fbpx

פארק המים לגולנד

חשוב לדעת

נכון לכתיבת שורות אלו, כאן כמו גם בלגולנד נפתח מחדש אחרי שהוא היה סגור בתקופת הקורונה. ההמלצה היא כמובן להתעדכן באתר האינטרנט של הפארק. שם תוכלו למצוא את כל הפרטים בזמן אמת.

דבר נוסף, כאמור, לגולנד ממוקם בסמוך לפארק המים. אם הייתם שואלים אותנו, היינו כבר מכינים את עצמנו ליום שלם במתחם הצופן בחובו הפתעות ופעילויות שלא נגמרות. לא צריך לצאת מהמתחם בכלל – יש פה כל מה שאתם צריכים כדי לעבור פה יום שלם.

פארק המים לגולנד

מתי לאחרונה ביקרתם בפארק מים עשוי לגו? מתי בפעם האחרונה ביקרתם בפארק מים המותאם כולו במיוחד לילדים בגילאי שנתיים עד שתים עשרה? אם על כל השאלות הללו עניתם בשלילה, זה אומר שאסור לכם לוותר על ביקור של פארק המים לגולנד.

פארק המים לגולנד כשמו כן הוא, פארק מים עשוי לגו. כך שאם יש לכם ילדים, האמינו לנו כי אתם ממש לא רוצים לפספס ביקור באחד היעדים שיהפוך את כל הטיול שלכם בדובאי לבלתי נשכח.

רוצים לשמוע עוד על פארק המים לגולנד? מה הבעיה? המשיכו לקרוא!

פארק המים לגולנד – אטרקציות

ובכן, אם נאמר בעדינות פארק המים לגולנד הוא לא בדיוק מקום נטול אטרקציות. האמת היא שאין כמעט פינה שלא תמצאו בה מה לעשות. בפארק המים לגולנד תוכלו למצוא מגלשות מים משפחתיות וכאלו המיועדות לילדים הגדולים יותר, ארמונות לגו ענקיים מלאים במים, בריכת גלים נהדרת, מתחם להשטה של סירות לגו, מקום ייעודי לפעוטות ועוד.

כפי שאתם בוודאי כבר שמעתם, חם בדובאי. כך שאין ספק כי ביקור מרענן במהלך היום במתחם המשלב לגו ומים יכול להיות הבחירה הטובה ביותר שתעשו בכל הטיול.

פארק המים לגולנד – הקאבנה

אם אתם מהמשפחות שאוהבות להתפנק, אנחנו ממליצים לכם על הקאבנה. בתשלום נוסף של 249 דירהאם תוכלו לקבל שתי מיטות שיזוף, מיטות ספה מיוחדות ומפנקות במיוחד, מגבות, בקבוקי מים ואפילו כספת בה תוכלו לשמור על החפצים שלכם בזמן שאתם נכנסים למים.

טיפ קטן מאיתנו: לא תמיד כל הילדים רוצים לעשות את אותו הדבר כל הזמן. כך שבמידה ואתם רוכשים כרטיס VIP ומקבלים קאבנה, אתם יכולים ליהנות ממקום בו תוכלו לנוח עם חלק מהילדים בעוד האחרים רצים למים. הכלל הזה נכון גם להורים שרוצים למצוא פינה נוחה בצל בעוד הילדים משתוללים בהנאה בבריכה – מומלץ במיוחד למי שמתכנן לבקר פה ליום שלם.

פארק המים לגולנד – ההמלצה שלנו: קנו כרטיס מראש

מכיוון שאנחנו מדברים במקרה הזה על שני אתרים צמודים, לגולנד, ופארק המים לגולנד, משפחות רבות רוצות לנצל את הביקור באחד מהאתרים כדי לבקר גם בשני. ניתן לרכוש דרך האתר כרטיסים לשני האתרים כך שלא תצטרכו להתעסק בבירוקטיה מיותרת במהלך היום.

פארק המים לגולנד – אל תדאגו, רעבים לא תשארו

גם כאן, כמו באטרקציות אחרות ברחבי דובאי, רעבים לא תהיו. גם כאן תוכלו ליהנות ממסעדות המותאמות במיוחד למשפחות בדובאי עם הילדים. כך שגם הילדים הבררנים ביותר, לא יוכלו להישאר אדישים לטעם של ארוחות הילדים השוות ביותר במזרח התיכון. הכל פה נעשה כדי הילדים וגם אתם תהנו פה ב200%, יש שפע של אוכל עם מגוון מאוד רחב של אופציות.

פארק המים לגולנד – מחירים

כרטיס כניסה למובגר או ילד עולה כ-328 AED כלומר כ-89 דולר.

נכון להיום יש מבצע הוזלות מחירים באתרים השונים, ולכן המחיר עבור כניסה מראש יעלה כ- 295 AED כלומר כ- 80 דולר.

חשוב לדעת!

שם האטרקציה באנגלית: LEGOLAND® Water Park
כתובת מלאה: Sheikh Zayed Rd, Dubai Parks & Resorts Dubai
טלפון האטרקציה: +971 4 820 3123

מיקום האטרקציה בדובאי

ביקורת על המסעדה מתוך Trip Advisor
יאללה שתפו! אל תהיו בונקרים😎
Facebook
WhatsApp
Telegram

אטרקציות נוספות בדובאי!

שלח הודעה
להזמנת אטרקציות שלחו הודעה
לקבלת עזרה בתכנון החופשה והזמנת אטרקציות שלחו לנו הודעה