fbpx

רוז אנד קראון בר

רוז אנד קראון בר – ערב של בירה, צ’יפס, וקליעה למטרה

בין קפיצה למועדון ארמני פרייב, ולמועדון של קוואלי, מה יותר כיף מלהשאיר את העקבים והטוקסידו במלון, לשים טי שירט וג’ינס, ולצאת לבר האנגלי? רוז אנד קראון בר הוא בר אנגלי שמציע אוכל אנגלי, ומשחקי חברה.

כל מי שהיה בדובאי יודע כמה מתישה יכולה להיות הסצנה של מועדוני היוקרה, ושמדי פעם צריך הפוגה של ערב נטול גינונים ומאמצים. ברוז אנד קראון בר, תוכלו למצוא רגע של מנוחה, כשאתם אוכלים אוכל מושחת, ושותים בירות משובחות, בלי לדפוק חשבון.

ערב של בידור ותוכן

רוז אנד קראון בר לא מסתפקים רק בלהשקות אותנו במיטב הבירות, ומציעים גם ערב של בידור עם מגוון חידונים. רוז אנד קראון בר דואגים שתמיד יהיה אקשן במקום, בין אם זה בהאפי אוור של 1+1 על המשקאות, חידונים, קליעה למטרה, תחרויות ביליארד, צפייה במשחק עם פיינט של בירה, וכמובן – אכול כפי יכולתך של הכנפיים המשובחות ברוטב הבית. 

כפי שברים רבים נוהגים בדובאי, גם רוז אנד קראון בר עושים ספיישל ליידיז נייט – כל יום שלישי יש מגוון הטבות לנשים, מה שמושך למקום לקוחות רבים. 

אוכל בריטי – מהקיבה ללב

רוז אנד קראון בר מתגאים בהיותם בר בריטי, ומציעים מגוון של אוכל מושחת ומשומן. כפי שהם ניסחו בזהירות – “אנחנו מגישים תפריט של אוכל קלאסי שנעשה בדיוק נכון”. כפי שאתם מנחשים, המקום מגיש פיש אנד צ’יפס, קראק פאי, סטייקים והמבורגרים מיוחדים. 

ערב אחד בלונדון

מי שנוסע לחופשה בדובאי יכול למצוא את עצמו מבולבל, כאשר כמעט כל מועדון או בר בעלי מוטיבים עולמיים. בין אם מדובר במסעדות אסיאתיות, הודיות, או איטלקיות, הן יעשו הכול כדי לגרום לכם להרגיש בארץ אחרת, באמצעות עיצוב, אסתטיקה, ומגוון המנות. ברוז אנד קראון בר למשל, ניתן למצוא תא טלפון אדום, שרבים בוחרים להצטלם בו, ותפאורה של בר לונדוני קלאסי. אם יש משחק ספורט, רוז אנד קראון בר הוא לגמרי אחד המקומות המומלצים לבלות בו את הערב, כמו גם פיבר מאגיס. הקשר בין ברים אנגליים לבין משחקי ספורט הוא בלתי נפרד, כשאת האווירה המחשמלת אי אפשר לתאר במילים. חכו לרגע בו הקבוצה הבריטית תבקיע גול, ותראו איך כולם עומדים על הרגליים ומריעים.

שיתוף פעולה מדהים עם בר המופעים הסמוך

רוז אנד קראון בר השכילו לעשות, ומשתפים פעולה עם תיאטרון הסמוך אליהם. תוכלו להנות ממופעי אקרובטיקה ופעלולים באוויר שמאתגרים את כוח המשיכה. החוויה בתיאטרון היא חוויה מרתקת ומרגשת, שמוסיפה עניין לערב. תוכלו לשלב את ההגעה לתיאטרון אחרי הבילוי בבר, או לפניו. כך או כך, אתם יודעים שיהיה לכם ערב שמלא בתוכן, ממופע האקרובטיקה ועד למשחקי הטריוויה.

לא משנה מתי תבחרו להגיע לרוז אנד קראון בר, תמיד יהיה משהו מעניין לעשות.

חשוב לדעת!

שם המקום באנגלית: Rose And Crown Bar
כתובת מלאה: Sheikh Zayed Road The Atrium, Dubai United Arab Emirates
טלפון: +97144370022

מיקום המקום בילוי בדובאי

ביקורת על המסעדה Rose And Crown Bar מתוך Trip Advisor
יאללה שתפו! אל תהיו בונקרים😎
Facebook
WhatsApp
Telegram

ברים ומועדונים נוספים בדובאי!

שלח הודעה
להזמנת אטרקציות שלחו הודעה
לקבלת עזרה בתכנון החופשה והזמנת אטרקציות שלחו לנו הודעה