fbpx

מלון Al Bandar Rotana Dubai Creek בדובאי

מלון אל בנדאר רוטאנה דובאי קריק

על גדות נהר דובאי, בקרבת חוף הים, שוכן לו מלון אל בנדאר רוטאנה דובאי קריק. מרחק הנסיעה משדה התעופה לבית המלון הוא 15 דקות בלבד והוא ממוקם בקרבת מוקדי עניין כדוגמת הדולפינריום של דובאי ומועדון הגולף והיאכטות. המלון מכיל סה״כ 190 חדרים וסוויטות והוא יהווה בחירה מושלמת בעבור אלו מכם שמחפשים רמת אירוח של 5 כוכבים, מיקום מעולה וחוויית אירוח אקסקלוסיבית.

חדרי אירוח מודרניים ומפנקים

בחדרי האירוח של המלון תוכלו למצוא את מיטב האבזור והפתרונות הטכנולוגיים שיהפכו את השהות שלהם לנוחה מאוד. חדרי הסטנדרט כמו הסוויטות מרווחים מאוד, כך שזה לא משנה במה תבחרו, תוכלו להיות בטוחים כי הנוחות בחופשה שלכם תקבל מענה חסר פשרות.

במידה ותרצו בכך, יהיה ניתן ליהנות מחדרי האירוע של Club Rotana אשר כוללים שירותים מותאמים אישית וגישה לטרקלין, כך שאפשרויות האירוח ללא ספק מאוד מגוונות.

אוכלים ברמת 5 כוכבים

במתחם בית המלון תוכלו למצוא את מסעדת Gusto Italian שמגישה אוכל איטלקי מצוין וזאת לצד המסעדה Salt & Pepper שמגישה מגוון רחב למדי של מנות בינלאומיות שיהפכו את האירוח שלכם למפנק במיוחד.

יש גם אוכל בטרקין של Rotana ובר בריכה, כך שאין זה משנה היכן אתם שוהים ברחבי בית המלון, יהיה לכם שפע של אופציות שונות ולעולם לא תשתעממו מהארוחה שלכם.

שומרים על הגוף במהלך החופשה

בריכה, חדרי עיסוי וסאונה חיצוניים יחד עם חדר כושר שכולל משקלות חופשיות יאפשרו לכם להפוך את החופשה במלון אל בנדאר רוטאנה דובאי קריק לכזו שתהיה ללא שום פשרות בנוגע לגוף שלכם. בעצם תוכלו לקבל טיפול מעמיק ממעסים שעברו הכשרה רצינית ויודעים בדיוק כיצד לבצע עיסויים מכל סוג שרק תוכלו להעלות בדעתכם.

כל חדרי הספא, מכון הכושר והבריכה מעוצבים תוך כדי שימת דגש על כל פרט קטן וזאת כדי להבטיח שתוכלו ליהנות מרוגע מוחלט וחוויה משכרת חושים שלא תשכחו בזמן הקרוב.

מיקום מושלם לנסיעות עסקים

במידה ואתם מתכוונים לטוס לדובאי לצורך קיום פגישות עסקיות, דעו לכם כי המלון הזה יהיה בחירה מנצחת. הוא נמצא בקרבת מרכז הסחר העולמי וקניונים מובילים. כמו כן, ישנם 6 חדרי פגישות עם אור שמש טבעי שמציעים את מיטב הטכנולוגיה למתארחים בהם. כך תוכלו לקיים את הפגישות שלכם ללא שום חשש בנוגע לאף פרט.

בעזרת הציוד המתקדם שקיים בחדרים הללו והעיצוב האלגנטי כל אחד מכם יוכל לתכנן את הפגישות העסקיות שלו מתוך ידיעה כי הוא בחר נכון ויהיה ניתן להעביר את האירועים בצורה חלקה לחלוטין.

באתרי הביקורת ניתן לראות גם בית המלון נחשב לאחת הבחירות הטובות ביותר בעיר דובאי, הן לזוגות, ליחידים ולצורך קיום פגישות עסקיות. כך שללא ספק זהו מלון שתרצו לקחת בחשבון.

תמונות של מלון Al Bandar Rotana Dubai Creek

חשוב לדעת!

Baniyas Road Roggat Al Buteen - Dubai

מיקום המלון בדובאי

ביקורת על המסעדה מתוך Trip Advisor
יאללה שתפו! אל תהיו בונקרים😎
Facebook
WhatsApp
Telegram

מלונות נוספים בדובאי!

שלח הודעה
להזמנת אטרקציות שלחו הודעה
לקבלת עזרה בתכנון החופשה והזמנת אטרקציות שלחו לנו הודעה