fbpx

מלון Waldorf Astoria Dubai International Financial Centre בדובאי

מלון וואלדורף אסטוריה דובאי

אם תרצו לבקר בבית מלון יוקרתי עם בופה מדהים, חדרים מפנקים במיוחד ומרחק של 15 דקות נסיעה בלבד משדה התעופה, מלון וואלדורף אסטוריה דובאי עשוי להתברר כבחירה לא רעה בכלל. מדובר במלון שמציע כל מה שתייר ממוצע מחפש כשהוא מגיע ללון בדובאי בשאיפה להתפנק מידי יום – בריכת שחייה גדולה, נוף מרשים מחלק מהחדרים ומיקום מעולה.

מלון יוקרתי מבית הילטון

כיאה לבתי המלון של רשת הילטון, גם בית המלון הזה מציע את כל המתקנים שאפשר לבקש – חדר כושר מאובזר, נוף מדהים מעליית הגג, מסעדה מדהימה, ספא, חניה חינם ומרכז עסקי בקרבת מקום.

בית המלון הזה מהווה בחירה מושלמת בעבור אורחים עסקיים, וזאת בשל העובדה כי המלון נמצא במרחק הליכה מהמרכז הפיננסי של דובאי. על אף זאת, גם תיירים רגילים יוכלו ליהנות מכל רגע בבית המלון.

לאחר הצ’ק אין תקבלו מפתח דיגיטלי ותוכלו להנות מכל השירותים שיש להם להציע במקום, כולל שירות חדרים 24 שעות ביממה, הזמנת אוכל ישירות מהמסעדה ואף חדרים לעריכת פגישות.

מחיר ללילה בעבור 2 מבוגרים הוא 743 שקלים, אם כי יש תקופות שבהן יש ירידה במחירים ומומלץ להיות ערים לשינויים.

חדרים מתאימים לכל סוגי האורחים

זה לא משנה אם אתם מתכוונים להגיע עם המשפחה, בעצמכם בלבד או אפילו עם בן או בת זוג, במלון תוכלו למצוא חדרים מתאימים בקלות.

החדרים השונים נבדלים במספר המיטות, הגודל של החדר והנוף הנשקף ממנו. כך או כך, תוכלו להיות בטוחים שזה לא משנה איזה חדר תבחרו בדיוק, תמיד תוכלו ליהנות מהשירות המצוין של בית המלון וכל מה שיש לו להציע לאורחים שבוחרים לבקר בו.

מה נמצא באזור?

במרחק של 10 דקות נסיעה בלבד ניתן להגיע אל מגדל בורג’ חליפה, מזרקות דובאי וקניון דובאי. גם KidZania בדובאי קרוב מאוד לבית המלון. כך שזה לא משנה מה אתם מתכוונים לעשות במהלך הביקור שלכם בעיר הנפלאה הזו, תוכלו להגיע בקלות אל יעדכם. נמליץ להתחיל לתכנן כבר עכשיו את הביקור שלכם בדובאי, שכן יש כל כך הרבה דברים שתוכלו לעשות שפשוט לא יהיה כדאי לכם לפספס אף רגע.

איזה אוכל תמצאו במקום?

במסעדה של בית המלון תוכלו למצוא מנות ממטבחים בינלאומיים, וזאת לצד מנות אשר מאפיינות את המטבח הערבי וההיצע הקולינרי של דובאי. אם אחד הדברים העיקריים שעומדים לנגד עיניכם בעת בחירת בית המלון זה האוכל שיגישו לכם במקום, אז במלון הזה תוכלו ליהנות מכל רגע. כמובן שאפשר גם לאכול בופה וליהנות ממבחר הטעמים העשיר שיש למקום להציע.

חשוב לדעת!

Al Mustaqbal St - Za'abeelZa'abeel 2 - Dubai

מיקום המלון בדובאי

ביקורת על המסעדה מתוך Trip Advisor
יאללה שתפו! אל תהיו בונקרים😎
Facebook
WhatsApp
Telegram

מלונות נוספים בדובאי!

שלח הודעה
להזמנת אטרקציות שלחו הודעה
לקבלת עזרה בתכנון החופשה והזמנת אטרקציות שלחו לנו הודעה