fbpx

מועדון וואייט דובאי

מועדון וואייט דובאי – קלאס בלבן

מה אנחנו אוהבים יותר ממסיבה טובה? סיפור טוב. מועדון הוואייט הוא לחלוטין מועדון עם סיפור, על יזם בריטי צעיר שכבר בגיל 17 הראה לעולם, מי הוא ומה הן היכולות שלו. 

הכול התחיל כשמקסימיליאן וואייט פתח את מועדון הלילה הראשון שלו בגיל 17, והרים לא מעט גבות באנגליה. משם, השאר היסטוריה, וכיום הוא הבעלים של אחד מהמועדונים המצליחים בעולם.

המועדון הטוב ביותר בדובאי

כמובן שיש על כך ויכוח, אבל מועדון וואייט זכה באינספור פרסים, תארים וסופרלטיבים לאורך השנים, מה שביסס את מעמדו כאחד ממועדוני הלילה השווים, שמגדירים את חיי הלילה של דובאי.

גלאם גלאם גלאם

על מה אתם חושבים כשאומרים לכם דובאי? מכוניות יוקרה, עקבים גבוהים, מועדונים יוקרתיים, וערב בלתי נשכח. מועדון וואייט שם את הסטנדרט הדובאי לנגד עיניו, ומקפיד לשמור על יוקרה בכל פרט ופרט, מהעיצוב של המקום, מערכות התאורה, וכמובן הסאונד האיכותי.

סבלנות לא קונים בשום חנות

כבר ברגע שתגיעו לכניסת המועדון, תוכלו להבחין במגוון של מכוניות היוקרה. כדאי שתגיעו עם הרבה סבלנות, כי עד שתכנסו למועדון עצמו תעבור חצי שעה עד שעה של המתנה, בתור הארוך לסלקציה. רחבת הריקודים הענקית תבטיח שלמרות ריבוי האנשים, לא תרגישו צפיפות שפוגעת בחוויה.

עברנו סלקציה

אם זה לא היה ברור עד עכשיו, זה הזמן לדפוק את ההופעה היוקרתית ביותר שיש לכם בארון. הדרס קוד למקום הוא לבוש לבן, אם כי לא נראה שכולם מקפידים על כך. השמועה אומרת שבמקום נמצאים גדולי הסלבס של דובאי.

מסיבה באוויר הפתוח 

מכירים את זה, כשאתם יוצאים למועדון לילה ומרגישים חנוקים מעט ממכונות העשן ומעישון הסיגריות? וואייט דובאי מצאו פתרון לבעיה – המועדון נמצא באוויר הפתוח. עם זאת, לא תוכלו להרגיש זאת כשתשמעו את המוזיקה, בזכות מערכת הסאונד האיכותית של המקום. 

זיקוקים באוויר

מי שלא היה במועדון וואייט פשוט לא יוכל להבין את האווירה המחשמלת, הכוללת זיקוקים לחוגגים, מופעים אקרובטיים, ורקדניות. המופעים מוסיפים ללא ספק ערך מוסף, וסוחפים את הבליינים. 

לוח המופעים

הידעתם? ג’ייסון דרולו הגיע להופיע במועדון הוואייט. בזכות השם היוקרתי שצבר לעצמו, מועדון וואייט מושך אליו כוכבים רבים מכל העולם להופעת אורח. על ההופעות והמועדים המשתנים תוכלו להתעדכן באתר האינטרנט של מועדון וואייט בחלק שנקרא “Event Calendar” שם תראו בדיוק מי האומנים הגדולים שצפויים להגיע למועדון בזמן החופשה שלכם, ולוודא שתזמינו מקום. 

חוויה של פעם בחיים

לא יהיה מוגזם להגיד שהחוויה במועדון וואייט בדובאי היא חוויה של פעם בחיים. החל מהשמלות המהממות, התאורה, הקוקטיילים המוקפדים, השירות החביב, והאווירה של חוד החנית של מועדני הלילה. המועדון לא חוסך באף פרט קטן, ומספק לבליינים חוויה בלתי נשכחת שידברו עליה עוד הרבה אחרי.

חשוב לדעת!

שם המקום באנגלית: White Dubai Club
כתובת מלאה: Meydan Racecourse Grandstand Rooftop - Dubai
טלפון: +971504430933

מיקום המקום בילוי בדובאי

ביקורת על המסעדה White Dubai Club מתוך Trip Advisor
יאללה שתפו! אל תהיו בונקרים😎
Facebook
WhatsApp
Telegram

ברים ומועדונים נוספים בדובאי!

שלח הודעה
להזמנת אטרקציות שלחו הודעה
לקבלת עזרה בתכנון החופשה והזמנת אטרקציות שלחו לנו הודעה