fbpx

פיור סקיי לאונג’ בר על הגג

פיור סקיי לאונג’ בר על הגג – כל שקיעה היא חוויה בפני עצמה

מי מאיתנו לא רוצה לעצור לרגע מהקצב המהיר של דובאי ולצפות בשקיעה בנחת? פיור סקיי לאונג’ הוא הבר המושלם לעשות את זה, עם נוף עוצר נשימה, קוקטיילים ומוזיקה. 

להטעין את האנרגיות

אחרי כמה ימים אינטנסיביים בדובאי, עולה הצורך להאט את הקצב, ולהטעין את מאגר האנרגיות. שעות השקיעה הן הזמן המושלם לעשות את ההפוגה בין השוטטות בין האטרקציות השונות, לבין החגיגה בשעות הקטנות של הלילה במועדוני העיר. הבילוי המרגיע יסייע לכם לאגור אנרגיות לעוד לילה בלתי נשכח.

המפרץ המערבי מעולם לא נראה יפה כל כך

פיור סקיי לאונג’ הוא בר “רוף-טופ”, כחלק מסצנה בעיר דובאי של ברים יוקרתיים על הגג, שמשלבים בין אווירה יוקרתית לנוף מהפנט. פיור סקיי לאונג’ נמצא במיקום אסטרטגי, ומשקיף על המפרץ המערבי של העיר דובאי. עם שתי הטראסות, אתם יכולים להיות בטוחים שיהיה לכם מספיק מרווח לצפות בשקיעה בשלווה, ולשוחח עם חבריכם על היום שהיה. 

השפים המיומנים בפיור סקיי לאונג’ ידאגו שלא תצפו בשקיעה על בטן ריקה, ומביאים לכם מנות פוטוגניות וטעימות שתוכלו לנשנש ליד הקוקטיילים. המנות מצולחתות בהקפדה יתרה, ונראות כמו יצירת אומנות של צבעים. מדובר בחוויה קולינרית, בהגשה יצירתית, וטעמים מיוחדים. בין אם מדובר בבשרים על קרש עץ, מנות טבעוניות או מנות ללא גלוטן, תהיו בטוחים שתוכלו למצוא את מבוקשכם בפיור סקיי לאונג’.

שקיעה על המים

הסירות שיוצאות מהמפרץ המערבי יוסיפו לחוויית השקיעה שלכם מימד נוסף, כשתוכלו לצפות בהן מתרחקות לקו האופק בזמן שאתם לוגמים מהקוקטייל שהזמנתם. הסירות יוסיפו לתמונות השקיעה שלכם. 

לעת ערב, תוכלו לראות את הברמנים עושים פעלולים עם בקבוקי השתייה, ונותנים “שואו” למי שרק ירצה לראות. 

סדנת הכנת קוקטיילים

אם אתם רוצים לעבור ערב באמת בלתי נשכח, פיור סקיי לאונג’ מציעים סדנת הכנת קוקטיילים, כאלה שתוכלו להכין גם בבית, ולהרשים את החברים. רוב הברים מציעים אוכל, שתייה, נוף ומוזיקה, אבל מעטים הברים שמציעים ערך מוסף, כזה שיכול להפוך את הערב מערב שגרתי, לערב מלא תוכן ואקשן שתזכרו להרבה זמן. במהלך הסדנה תקבלו ליווי צמוד מהצוות המקצועי, שיראה לכם איך להכין את קוקטייל הדגל של המסעדה. זו תהיה בחירה מצוינת לאירועים, במידה ואתם חוגגים יומולדת או יום נישואין במהלך החופשה בדובאי. 

בראנץ’ של שישי

בראנץ’ של שישי הוא מעין נוהל בדובאי, בו ברים רבים פותחים את שעריהם גם בצהרי היום, ולא רק בשעות הערב. אם ביום טיפוסי פיור סקיי לאונג’ מזמין להגיע סביב השעה 17:00, בשישי ב-12:00 הוא מזמין אתכם לבראנץ’ כיפי, לצד הופעה חיה במקום, שתכניס אתכם לאווירה הנכונה. 

פיור סקיי לאונג’ הוא אחד הברים המומלצים לצפייה בשקיעה, ולרגע של הפוגה מהימים האינטנסיביים.

חשוב לדעת!

שם המקום באנגלית: Pure Sky Lounge
כתובת מלאה: Al Mamsha St - Jumeriah Beach Residence Hilton Dubai The Walk, 35th floor, Dubai, UAE
טלפון: +97143747888

מיקום המקום בילוי בדובאי

ביקורת על המסעדה Pure Sky Lounge מתוך Trip Advisor
יאללה שתפו! אל תהיו בונקרים😎
Facebook
WhatsApp
Telegram

ברים ומועדונים נוספים בדובאי!

שלח הודעה
להזמנת אטרקציות שלחו הודעה
לקבלת עזרה בתכנון החופשה והזמנת אטרקציות שלחו לנו הודעה