fbpx

מסעדת אקירה באק בדובאי

ארוחה לקו הרקיע של דובאי

בין אם אתם מגיעים בלילה, או לאור יום, תוכלו להנות מנוף עוצר נשימה של קו הרקיע של דובאי, לצד אוכל מיוחד ועתידני, מהמטבח היפני והקוריאני בשילוב מנצח. 

מי אתה, אקירה בק?

אקירה בק הוא שף מפורסם, הידוע במטעמים היפניים שלו, המשולבים עם טעמים מהמטבח הקוריאני. אקירה בפני עצמו הוא אדם בעל סיפור חיים מרתק, שהתגלגל ללהיות אחד השפים המצליחים בעולם. אקירה שם את הדגש על מנות משתנות עם עונות השנה, ומורכבות ממוצרי אומנות, תוך טעמים שנאספו ממגוון מקורות שונים, ועובדים יחד בהרמוניה מושלמת. המיזוג בין עולם הטעמים היפני, לבין עולם הטעמים הקוריאני, יוצר חוויה בלתי נשכחת, שאין לה תחרות בשום מסעדה אחרת. 

מסעדה עתידנית – מנהרה למימד אחר

אפשר לומר שאקירה בק השקיע בעיצוב המסעדה כמעט כמו שהשקיע במנות שלו. כדי להגיע למסעדה, תגיעו תחילה למלון W דובאי, תעלו במעלית לקומה החמישית, ולאחר מכן תעברו במסדרון מואר דמוי מנהרה. אקירה מספר שהמנהרה מייצגת עבורו “מנהרה לעתיד”, מוארת בצבעים שונים, ובזמן ההליכה במנהרה הסועד עובר למימד אחר, ולזמן אחר. האוכל שמוגש במסעדה הוא אוכל עתידני ונועז, מה שהולך היטב עם העיצוב של המסעדה. מהקומה החמישית נשקף נוף של הים, לצד מגדלים שונים, ובלילה תוכלו לראות את האורות ניבטים, מה שמוסיף לאווירה הקסומה של המסעדה.

מה יש לאכול?

בין היתר תוכלו למצוא בתפריט העשיר סושי, דגים ובשר על הגריל, וואגיו בשר בקר, ואפילו מנות טבעוניות. אל תפספסו את מנת הדגל של המסעדה, הלוא היא פיצת טונה של השף בכבודו ובעצמו, וכמובן הטאקו המיוחד של המסעדה. בין המנות המפרסמות של המסעדה היא מנת הטטאקי, הלוא הוא נתח של דג שצרוב מבחוץ אבל נא מבפנים. תוכלו לבחור בין טונה לבין סלמון. 

הצעות מיוחדות

אם תיכנסו לאתר המסעדה, תוכלו להציץ בעמוד “הצעות מיוחדות”, שם תראו מגוון רחב של אירועים מתחלפים. בין אם מדובר באירוח חד פעמי של שף אחר, ערב עם הטבות לנשים, או הטבה חודשית. בכל אחד מהאירועים יהיו כמה מנות דגל בהנחה, או ספיישלים חדשים שלא מופיעים בתפריט. לפני שתגיעו למסעדה, מומלץ להציץ באתר ולראות מה חדש.

סיור וירטואלי במסעדה

ברגע שתיכנסו לאתר האינטרנט של המסעדה, רדו לתחתית העמוד, והיעזרו במצפן בצד ימין על מנת לערוך סיור וירטואלי במסעדה. עוד מהרגע הראשון תוכלו להבחין בפרקט היוקרתי, בשולחנות שמסודרים במרחק זה מזה, ובכורסאות בחצי עיגול שיוצרות מעין נישה פרטית סביב השולחן. כך תוכלו להרגיש שאתם באירוע פרטי, ולהתמסר לטעמים המיוחדים ולנוף המהפנט.

אחרי הארוחה המדהימה, אל תשכחו להצטלם בלובי של המלון, ולטייל באיזור. מסעדת אקירה בק ממוקמת ליד מסעדות מישלן רבות, אם יישאר לכם מקום, אולי אפילו תוכלו לקנח במסעדה אחרת. 

תמונות של מסעדת Akira Back

חשוב לדעת!

שם המסעדה באנגלית: Akira Back
כתובת מלאה: https://scontent.fccu11-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/119935909_755158495327546_5903060078406275473_o.jpg?_nc_cat=111&ccb=2&_nc_sid=9267fe&_nc_ohc=U49FwBs1ERwAX_pQsHd&_nc_ht=scontent.fccu11-1.fna&oh=f6d3fde3e5afe4a76250e6f9b46670c2&oe=5FC1BEA8
טלפון המסעדה: +97142455800

מיקום המסעדה בדובאי

ביקורת על המסעדה מתוך Trip Advisor
יאללה שתפו! אל תהיו בונקרים😎
Facebook
WhatsApp
Telegram

מסעדות נוספות בדובאי!

שלח הודעה
להזמנת אטרקציות שלחו הודעה
לקבלת עזרה בתכנון החופשה והזמנת אטרקציות שלחו לנו הודעה