fbpx

אפטאון בר על הגג

אפטאון בר על הגג – להשקיף על אורות העיר

אפטאון הוא אחד הברים הקלאסיים והוותיקים בסצנת הגגות של דובאי. אז מה מצפה לכם בביקור?

אחרי יום עמוס בחוויות בדובאי, האנרגיות יורדות, ואנחנו מחפשים אחר בילוי רגוע ונעים. אומרים שמי שהפסיד שקיעה בדובאי דומה שהפסיד יום שלם – כאשר השקיעות תמיד עוצרות נשימה על רקע הנוף המשתנה.

לא סתם רוף-טופ

בניגוד להרבה רוף-טופים בעיר, אפטאון מציע חוויה מעט שונה כאשר הוא ממוקם בקומה ה-24 בבניין ממש על קו החוף. אפשר לראות את הים נפרש לפנינו כמרבד אין סופי, בעוד בצידה השני של המרפסת נוכל לראות את בנייני העיר. אם אתם מגיעים לצפות בשקיעה, הזמינו שולחן קרוב לים, אך אם אתם מגיעים לבילוי לילי, בקשו להיות בצד שפונה למגדלים ולאורות העיר, מה שיבטיח לכם תמונה מהממת למזכרת. השילוב בין הנוף של העיר, של הים, ושל הדקל, יותיר אתכם המומים.

קוקטיילים בשחקים

התפריט של אפטאון מורכב ברובו מאלכוהול. חשוב לציין שרוב הרוף טופים בדובאי שמים את הדגש על השתייה, הרבה יותר מאשר על האוכל. הסיבה לכך, היא שאנשים מגיעים לברים האלה על מנת לצפות בשקיעה ולשתות קוקטייל, הרבה יותר מאשר לאכול ארוחת ערב רצינית. האווירה היא קלילה, של קוקטייל ביד, נשנוש בצד, וצחקוק חינני תוך כדי הנפת השיער. בתפריט תוכלו למצוא קוקטיילים, שמפניות, יינות, בירות, משקאות חריפים, והרשימה עוד ארוכה.

משהו לנשנש ליד הקוקטייל

המקום שומר על תדמיתו הקלאסית גם באוכל אותו מגיש לסועדים. בין המנות תוכלו למצוא מגוון רחב של פירות ים, טטאקי (מבושל מבחוץ, נא מבפנים) של בשר ואגיו היפני, לצד מאכלים פחות פנסיים כמו כנפיים ברוטב, וצ’יפס קלאסי.

התלבשו יפה 

בניגוד לברים הבריטיים בדובאי, שיקבלו אתכם גם עם טרנינג וגולגול, אפטאון מבקשים ליצור לעצמכם אווירה יותר קלאסית, ומבקשים מאורחיהם קוד לבוש “סמרט קז’ואל”. בפועל, הרוב מגיעים למקום בלבוש יוקרתי וחגיגי, כדי לשמר את האווירה הדובאית היוקרתית. קחו בחשבון, שהמקום מציע שמיכות לסועדים, במידה ויש בריזה צוננת במרומים. כך שגם אם שמתם את השמלה או את החליפה היפים ביותר, אולי תמצאו את עצמכם בסוף הערב מכורבלים בשמיכה.

דילים מיוחדים

המקום מציע שלושה ספיישלים ששווה להגיע במהלכם – 

  • ברנאץ’ של שישי -כמעט כל מקום בדובאי מקיים ספיישל של בראנץ’ בשישי, אך באפטאון המחירים שווים במיוחד – 50% הנחה על משקאות נבחרים. 
  • ליידיז נייט – זה כבר לא סוד שיום שלישי הוא היום השווה ביותר לצאת בו בתור נשים, גם בר אפטאון מצטרף לחגיגה עם מבצעים משתנים בימי שלישי בין השעות 20:00-23:00. 
  • ספיישל שקיעה בשעות הערב – 

בכל השבוע למעט יום שישי, בשעות השקיעה תוכלו להנות מחצי מחיר על משקאות וקוקטיילים נבחרים. אל תפספסו את השקיעה באפטאון רוף-טופ. 

חשוב לדעת!

שם המקום באנגלית: Uptown Bar
כתובת מלאה: 24th Floor, Jumeirah Beach Hotel, Jumeirah Beach Road - Dubai - UAE
טלפון: +97144323232

מיקום המקום בילוי בדובאי

ביקורת על המסעדה Uptown Bar מתוך Trip Advisor
יאללה שתפו! אל תהיו בונקרים😎
Facebook
WhatsApp
Telegram

ברים ומועדונים נוספים בדובאי!

שלח הודעה
להזמנת אטרקציות שלחו הודעה
לקבלת עזרה בתכנון החופשה והזמנת אטרקציות שלחו לנו הודעה