fbpx

מועדון בלו מרלין איביזה

מועדון בלו מרלין איביזה – מבראנץ’ ועד מאנץ’ 

מבראנץ’ ועד מאנץ’ 

במועדון בלו מרלין איביזה תוכלו לחגוג בכל שעות היום – בין אם חשבתם על בראנץ’ כיפי על החוף, או מסיבת חוף אל תוך הלילה. כשתגיעו לבלו מרלין, תחשבו שהגעתם לגן אירועים על החוף, עם רצפת דק, כיסאות לבנים, שמשיות, מים צלולים, ואווירה מחשמלת. 

בלו מרלין איביזה – כל הדרך מאמריקה

בלו מרלין אביזה הוא מועדון מוכר במקסיקו, ובאיביזה, שעשה את כל הדרך למדבר החם של דובאי, ומציע שירות, נוחות, ואירועי בידור במקום. במועדון שלא נח לרגע, מקפיד על רמה גבוהה בשירות, בניקיון, במוזיקה, באווירה המחשמלת וכמובן באלכוהול.

האווירה לאור יום

היופי במועדון בלו מרלין איביזה, הוא שתוכלו לבחור בעצמכם – אם באתם במצב רוח יותר צ’יל, תוכלו לתפוס צבע במיטות השיזוף, ולהנות מקוקטייל או מגש פירות. אם באתם במצב רוח יותר נמרץ, תוכלו לרקוד על הדק באווירת מסיבת צהרים על החוף. 

האווירה של השעות הקטנות

בלו מרלין עוד לא לגמרי החליט אם הוא מועדון יום, או מועדון לילה, ולמה שהוא יחליט? כשהשמש מתחילה לשקוע, האווירה מתחילה להשתנות למסיבת שקיעה, והאורחים מגיעים בלבוש קליל במקום בגדי הים. ובלילה האווירה כמובן מתחלפת, למועדון לילה על החוף, עם דיג’יים מכל העולם, תאורה ברמה גבוהה, ואפקטים וויזואליים בטכנולוגיה מתקדמת.

כל היפים והיפות

המועדון הפוטוגני מעלה לאתר שלו אלבומים ממגוון אירועים שונים, כך שאם תגיעו מספיק יפים, תוכלו לככב באתר המועדון, ולזכות בתהילת עולם. המוניטין היוקרתי שהמועדון יצר לעצמו מושך אליו אינספור סלבריטאים, דיג’יים עולמיים, ואת הכוכבים הגדולים של דובאי.

אירועים מיוחדים

לפני ההגעה למועדון, כדאי להתעדכן אם יש אירועים מיוחדים שמתקיימים במועדון. בין אם מדובר בדיג’יי עולמי, או ספיישל של ברנאץ’ מוזל, תוכלו לגלות זאת באתר האינטרנט של המקום או בעמוד האינסטגרם, שנשאר מעודכן תמיד. לעיתים מחולקים במהלך המסיבות צמידי “רמזור” שמסמלים את הסטטוס הזוגי של חברי המסיבה – ירוק – רווק/ה, אדום – תפוס/ה, וצהוב – זה מסובך. בנוסף, יש במקום רקדנית ורקדניות, שידאגו שתישארו על הרגליים לאורך כל המסיבה.

איך תגיעו למועדון בלו מרלין איביזה?

בלו מרלין מספר בגאווה שהמועדון נגיש בשלוש דרכי הגעה – יאכטה, המועדון נמצא על אחת משלוחות המים של הנהר, רכב, והליקופטר. ככה שאם תכננתם להנחית את ההליקופטר שלכם במועדון עצמו, תוכלו לעשות זאת, ולתת לחוגגים שואו ברמה הגבוהה ביותר. המיקום האסטרטגי של המועדון, הופך אותו לבחירה הראשונה של הבליינים, ובמיוחד של אלו שיכולים להרשות לעצמכם להגיע ביאכטה, או מסוק. אל דאגה, גם לפשוטי העם, שמגיעים רכב, יש מקום על רחבת הריקודים.

מועדון בלו מרלין איביזה לגמרי יכול להיות אחת התחנות בסבב מועדני לילה, עם כי כדאי להקדיש למועדון ערב שלם של ריקודים.

חשוב לדעת!

שם המקום באנגלית: Blue Marlin Ibiza Club
כתובת מלאה: Golden Tulip al Jazira Hotel and Resort, Dubai United Arab Emirates
טלפון: +971561133400

מיקום המקום בילוי בדובאי

ביקורת על המסעדה Blue Marlin Ibiza Club מתוך Trip Advisor
יאללה שתפו! אל תהיו בונקרים😎
Facebook
WhatsApp
Telegram

ברים ומועדונים נוספים בדובאי!

שלח הודעה
להזמנת אטרקציות שלחו הודעה
לקבלת עזרה בתכנון החופשה והזמנת אטרקציות שלחו לנו הודעה