fbpx

טמניה טראס בר על הגג

טמניה טראס הוא אחד מהרוף-טופים המבוקשים של דובאי, עם הזמנות מראש, הופעות, משקאות ונוף פנורמי. אז מה הופך את תמניה לבר פופולרי כל כך בקרב הבליינים?

תמניה טראס נמצא במלון רדיסון בלו היוקרתי. הבר נמצא על אחד הגגות הנחשקים בעיר, ומציע נופים עוצרי נשימה של המרינה של דובאי, של פאלם ג’ומיירה והמפרץ הערבי. נסו את אחד הקוקטיילים המפורסמים הייחודיים למקום, לצד כמה מתאבנים טרופיים משובחים.

הכול עניין של אווירה 

דמיינו את הסיטואציה הבאה – אתם נופשים בקבוצה, כאשר חלק מהחברים רוצים ערב של צ’יל, עם ישיבה נינוחה על כורסאות, עם קוקטייל ושיחה קולחת, ואתם לעומת זאת מחפשים מסיבה תוססת עם דיג’יי, ורוצים להיות על הרגליים כל הערב. אפשר לומר שתמניה טראס הוא המקום בשבילכם, עם קונספט שלוקח בחשבון את כל הבליינים. תוכלו לבחור אם לשבת על הספות הנוחות עם קוקטייל ביד, או לקרוע את הרחבה. האווירה אינטימית בספות מתאימה לדייטים זוגיים, באווירה רומנטית. 

שתייה ללא הגבלה

במידה ותרצו להיכנס לאווירה, תוכלו לשלם כ-150 דולר בעבור שתייה חופשית, וכך לטעום ממגוון הרחב של הקוקטיילים. הקוקטיילים מוגשים בכוסות צבעוניות ומעניינות, ומשלבים טעמים חמצמצים ועדינים מהעולם הטרופי. 

טבילת רענון בבריכה

תוכלו להגיע למקום בסביבות השעה 17:00 ולצפות בשקיעה בנוף פנורמי. במידה ותרצו, תוכלו לבקש מראש שולחנות שצופים אל השקיעה, כדי לוודא שיש לכם את התצפית הטובה ביותר על הנוף. תוכלו להביט על המרינה של דובאי, על פאלם ג’ומיירה, ולראות את הסירות על המים בשמש הנעלמת לאיטה. 

אם אחרי צפייה בשקיעה תרצו להתרענן, תמיד תוכלו לקפוץ לבריכה של מלון רדיסון בלו. הבריכה היא לאורחי המלון בלבד, אבל ניתן לרכוש כרטיס כניסה חד פעמי בתשלום סמלי.

מה יש לאכול?

המקום מציע מגוון רחב של נשנושים ליד הקוקטייל, באווירה יוקרתית ומשובחת. קיימות מנות רבות לחלוקה, כך שניתן להזמין מספר מנות למרכז השולחן, ולטעום כמה שיותר.

אירועים מיוחדים

כפי שכמעט כל בר בדובאי מציע, גם תמניה טראס מציע ליידיז נייט – ערב ששם את הנשים במרכז ומעניק להם מגוון הטבות, כמו כניסה חינם או משקה חינם. תמניה טראס לקחו את האירועים המיוחדים לשלב הבא, ומציעים לבליינים ערב סגנון שנות ה-80, עם מוזיקה משנות ה-80. במידה ותרצו, תוכלו להתלבש בהתאם כדי להיכנס לאווירת האייטיז.

דיג’יים בינלאומיים

אם אתם חובבי מסיבות ודיג’יים בינלאומיים, כדאי להציץ באתר של תמניה בטרם הביקור. כך תוכלו לגלות אם אחד הדיג’יים העולמיים מגיע לביקור, ולהזמין כרטיסים מראש. אם זה חשוב לכם, תוכלו לתכנן את החופשה לפי ערב ההופעה. אל תשכחו להזמין את הכרטיסים מראש, כדי להבטיח את מקומכם.

אל תוותרו על תמניה טראס, חוד החנית של מועדוני הגג בדובאי. השילוב בין כורסאות נוחות, לחגיגות לתוך הלילה, יותיר את כולם מרוצים.

חשוב לדעת!

שם המקום באנגלית: Tamanya Terrace Rooftop Bar
כתובת מלאה: Dubai Media City Al Qudra Rd at the Radisson Blu Hotel, Dubai Media City, Dubai 211723 United Arab Emirates
טלפון: +97143669184

מיקום המקום בילוי בדובאי

ביקורת על המסעדה Tamanya Terrace Rooftop Bar מתוך Trip Advisor
יאללה שתפו! אל תהיו בונקרים😎
Facebook
WhatsApp
Telegram

ברים ומועדונים נוספים בדובאי!

שלח הודעה
להזמנת אטרקציות שלחו הודעה
לקבלת עזרה בתכנון החופשה והזמנת אטרקציות שלחו לנו הודעה