fbpx

מלון ארמני – Armani Hotel בדובאי

אם יש מלון אחד שמגדיר מחדש באופן עקבי את המשמעות של מלונות בוטיק הממותגים בהשראת אייקונות אופנה, זה מלון ארמני בדובאי. השהות האקסקלוסיבית במלון זה מציעה את המותרות האולטימטיבית בתוך חלל עכשווי ומינימליסטי שתוכנן על ידי אייקון האופנה הבינלאומי ג’ורג’יו ארמני. כל היבט בעיצוב של מתקני המלון, תוכנן בקפידה על ידי ג’ורג’יו ארמני – החל מהריהוט המותאם אישית וכלה בתפריטי המסעדות, הריהוט והאביזרים בחדרים.  

למלון ארמני יש גם כתובת נחשקת ביותר – הוא שוכן בתוך מגדל בורג’ ח’ליפה (שבעבר היה ידוע בתור מגדל דובאי או בורג’ דובאי), המתנשא לגובה מפעים של 828 מטרים, ונחשב לבניין הגבוה ביותר בעולם. מלון ארמני ממוקם, אם כן, בלב דובאי – קרוב לקניון דובאי, בית האופרה של דובאי, המרכז הפיננסי הבינלאומי של דובאי, ג’ומיירה והשכונות העתיקות של העיר – מה שהופך אותו למקום האידיאלי לשהות בו, בין אם אתם מבקרים בדובאי לטובת חופשה או עסקים.

מלון ארמני דובאי מציע 160 חדרי אירוח יוקרתיים וסוויטות אלגנטיות, המתפרשים על פני חמש קומות ברחבי מגדל הבורג’ ח’ליפה. מחלק מן החדרים נשקפת המזרקה של דובאי (The Dubai Fountain) שנחשבת לאחת מן המזרקות הגדולות והמפורסמות בעולם. המסעדות במלון ארמני דובאי מגישות מאכלים בינלאומיים, ומציעות דרך נהדרת לטעום את סצנת האוכל הפנטסטית העכשווית בעיר.

כמה עולה לילה במלון ארמני בדובאי

מחיר לזוג ללילה: החל מ – 1,881 שקלים (לפני מסים).

חשוב לדעת!

Burj Khalifa, Sheikh Mohamed Bin Rashid Boulevard, Downtown
טלפון המלון: +97148883888

מיקום המלון בדובאי

ביקורת על המסעדה מתוך Trip Advisor
יאללה שתפו! אל תהיו בונקרים😎
Facebook
WhatsApp
Telegram

מלונות נוספים בדובאי!

שלח הודעה
להזמנת אטרקציות שלחו הודעה
לקבלת עזרה בתכנון החופשה והזמנת אטרקציות שלחו לנו הודעה