fbpx

מלון Jumeirah Al Naseem בדובאי

מלון ג’ומיירה אל נאסים

בבית המלון ג’ומיירה אל נאסים, אשר קיבל ציון מרשים של 8.8 באתר בוקינג, תוכלו למצוא את הטוב ביותר מכל העולמות. מרחק של 1.4 ק”מ בלבד מחוף Jumeira Public Beach הפופולארי בדובאי, לצד מבחר גדול של מתקנים שנמצאים במקום, כמו פעילויות ספורט מים, מגרש טניס ומקום לגולף הופכים את בית המלון הזה לבחירה מדהימה בעבור כל אחד שרוצה לשלב בחופשה שלו בין חווית לינה מדהימה במלון יוקרתי לבין קרבה לחוף הים.

שדה התעופה הבינלאומי של דובאי נמצא במרחק של 21.2 ק”מ מבית המלון, כך שבנסיעה קצרה במונית או ברכבת תוכלו להגיע אל המקום. ראוי לציין את הקרבה של בית המלון לכל יעדי התיירות הפופולאריים של דובאי, עובדה אשר הופכת את המקום לבחירה מעולה בעבור כל תייר שרוצה להיחשף אל הטוב ביותר שיש לדובאי להציע.

מה נמצא בקרבת המלון?

מגדל בורג’ אל ערב נמצא במרחק של 0.5 ק”מ ופארק המים הענק ווילד וואדי גם כן במרחק של חצי קילומטר בלבד. אורחי המלון יכולים להיכנס לפארק המים הזה מבלי לשלם. יעדים נוספים כמו קניון האמירויות והתיאטרון הקהילתי בדובאי נמצאים במרחק של 2.5 ק”מ, כך שניתן להגיע אליהם בנסיעה קצרה במונית.

אם תרצו להגיע אל אטרקציות קצת יותר מרוחקות, אז פארק מים אקווה-וונטור נמצא במרחק 6.7 ק”מ וקניון דובאי ומגדל בורג’ חליפה במרחק 11 ק”מ. כך או כך, תוכלו להיות בטוחים שנסיעה קצרה במונית מבית המלון תאפשר לכם להגיע אל כל היעדים השווים שניתן לבקר בדובאי.

חדרים עם כל האבזור שרק צריך

בחלק מהחדרים נשקף נוף אל חוף הים, וזאת כאשר ישנה גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי. ניתן לבחור בין חדרי משפחה מרווחים לבין חדרים שמתאימים לזוגות או יחידים. בכל החדרים ניתן להכין תה וקפה עם קומקום שנמצא בחדר וכל האמצעים הדרושים.

בכל החדרים ניתן למצוא טלוויזיות שטוחות עם כבלים, מיזוג איכותי, נעלי בית ומגוון רחב של מוצרי טיפוח בסיסיים ללא כל תשלום נוסף מצדכם. כך שכאשר אתם מגיעים להתארח בחדר בבית המלון, אתם יכולים לעשות זאת בראש שקט ובידיעה שתקבלו את המענה המושלם.

בית מלון מן הטובים בדובאי

צוות בית המלון דובר 18 שפות ובאתרי ההזמנות הגדולים הוא נחשב לאחת הבחירות המובילות בדובאי. השירות האדיב, המחיר הנוח, 5 הבריכות שנמצאות במקום ועוד שלל היתרונות שהזכרנו לעיל הופכים את בית המלון הזה לבחירה נהדרת בעבור כל תייר שמתכוון להתארח בדובאי.

אם אתם מחפשים בית מלון מפנק שיאפשר לכם ליהנות מאוכל מעולה, מבחר גדול של מתקנים וקרבה לכל האטרקציות המוכרות של דובאי, אז זה המקום בשבילכם – אנו בטוחים שתיהנו מכל רגע שלכם במקום.

חשוב לדעת!

Jumeirah St - Umm Suqeim 3 - Dubai

מיקום המלון בדובאי

ביקורת על המסעדה מתוך Trip Advisor
יאללה שתפו! אל תהיו בונקרים😎
Facebook
WhatsApp
Telegram

מלונות נוספים בדובאי!

שלח הודעה
להזמנת אטרקציות שלחו הודעה
לקבלת עזרה בתכנון החופשה והזמנת אטרקציות שלחו לנו הודעה