fbpx

פארק מים וויילד וואדי

פארק המים Wild Wadi

מוכנים לחוויה של פעם בחיים? אם אתם טסים לדובאי, אל תוותרו על ביקור בפארק המים “ווילד וואדי”. זהו אחד הפארקים הגדולים והמהנים בדובאי, בו לא תשתעממו לרגע! הנה כל הפרטים.

קצת על פארק מים וויילד וואדי


פארק המים “הוואדי הפרוע” משקיף אל מלון בורג’ אל ערב המפורסם ועל חוף ג’ומיירה היפיפה.

הפארק מעוצב באופן מיוחד ומתבסס על דמויות פולקלור מהעולם הערבי. עיצוב זה גורם לו להיראות אותנטי, מיוחד ולא דומה לשום פארק מים אחר שתראו. תוכלו למצוא בפארק למעלה מ-30 מתקנים ואטרקציות, בריכות, מתחמי אוכל וחנויות מזכרות. הפארק מתאים לילדים ומבוגרים כאחד ומציע חוויה בלתי נשכחת לכל המשפחה.

בין מתקני הפארק תמצאו מגלשות מפותלות ומהירות, מפלים, מסלולי אבובים, בריכות גלים לגלישה ועוד. כמו כן, בפארק מספר אטרקציות רגועות לילדים קטנים או למי שמעדיף בילוי רגוע יותר. 

מחירים פארק המים wild wadi

  • כרטיס כניסה לאתר עולה כ- 269 AED כלומר כ- 73 דולר עבור בן אדם יחיד.

מתי כדאי לבקר ב- פארק מים וויילד וואדי


פארק המים הזה הוא אחד האטרקציות הפופולריות ביותר בדובאי ולכן כדאי להזמין אליו כרטיסים מבעוד מועד. בסופי שבוע ובחגים הפארק מלא במיוחד, לכן עדיף להגיע במהלך ימות החול. כמו כן, מזג האוויר בדובאי הוא בדרך כלל שרבי, ואם אתם רוצים להימנע מהחום הכבד, הגיעו לפארק בשעות הבוקר המוקדמות. בשעות אלה, יהיו גם פחות תורים בכניסה והפארק יהיה פחות עמוס. הפארק נפתח בדרך כלל סביב השעה 10:00 בבוקר ונסגר בסביבות השעה 18:00. בערבי הקיץ הוא בדרך כלל פתוח עד שעות מאוחרות יותר. בכל אופן, מומלץ לברר על שעות הפתיחה לפני שמגיעים – לפעמים זה משתנה תלוי העונה.

מתקנים מומלצים ב- פארק מים וויילד וואדי

כל המתקנים בפארק הם מלהיבים במיוחד, אך ישנם מספר מתקנים שנותנים לפארק את היחודיות שלו במלוא מובן המילה. הראשון הוא ” “Jumeirah Sceirah- אחד המתקנים המלהיבים ביותר בפארק.

זוהי מגלשה המתחילה בגובה 32 מטר ומתפתלת באורך של 120 מטר! בזמן שתתגלשו, תוכלו להגיע למהירות של 80 קמ”ש(לחובבי מהירות ואדרנלין מומלץ לבקר גם באומגת דובאי) . מגלשה זו בהחלט לא מומלצת לבעלי לב חלש.

מתקן נוסף הוא ” BURJ SURJ” – מתקן מסעיר במהלכו יורדים במגלשות סיבוביות אל משפך גדול, וממנו נופלים אל תוך בריכה. אם אתם מחפשים חוויה רגועה יותר, לכו על מתקן “Juha’s Journey” בו תיסחפו בנהר באורך 360 מטר על גבי אבובים. מתקן זה הוא הזדמנות לנוח מהריצות בין האטרקציות, ולהנות מהיופי של הפארק תוך כדי שכשוך בנהר. 

פארק מים וויילד וואדי – איפה ישנים?


אם אתם מתכננים לבקר בפארק המים wild wadi, ודאי תשמחו לשמוע שהוא מוקף בכמה מהמלונות הטובים ביותר בדובאי. הפארק הוא חלק ממתחם המלונות בחוף ג’ומיירה המפורסם, והכניסה אליו היא בחינם לגמרי לאורחיהם.

תוכלו לקחת חדר או סוויטה מפנקת באחד ממלונות המתחם, עם נוף מושלם אל המפרץ הפרסי ובמרחק הליכה קצרצר אל הפארק. במתחם תוכלו למצוא כ-20 מסעדות וברים שונים, 6 בריכות שחייה ואפילו חוף פרטי. אם אתם רוצים להתפנק באמת – הזמינו סוויטה במלון “בורג’ אל ערב” הקיבל את הכינוי “המלון המפואר ביותר בעולם”.

לסיכום – פארק מים וויילד וואדי

אם אתם מחפשים חוויה מיוחדת ומהנה למשפחות בדובאי – אתם חייבים לבקר בפארק המים ווילד וואדי!

שם, יחכו לכם סוגים רבים של מתקנים ואטרקציות, מסעירות ורגועות, לגדולים ולקטנים כאחד. אם אתם מתארחים באחד המלונות במתחם ג’ומיירה, הכניסה לפארק תהיה לגמרי בחינם! בזכות מזג האוויר השרבי בדובאי, כל יום הוא יום מתאים לביקור מרענן בפארק מים. אל תשכחו להזמין כרטיסים מראש, וכמובן להביא איתכם בגד ים וקרם הגנה. דוגמאות לאטרקציות נוספות שכדאי לכם לבקר בהן שנמצאים בדבואי הן: אתר הסקי, והאקווריום של דובאי בקניון דובאי , שם תוכלו להנות מחווית שופינג מרעננת ומיוחדת במיוחד, ועוד הרבה אטרקציות נוספות. לכלל האטרקציות שיש בעיר מומלץ להגיע דרך התחבורה הציבורית או דרך השכרת רכב. אז למה אתם מחכים? בואו וטוסו בטיסות לדובאי

חשוב לדעת!

שם האטרקציה באנגלית: Wild Wadi Waterpark
כתובת מלאה: Opp. Burj Al Arab - Jumeirah St - Umm SuqeimUmm Suqeim 3 Dubai
טלפון האטרקציה: +971 4 348 4444
שעות הפעילות: ימי חמישי עד ראשון: 10:00-18:00

מיקום האטרקציה בדובאי

ביקורת על המסעדה מתוך Trip Advisor
יאללה שתפו! אל תהיו בונקרים😎
Facebook
WhatsApp
Telegram

אטרקציות נוספות בדובאי!

שלח הודעה
להזמנת אטרקציות שלחו הודעה
לקבלת עזרה בתכנון החופשה והזמנת אטרקציות שלחו לנו הודעה