fbpx

מלון Renaissance Downtown Hotel בדובאי

מלון רנסנס דאונטאון

בקרבת נהר דובאי שוכן לו מלון חלומי שמציע לאורחיו חוויית אירוח שאין שני לה. זהו מלון 5 כוכבים בשם רנסנס דאונטאון. מלון זה ממקום על שפת הנהר של דובאי באזור מגדלים יוקרתיים והוא מתאים לאלו מכם שירצו לחוות את הצד היוקרתי של העיר. ניתן להגיע אליו תוך 20 דקות נסיעה משדה התעופה והוא מכיל 233 חדרי אירוח רגילים לצד 65 סוויטות. המחיר ללילה הוא באזור ה – 370 שקלים.

בקטגוריית מלונות היוקרה כמעט ולא תוכלו למצוא מלונות טובים יותר מזה. בית המלון הזה יוכל להעניק לכם חוויה חלומית הכוללת ספא יוקרתי, שלל מסעדות מעולות, נופים לכל רחבי העיר ומיקום מנצח.

נופים חלומיים – הבחירה הנכונה לכם

במידה ותהיו מעוניינים לנפוש בבית מלון עם נופים אורגניים חלומיים, ללא ספק יהיה כדאי לכם לקחת בחשבון את מלון רנסנס דאונטאון. 25 הקומות של בית המלון יאפשרו לכם להשקיף לכל רחבי העיר ולראות את יופיו המשכר של בורג׳ חליפה, הטיילת, הנהר וכל אזורי העיר השונים. כמו כן, עיצוב המלון שמאופיין בצבעים זהב, חום ושחור יהפכו את התחושה שלכם בעת שהשהות באתר האירוח למיוחדת במינה וכזו שמשדרת יוקרה ואסתטיקה לפני כל דבר אחר.

מסעדות חלומיות בבית המלון

בשטח בית המלון ניתן למצוא מספר מסעדות המציעות מטעמים בינלאומיים. בין המבחר הרחב תוכלו ליהנות מן המטבח היפני, האיטלקי, הצרפתי, המזרח תיכוני והבינלאומי. כך בעצם כל אחד מכם יכול להיות בטוח כי החוויה הקולינרית שלו במקום תכלול בדיוק את כל מה שהוא צריך על מנת להפוך את החופשה שלו למהנה במיוחד.

מסעדות בית המלון קיבלו חוות דעת חיוביות במיוחד באתרי הביקורת ובמידה ותהיו מעוניינים לבקר באחת מהן כדאי לוודא כי אתם משריינים מקום מראש וזאת במידה ואתם נמצאים בעיר בעונת התיירות,  קרי עונת החורף בישראל.

מה תוכלו למצוא בקרבת בית המלון?

מלון רנסנס דאונטאון נמצא במיקום מאוד מרכזי כך שתוכלו למצוא בקרבתו את כל האטרקציות המובילות בעיר ובהן קניון דובאי ובורג׳ חליפה. יש גם את מתחם המשחקים KidZania, פארק מים בשם Splash Pad ואף מתחם החלקה על הקרח שנקרא Dubai Ice Rink. בעצם אם אתם נמצאים בבית המלון תוכלו להיות בטוחים כי הגישה שלכם לכל האזורים השווים בעיר תהיה נוחה מאוד.

נוסף על הקרבה לאטרקציות השונות ניתן לרכוש דרך בית המלון סיורים לאיים, למדבר, סיורים עירוניים או במסוק. כך שאם תרצו לדעת טוב יותר על אפשרויות בילוי ולשמוע על אטרקציות נוספות, תמיד תוכלו לשאול בקבלה של בית המלון ולהתרשם משפע האטרקציות השונות שתהיינה מוצעות לכם. אז למה אתם מחכים? אל תבזבזו זמן והזמינו לעצמכם את החופשה בדובאי כבר בזמן הקרוב! בית המלון החלומי רנסנס דאונטאון מחכה רק לכם!

חשוב לדעת!

Marasi Drive, PO Box 191984 191984 Dubai

מיקום המלון בדובאי

ביקורת על המסעדה מתוך Trip Advisor
יאללה שתפו! אל תהיו בונקרים😎
Facebook
WhatsApp
Telegram

מלונות נוספים בדובאי!

שלח הודעה
להזמנת אטרקציות שלחו הודעה
לקבלת עזרה בתכנון החופשה והזמנת אטרקציות שלחו לנו הודעה