fbpx

מלון בורג’ אל ערב בדובאי – Burj Al Arab בדובאי

אם חיפשתם את המלון היוקרתי ביותר בכל דובאי – מלון בורג’ אל ערב ג’ומיירה הוא המקום עבורכם. מדובר, אחרי הכל, במלון היחיד בעולם כולו שזכה לדירוג של 7 כוכבים, ודי בצדק.
הוא ממוקם על אי קטנטן מול חופי דובאי ויש לו מבנה הדומה למפרש של ספינה, כאילו באה הארכיטקטורה שלו לומר כי מדובר בספינת הדגל של ענף המלונאות העולמי.


במלון בורג’ אל ערב ג’ומיירה, שנבחר שוב ושוב למלון המפואר בעולם, תמצאו 202 סוויטות דופלקס עם שירות של משרת אישי מסביב לשעון, שירות הסעות פרטי ברכבי יוקרה עם נהג צמוד, ומסוק פרטי שישנע אתכם מנמל התעופה בדובאי אל המלון ובחזרה. סוויטות היוקרה של המלון נעות בין 170 ל – 780 מ”ר ומאובזרות בראש מקלחת גשם וג’קוזי בכל סוויטה, כמו גם שש מסעדות, מתחמי כנסים ואולמות נשפים העומדים לרשות האורחים.

במלון היוקרה הזה תוכלו לסעוד במסעדת אל מונתהא המפורסמת, התלויה בגובה עוצר הנשימה של 200 מטר מעל הים, ולהתבונן בנוף של קו הרקיע המרהיב של דובאי תוך כדי התענגות על מנות גורמה צרפתיות.

מחיר לזוג ללילה: המחירים במלון בורג’ אל ערב ג’ומיירה בהחלט לא שווים לכל נפש, ומתחילים מ – 6000 ש”ח ללילה בחודש אוקטובר (על פי אתר בוקינג), כאשר עבור לינה בסוויטה המלכותית (שהיא היחידה היוקרתית ביותר במתחם) תידרשו להיפרד מלמעלה מ – 120,000 שקלים לילה.

חשוב לדעת!

Jumeirah St - Umm Suqeim 3 - Dubai - United Arab Emirates
טלפון המלון: +971 4 301 7777

מיקום המלון בדובאי

ביקורת על המסעדה מתוך Trip Advisor
יאללה שתפו! אל תהיו בונקרים😎
Facebook
WhatsApp
Telegram

מלונות נוספים בדובאי!

שלח הודעה
להזמנת אטרקציות שלחו הודעה
לקבלת עזרה בתכנון החופשה והזמנת אטרקציות שלחו לנו הודעה