fbpx

מסעדת סושי נישינס בדובאי

אם אתם מגדירים את עצמכם בתור חובבי סושי שלא מוכנים לוותר על התענוג של אכילת סושי גם במהלך החופשה בדובאי, אז המסעדה הזו עשויה להתאים בצורה מושלמת. המחירים נוחים לכל נפש וניתן למצוא במקום מנות סושי מגוונות עם תוספות מיוחדות. הדגים טריים והטעם של המנות פשוט יוצא מן הכלל.

המסעדה נמצאת ברחוב השייח’ זאיד, במגדל לטיפה בקומת הקרקע. הציון של המסעדה באתר טריפ אדוויזר הוא 4.5, וזאת מתוך 177 ביקורות באתר. דירוג המסעדה בקטגוריה של מסעדות יפניות הוא 62 ו – 845 בדירוג הכללי. כאשר מדובר על מסעדות שמתמחות בהכנה של סושי, תוכלו להיות בטוחים שלא תתחרטו על הבחירה שלכם לאכול במקום.

מעבר לעובדה שמכינים במקום סוגים רבים של סושי טעים במיוחד, סיבה נוספת שעשויה לעודד אתכם לאכול במסעדה היא שניתן לשלם בעבור אכול כפי יכולתך. כך שאם אתם מגיעים עם תיאבון בריא ורוצים להעביר ערב עם כמויות גדולות של סושי, זוהי בוודאי אפשרות מעולה ומקום שיהיה כדאי לכם לשקול ברצינות את האפשרות לבקר בו.

שעות הפתיחה של המסעדה הן בין 11:30 בבוקר ל – 23:30 בלילה. בימי שישי המסעדה נפתחת מעט יותר מאוחר, ב  – 13:00 בצהריים. כך שאם אתם מחפשים מסעדת סושי מעולה לאכול בה צהריים או ארוחת ערב, המקום הזה עשוי להתאים לכם ולהוות יעד לא רע בכלל לחוויה קולינרית עשירה בטעמים.

מלבד מנות הסושי המיוחדות שמוצעות במקום, ניתן למצוא גם שרימפס בטמפורה, קלאמרי מטוגן, מנות נודלס וקינוחים מיוחדים. כך שאין לנו ספק שתוכלו למצוא במסעדה מגוון רחב של מאכלי ים טעימים במיוחד שיהפכו את הסעודה שלכם במקום ליוצאת מגדר הרגיל. כל שעליכם לעשות זה להגיע למקום כדי להתרשם מהעושר הקולינרי.

באתר המסעדה ניתן לראות את התפריט המלא של המקום. בקצרה, ניתן לומר שאם אתם רוצים להגיע למסעדה עם בופה סושי ללא הפסקה, זוהי אחת המסעדות הטובות ביותר שתוכלו לבחור בהן בדובאי. כך שפשוט יהיה כדאי לכם לשקול ברצינות ביקור במסעדה הזו במהלך השהות שלכם בדובאי, שכן אין לנו ספק שתהיו מרוצים.

חשוב לדעת!

שם המסעדה באנגלית: Sushi Nations
כתובת מלאה: Latifa Tower, Shop No.L2, Ground Floor - Sheikh Zayed Rd, Dubai
טלפון המסעדה: (056) 708-8201

מיקום המסעדה בדובאי

ביקורת על המסעדה מתוך Trip Advisor
יאללה שתפו! אל תהיו בונקרים😎
Facebook
WhatsApp
Telegram

מסעדות נוספות בדובאי!

שלח הודעה
להזמנת אטרקציות שלחו הודעה
לקבלת עזרה בתכנון החופשה והזמנת אטרקציות שלחו לנו הודעה