fbpx

מסעדת סטומפינג גראונדז בדובאי

 כי קפה זו אומנות

אחרי לילה בו שתיתם לשוכרה וכבשתם את מועדוני הלילה של דובאי, צריך ארוחת בוקר טובה, שתעביר את ההנגאובר עם קפה חזק, ואוכל מפנק. תשמחו לשמוע סטונפינג לוקחים את הקפה שלהם מאוד ברצינות, ובעל המקום נושא בתואר מומחה קפה, (כן, יש כזה דבר).

בריאות – לא בבית ספרינו

אם אתם מחפשים ארוחת בוקר בריאה ואורגנית, לא בטוח שסטומפינג גראונדז (בתרגום חופשי – אדמה רוקעת) הוא מקום בשבילכם. התפריט מציע מנות יותר מושחתות ומפנקות, אבל אם תחפשו היטב תוכלו למצוא שם כמה מנות בריאות כדי לאזן את השחיתות. 

עיצוב אמריקאי

עוד מהרגע הראשון שתיכנסו למקום, תוכלו להבחין בעיצוב מעץ, בווייב כמעט אמריקאי. קיר הלבנים שובר את מראה העץ. אם תשאלו את הבעלים האוסטרלי על העיצוב, הוא יספר לכם כמה זמן לקח לו לאסוף את כל הפריטים כדי ליצור את המראה שהוא ראה בדימיונו.

ברסיטה – מומחה של ממש

הבריסטה במסעדה הוא מומחה לכל דבר, שעבר הכשרה ארוכה בתחום הקפה. אם תחייכו אליו, אולי הוא יעשה לכם צורה יפה בקפה, ותוכלו לצלם תמונה אומנותית. בגלל סוגיו הרבים של הקפה, נדרשת התמקצעות בכל הסוגים, אשר דורשים טחינה וקלייה שונה. 

מקום לפגישה עסקית

במידה ואתם רוצים לעשות פגישה עסקית, סטומפינג גראונדז הוא לגמרי המקום בשבילכם. תוכלו להרשים את מי שאתם נפגשים איתו, בבחירה נועזת של קפה חדש ומרענן. השולחנות מאפשרים מידה מסוימת של פרטיות. אם אתם שומעים רעש מזמזם, אלו כנראה פולי הקפה שנטחנים במקום, עבור הקפה שהזמנתם. כאמור, סטומפינג גראונדז היא מסעדה של ארוחות בוקר וצהרים, וככזו לוקחת מאוד ברצינות את הקפה שלה. קיימים במסעדה מגוון סוגי קפה, כך שזה הזמן להיות אמיצים ולפתוח את הראש ולנסות משהו חדש שהוא לא קפוצ’ינו. 

מה בתפריט?

בין המנות המושחתות תוכלו למצוא ביצים בנוסח בנדיקט בוריאציות שונות, ובעיקר מנות מגזרת המטוגנים – סטייק, צ’יפס, ביצה, והכול כמובן בתוספת גבינה. אם באתם במצב רוח יותר רגוע, תוכלו למצוא מנות בקערה כמו מוזלי גרנולה, קערת אסאי, קערת פירות העונה, וקערת שיבולת שועל מפנקת ופוטוגנית. תשמחו לשמוע שהתפריט בעל אינספור מנות, כך שלא משנה איזו העדפה תזונתית יש לכם, או על איזו רגל קמתם, כנראה שתוכלו למצוא את מבוקשכם. עם זאת, אם אתם מגיעים עם חבר/ה שלוקח להם זמן להחליט, כדאי לכם להציע להם להציץ על התפריט עוד מהנסיעה.

מיקום אסטרטגי

קחו בחשבון שהמסעדה סטומפינג גראונדז נמצאת ממש כמה דקות הליכה מחוף הים של דובאי. תוכלו לקפוץ לחוף הים מיד אחרי הארוחה כדי “להוריד” את האוכל הכבד במנוחה על החוף, או דווקא ללכת תחילה לטבילת בוקר בחוף הים, ולאחר מכן לאכול את האוכל המשובח. שלבו זאת בתוכניות שלכם, על מנת ליצור את החוויה המושלמת.

תמונות של Stomping Grounds

חשוב לדעת!

שם המסעדה באנגלית: Stomping Grounds
כתובת מלאה: Villa #98, 12D Street (Corner - 1 51st St - Dubai
טלפון המסעדה: +97143444451

מיקום המסעדה בדובאי

ביקורת על המסעדה מתוך Trip Advisor
יאללה שתפו! אל תהיו בונקרים😎
Facebook
WhatsApp
Telegram

מסעדות נוספות בדובאי!

שלח הודעה
להזמנת אטרקציות שלחו הודעה
לקבלת עזרה בתכנון החופשה והזמנת אטרקציות שלחו לנו הודעה