fbpx

מזרקות המים של הפאלם

מזרקות המים של הפאלם – אל תפספסו את החוויה

אם הגעתם לדובאי אסור לכם לפספס ביקור במזרקת הפאלם של דובאי. כמו תמיד, אנשי דובאי מוכיחים שוב ושוב שהגודל לא מפחיד אותם.

לא מדובר על עוד מזרקה בדובאי, אנחנו מדברים כאן על מזרקות בגובה 105 מטר הפרושות על 7000 מטרים רבועים. אם זה לא מספיק, המזרקה כולה מוארת ב- 6,600 נורות צבעוניות שמאירות את שמי הלילה והמים.

כך שגם אם לא חשבתם לחפש מזרקות בדובאי, אין ספק כי מדובר על יעד ששווה את הזמן שלכם. אם אתם רוצים לקבל טיפים שיהפכו את הביקור שלכם במזרקות למוצלח במיוחד, המשיכו לקרוא.

מזרקות המים של הפאלםהכל בחיים זה עניין של טיימינג

 זה לא שאין טעם ללכת למזרקה לאורך שעות היום. אבל, כאמור לא מדובר בסתם עוד מזרקה בדובאי. אנחנו מדברים על חוויה של צבע, אור, מוזיקה, אוכל ומה לא. כך שאם אתם רוצים ליהנות מהחוויה במלואה רצוי ללכת בשעות הערב.

מלבד זאת חשוב לזכור כי דובאי שוכנת במדבר. מה שאומר שברוב ימי השנה יש סיכוי לא רע שיהיה חם בחוץ. כך שבנינו, אין ספק כי הליכה בשעות הערב הנעימות תאפשר לכם ליהנות מהחוויה בלי לחשוב בכל הזמן הזה רק על המזגן במלון.

טיפ קטן מאתנו- אל תשכחו שהמופעים השונים מסתיימים עד עשר בלילה בימי החול וחצי שעה לפני חצות בסופי השבוע. אתם ממש לא רוצים להגיע עד למזרקה ולגלות שהמסיבה כבר התרחשה בלעדיכם.

מזרקות המים של הפאלםמה אוכלים באזור?

אל דאגה, אין אף מזרקה בדובאי שתשאיר אתכם רעבים. לאורך כל הטיילת תוכלו ליהנות משפע המסעדות שיש לאנשי דובאי להציע. בין אם אתם רוצים המבורגר או שעכשיו דווקא בא לכם פיצה, האמינו לנו שלא תחזרו רעבים מהביקור במזרקות של דובאי.

ההמלצה שלנו היא לנצל את הסיבוב הזה ולמצוא מקום טוב לארוחת ערב במיקום הצופה למזרקות. הרי מתי עוד תוכלו להגיד שאכלתם ארוחת ערב ליד המזרקה המלאכותית הגדולה ביותר בעולם?

  מזרקות המים של הפאלםאל תדאגו, משעמם לא יהיה לכם!

אם אתם מאלו ש- ‘לוקחים את הזמן בטיולים’ חישבו שנית. אתם לא רוצים להגיע למזרקות ולגלות שכל המקומות הטובים כבר נתפסו נכון? לא רק אתם כבר יודעים שאלו לא סתם מזרקות בדובאי, עכשיו כל העולם יודע על זה גם.

לאורך כל השטח פרושים אלפי מופעים בכל לילה המשלבים בין אור ומוזיקה. כך שלאורך כל הטיילת תחוו חוויה שונה בכל נקודה ונקודה. נמאס לכם ללכת? אין בעיה. אתם גם יכולים לשוט. ליד המזרקות תוכלו למצוא ספינות שישיטו אתכם, במחיר שווה לכל כיס, תחת זרמי המים הגבוהים של המזרקה.

מזרקות המים של הפאלםמה המחיר של הביקור במזרקות של דובאי?

הדובדבן שבקצפת, הוא ללא ספק, העובדה שהביקור במזרקות של דובאי הוא בחינם. כך שלא משנה כמה פעמים תרצו להגיע למזרקה, דעו שזו אחת האטרקציות החינמיות של דובאי ואם תשאלו אותנו גם היינו משלמים עליה אם צריך! חוויה של פעם בחיים

לסיכום: מזרקות המים של הפאלם

מזרקות המים של הפאלם הן אחת האטרקציות השוות והיפות ביותר שיש בדובאי, מומלץ מאוד להגיע דרך התחבורה הציבורית של דובאי או אם תרצו תוכלו גם לבחור בהשכרת רכב כדרך לעבור ממקום למקום במהירות ויעילות בין האטרקציות השונות שיש בעיר, אז למה אתם מחכים בואו וטוסו בטיסות לדובאי!

חשוב לדעת!

שם האטרקציה באנגלית: The Palm Fountain
כתובת מלאה: Palm Jumeirah Dubai, UAE
שעות הפעילות: שבת - רביעי 19:00-22:30 , ימי חמישי ושישי 19:00-23:30

מיקום האטרקציה בדובאי

ביקורת על המסעדה מתוך Trip Advisor
יאללה שתפו! אל תהיו בונקרים😎
Facebook
WhatsApp
Telegram

אטרקציות נוספות בדובאי!

שלח הודעה
להזמנת אטרקציות שלחו הודעה
לקבלת עזרה בתכנון החופשה והזמנת אטרקציות שלחו לנו הודעה