקל עם נוף למלון אטלנטיס המלכותי עם המון מסעדות וכן מופעים המזרקות הגדול בעולם. ניתן לשבת באחת המסעדות ולהשקיף על המזרקות ובית המלון.

????️ מסעדות בדובאי????️

  • מסעדת Kayto – מסעדה יוקרתית מדהימה במלון Jumeirah עם נוף מהמם לבורג’ אל ערב, מומלץ להזמין מקום מראש ולא לפספס את מנת הפירה כמהין המטורפת.
  • מסעדת Amazonico – מסעדה/בר סושי מטורף עם אווירה טרופית מעולה וסושי פשוט מדהים. מומלץ להזמין מקום מראש.
  • מסעדת Miss Tess – מסעדה אסיאתית מעולה במלון Taj בו התארחנו. אוכל תאילנדי ברמה גבוהה שמזכיר נשכחות מתאילנד.
  • מסעדת Bebable – מסעדה לבנונית בקניון דובאי עם נוף למזרקות, אוכל לבנוני מעולה ושירות חם במחירים נוחים מאוד. מומלץ.
  • מסעדת Eatly – מתחם אוכל איטלקי מצוין בקניון Dubai Mall.         
  • בית קפה Leto – וואו. בית קפה מדהים שיש לו סניף גם בלונדון עם קינוחים פשוט מטורפים אך לא זולים.
  • בית קפה Cereal Killer – בית קפה שמגיע גם הוא מלונדון שמגיש אינספור סוגים של קורנפלקס עם תוספות, גם כן בקניון Dubai Mall.
  • בית קפה Ladurée – בית קפה שמגיע מפריז עם מקרונים מעולים בכניסה לקניון Dubai Mall.
  • דוכן Bens cookies – דוכן עוגיות מטורפות שמגיע גם הוא מלונדון עם העוגיות הכי טעימות שיש, יש 2 סניפים בקניון Dubai Mall.

המלצות נוספות

  • החודשים התיירותיים בדובאי הם נובמבר עד פברואר, חודשי החורף בדובאי בהם הטמפרטורה מגיעה “רק” ל26-30 מעלות.
  • בניגוד לכל השמועות אפשר ללבוש מה שרוצים, להחזיק ידיים בציבור ואף אחד לא יבדוק במלון אם אתם נשואים או לא אז אפשר להרגע, בנוסף מותר לצלם מה שרוצים עם הטלפון אבל יש להזהר כשמשתמשים במצלמה מקצועית.
  • ההמלצה הכי חשובה ופה נפלנו אנחנו זה לקנות אלכוהול בדיוטי פרי מראש! בדובאי אסור למכור אלכוהול בחנויות וניתן למצוא אותו רק בברים וגם שם במחירים מופקעים. כוס יין הכי זולה בבר תעמוד על איזור ה60-70 שקל ושליש בירה תעלה כ50 שקלים בבר.
  • נרגילה בדובאי היא דבר לא זול בכלל כאשר בברים היוקרתיים יותר תשלמו כ160 דירהאם ובמקומות הזולים יותר בין 85 ל100 דירהאם. “
תשתף, אל תיהיה בונקר 😎
עדיין לא חבר בקבוצות פייסבוק שלנו?
כל ההמלצות ועוד טיפים רבים מחכים לך בקבוצות הפייסבוק שלנו דובאי למטיילים
סיפורי דרך נוספים שיכולים להתאים לך
Effi Cohen
דצמבר

סיפור הדרך של אפי - דובאי בזול!

מטיילים מחלקים טיפים על דובאי – סיפור דרך של טיול בזול אפי טס לדובאי היה בכל הנמקומות הכי שווים אבל ביקר בהם בזול וחסך הרבה כסף . בואו לקרוא את

Raviv Kurtz
דצמבר

סיפור הדרך של רביב - הבדיקה שהסתבכה בדובאי!

רביב מספרת על חופשת חג חנוכה בדובאי רביב טסה לחופשת חג חנוכה בדובאי , אבל העיניינים קצת הסתבכו כאשר יצאה חיובית בטעות בבדיקת הקורונה … בואו לקרוא איך נחלצה מהסיטואציה

שלח הודעה
להזמנת אטרקציות שלחו הודעה
לקבלת עזרה בתכנון החופשה והזמנת אטרקציות שלחו לנו הודעה