fbpx

מסעדת גריל שאק בדובאי

המסעדה מתמחה באוכל אמריקאי, סטייקים ושלל בשרים על הגריל. המחירים נעים בין 33 ₪ לבין 178 ₪ לסועד וישנן אופציות למנות ללא גלוטן ואף מנות צמחוניות. בעבור חובבי האוכל האמריקאי המסעדה הזו נחשבת לבחירה יוצאת מן הכלל, וזאת בשל ההמבורגרים המועלים שהיא מציעה, לצד שלל המנות המוכרות והקינוחים האהובים מהמטבח האמריקאי.

 

דירוג המסעדה באתר טריפ אדוויזר הוא 2 בקטגוריה של מסעדות אמריקאיות בדובאי ו – 25 בדירוג הכללי. המסעדה קיבלה ציון נהדר של 5 כוכבים מצד 500 ביקורות. מרבית האנשים שביקרו במסעדה משבחים את האוכל המצוין, השירות הנפלא וכמובן שגם האווירה שמאפיינת את המקום. כך שאם תרצו להגיע למסעדה מצוינת שלא תאכזב אתכם בשום פרמטר, זוהי בחירה יוצאת מן הכלל.

שעות הפתיחה של המסעדה הן בין 11:30 בבוקר ל – 23:00 בלילה. בין חמישי לשבת המסעדה פתוחה עד 24:00 בלילה. כך שזה לא משנה אם אתם מתכוונים להגיע בשעות הצהריים או הלילה, תוכלו להיות בטוחים שתמיד תהיה לכם אפשרות ליהנות במהלך החופשה שלכם בדובאי מאוכל אמריקאי טעים במיוחד, בדיוק כפי שאתם אוהבים.

המסעדה נמצאת בקניון דובאי בקומה השנייה, היכן שנמצאות כל המסעדות בקניון. בין המנות הפופולאריות של המסעדה אפשר למצוא עוגת גבינה, סטייקים, סלטים מיוחדים וכמובן שגם ההמבורגר שפשוט לא יהיה כדאי לכם לוותר עליו. המיקום של המסעדה במרכז העניינים הופך את הגישה אליה לנוחה במיוחד, ואין ספק שיהיה כדאי לכם להגיע אליה במהלך השהות שלכם בדובאי.

אם אתם מתכוונים לבקר במסעדה בשעות עמוסות, ניתן לקבוע מקום בטלפון. כך תוכלו להיות בטוחים שיהיה לכם מקום ותוכלו ליהנות מכל המנות המיוחדות שיש למסעדה להציע מבלי להמתין בתור במקרה שיש לחץ ומחסור במקום.

במסעדה מקפידים על הגשה אסתטית של המנות וכזו שיכולה להתאים בצורה נפלאה לצילומים לאינסטגרם. כך שאם אתם רוצים ליהנות לא רק מחוויה קולינרית יוצאת מן הכלל, אלא גם ממנות שיוכלו להצטלם מצוין לפרופיל שלכם, אז זוהי מסעדה שעשויה לענות גם על הצורך הזה.

 

תמונות של מסעדת The Grill Shack

חשוב לדעת!

שם המסעדה באנגלית: The Grill Shack
כתובת מלאה: The Dubai Mall Second Floor Food Court, Dubai United Arab Emirates
טלפון המסעדה: +971 4 388 2382

מיקום המסעדה בדובאי

ביקורת על המסעדה מתוך Trip Advisor
יאללה שתפו! אל תהיו בונקרים😎
Facebook
WhatsApp
Telegram

מסעדות נוספות בדובאי!

שלח הודעה
להזמנת אטרקציות שלחו הודעה
לקבלת עזרה בתכנון החופשה והזמנת אטרקציות שלחו לנו הודעה