fbpx

בייב רוף-טופ

בין כל מועדוני הלילה הצעקניים והצבעוניים של דובאי, קשה למצוא מקום רגוע ונינוח שכולל אלכוהול קוקטיילים מעניינים. לאלו מבנינו שאוהבים לשתות ולדבר תוך כדי, ולא אוהבים מוזיקה חזקה ואווירת מסיבה – ביבה הוא לגמרי המקום בשבילכם.

על הגג של מלון JA Lake View  תוכלו למצוא את אחד ה”רוף-טופים” המפורסמים והשווים ביותר בדובאי = ביבה בר. עם מוזיקה רגועה, ספות, אלכוהול, ושקיעה – אי אפשר לטעות.

לא לרעבים

חשוב לציין, אם אתם מצפים לארוחת ערב מעניינת, כדאי שתחשבו שוב. המקום מציע טאפאסים מעניינים, אבל מהות המקום היא ללא ספק האלכוהול. אם תגיעו רעבים, אתם עלולים להתאכזב מהתפריט שכולל פינגר פוד, אבל לפחות תשתכרו במהירות מסחררת מהקוקטיילים המדהימים של המקום.
המילה ביבה בלטינית פירושה לשתות, והמקום ללא ספק הוקם על טהרת המשקאות, הקוקטיילים, והאלכוהול. אם אתם רעבים אחרי יום ארוך, כדאי לנשנש טאפאסים בקטנה, או לאכול לפני, או אחרי הצפייה בשקיעה.

שקיעה עוצרת נשימה על רקע מגרשי הגולף

בניגוד לרוב מועדני הלילה, שעות השיא של ביבה הן דווקא שעות השקיעה, ולא שעות הלילה המאוחרות. הסיבה לכך, היא השקיעה העוצרת נשימה שתוכלו לראות מהגג הגבוה. תוכלו לצפות על מגרשי הגולף של דובאי, ולראות את הבניינים הגבוהים בקו האופק. תוכלו להנות מהנוף תוך כדי שאתם אוחזים משקה קר, ויושבים על הספות הנוחות, ונהנים משיחה עם חבריכם, או אפילו בשתיקה נעימה והירגעות בשקיעה.

כנר על הגג

על הגג של ביבה לא בטוח שתמצאו כנר, אבל הפלייליסט של המקום הוא ללא ספק אחד המרכיבים של החוויה. המוזיקה נעימה שמה דגש על מוזיקה שמאפשרת שיחה, ושלא צריך לצעוק לאוזנו של חברינו, כמו במועדוני הלילה. המוזיקה מוסיפה לאווירת הצ’יל שהמקום מנסה ליצור, ומוגדרת כמוזיקת שקיעות.

איזה קוקטיילים יש?

זה לגמרי הזמן לפתוח את הראש, להיות אמיצים, ולהתמסר לחוויה. מצפים לכם קוקטיילים עם קרח יבש, קישוטים מהממים, וכוסות מיוחדות. השילוב בין נראות, וטעם טוב הופכות את הביקור במקום לחוויה של ממש, במיוחד לחובבי האלכוהול. הקוקטיילים פוטוגניים במיוחד על רקע השקיעה ומאגרי המים. תכינו את הסטורי, כי הקוקטיילים של ביבה יקבלו אינספור תגובות.

הבה נרגילה 

צחקתם ממשחק המילים? אם לא, כנראה שאתם צריכים להזמין עוד קוקטייל. לצד הקוקטייל, תוכלו להזמין נרגילה למרכז השולחן, בטעמים מעניינים ומיוחדים, להרגיש את האווירה הדובאית, בבריזה של קומת הגג.

סבב ברים – תחנה ראשונה

קיימים בדובאי לא מעט ברים ומועדונים. אם אתם רוצים להפיק את המירב מאותו ערב, כדאי להצטרף לסבב ברים מאורגן, או לתכנן אחד כזה בעצמכם. ביבה יהיה מקום מצוין לפתוח בו את הערב, כדי לשמור אנרגיות למועדוני הלילה היותר “משוגעים” של דובאי. התחילו את הסבב באיזי, והכינו את עצמכם לערב המטורף שמצפה לכם. 

חשוב לדעת!

שם המקום באנגלית: Bib’e rooftop bar
כתובת מלאה: JA Lake View Hotel Jebel Ali, Dubai, UAE
טלפון: +97148145555

מיקום המקום בילוי בדובאי

ביקורת על המסעדה Bib’e rooftop bar מתוך Trip Advisor
יאללה שתפו! אל תהיו בונקרים😎
Facebook
WhatsApp
Telegram

ברים ומועדונים נוספים בדובאי!

שלח הודעה
להזמנת אטרקציות שלחו הודעה
לקבלת עזרה בתכנון החופשה והזמנת אטרקציות שלחו לנו הודעה