fbpx

כוכב הלכת הירוק – The Green Planet Dubai

כוכב הלכת הירוק

כוכב הלכת הירוק הוא מעין בועה בתוך המדבר האמירתי, המדמה אקלים של יער טרופי אמיתי. בכוכב הלכת הירוק תוכלו לראות בעלי חיים ייחודיים, לישון לילה ביער הגשם, ליהנות מפיקניק מפנק עם בעלי חיים מיוחדים במינם ועוד!

כך שאם אתם חובבי טבע ומעוניינים לחוות חוויה ייחודית בביקור בדובאי, כנראה שלא כדי לכם לפספס ביקור של כוכב הלכת הירוק. אם אתם מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על המקום, איך אפשר לקנות כרטיסים, איך מגיעים ועוד, אתם מוזמנים להמשיך לקרוא!

כוכב הלכת הירוק – איך המתחם בנוי?

כאמור, האמירתיים בזים לחוקי הטבע וקובעים כל פעם מחדש חוקים משל עצמם. אמנם דובאי ממוקמת במדבר אבל מי אמר שהיא לא יכולה להפוך ליער גשם אם האמירתיים יבחרו בכך?  דובאי היא המקום היחיד בעולם שיצר ממש מערכת אקולוגית של יער גשם יש מאין.

לא רק זה אלא שהאמירתיים הכניסו לתוך המערכת המדומה הזו מעל 3,000 מינים של צמחים ובעלי חיים שיתנו לכם תחושה כאילו אתם נמצאים באמזונס.

המתחם מחולק לכמה מוקדים שבכל אחד מהם חוויות ואטרקציות יוצאות דופן. בגדול אנחנו מדברים על שישה אזורים בניהם:

–          אקווריום הפיראנות:  שם תוכלו להביט מקרוב בדגים הטורפים המסוכנים בעולם.

–          עולם הציפורים: שם תמצאו שלל ציפורים טרופיות צבעוניות, מרהיבות.

–          מתחם היונקים ‘עצלנים’:  אם לא ראיתם מעודכם עצלן, זה המקום בשבילכם.

–          גינת הזוחלים: שם תפגשו את הזוחלים המיוחדים הממלאים את יערות הגשם.

–          המתחם בו תפגשו את הכיסאני הדואה

–          אוסטרליה: המקום שמשחזר במדויק את האקלים האוסטרלי, שם תוכלו לראות מינים רבים של חיות שמקורן באוסטרליה.

כוכב הלכת הירוק – מתי כדאי להגיע לכוכב הירוק

אנחנו לא יכולים להגיד לכם מה ההמלצה שלנו באופן חד משמעי. אנחנו כן יכולים לספר לכם על שתי אופציות שפתוחות בפניכם.

1. שישי בבוקר, פיקניק עם היונקים הכי פרוותיים שתמצאו: בכל שישי בשעה 10:00 תוכלו לאכול ארוחת בוקר מפנקת בחברתו של מדריך שילמד אתכם הכל על בעלי חיים חמודים שיש בפארק, מלאי פרווה המייחדים את יערות הגשם ולא רק. כך שארוחת הבוקר היא לא רק חוויה כיפית ומהנה בלבד, אלא מדובר גם בחוויה לימודית ממנה יכולים ליהנות לא רק הילדים כי אם גם המבוגרים.

2. קמפינג ביערות הגשם: “כוכב הלכת הירוק” הוא אחד הפארקים בדובאי היחודיים שבדובאי, חוויה נוספת שהפארק מציע הוא תמורת תשלום של 700 דירהאם לזוג ו- 1200 דירהאם לרביעייה, תוכלו לישון עם הילדים לילה שלם ביערות הגשם. מדובר על חוויה יוצאת דופן שלא תמצאו כמעט בשום מקום בעולם. כך שאין ספק כי חובבי הקמפינג שבניכם לא ירצו לפספס חוויה כזו.

כוכב הלכת הירוק – שעות פתיחה וכמה פרטים שחשוב לזכור

שעות הפתיחה בימים שני עד שבת הם בין עשר בבוקר לשש בערב.

תוכלו למצוא חניה במקום, כמו כן חנויות נוחות ומסעדות. מחירי הכרטיסים משתנים בהתאם לסוג הפעילות. ההמלצה שלנו היא להיכנס לאתר האינטרנט של הפארק מראש שם תוכלו לראות מה המחיר לכל אטרקציה אותה תרצו לחוות. 

כוכב הלכת הירוק – מחיר כניסה לפארק כוכב הלכת הירוק בדובאי

כרטיס כניסה בסיסי למובגר או ילד עולה כ-139 AED כלומר כ-38 דולרים.

נכון להיום יש מבצע באתרים השונים לקניית הכרטיסים ומחיר כרטיס אחד עולה 125 דירהם כלומר כ-34 דולרים.

לרכישת כרטיס כניסה לכוכב הלכת הירוק

*חשוב לציין אנחנו לא מפעלים את האטרקציה הזאת והתשלום הוא לא עבורנו, אנחנו פשוט מכירים את האתר הזה ורכשנו בעצמנו ולמטיילים רבים כרטיסים מכאן.

**אנחנו ממליצים לשקול לקנות את האפשרות של החזר כספי עבור ביטול – בד”כ מדובר ב12% משווי העסקה, לפעמים זה משתלם במיוחד מי שאוהב לתכנן את הדברים מראש, ובימים של הקורנה זה לא פשוט! קיבלנו כבר הודעות על כך ממטיילים שזה מנע מהם להפסיד מאות דולרים כאשר הם תכננו חופשה למשפחה גדולה, אז גם על זה תחשבו לפני שאתם מבצעים את ההזמנה.

לסיכום: כוכב הלכת הירוק –

כוכב הלכת הירוק הוא אחד האטרקציות המומלצות ביותר בדבואי, מומלץ להגיע אח כוכב הלכת הירוק דרך התחבורה הציבורית המתקדמת של דובאי או אם תרצו לבחור בהשכרת רכב בדובאי כדרך מהירה תוכלו גם לעשות זאת במקומות שונים בעיר, לאחר יום של סיורים בכוכב הלכת הירוק תוכלו להנות מחווית שופינג בקניון דובאי ולהנות גם שם ממגוון אטרקציות נוספות כמו, אתר הסקי של הקניון או האקווריום של דובאי שנמצא גם הוא בקניון, אז למה אתם מחכים בואו וטוסו בטיסות לדובאי!

חשוב לדעת!

שם האטרקציה באנגלית: The Green Planet
כתובת מלאה: City Walk - Al Wasl - Dubai
טלפון האטרקציה: +971 800 7699
שעות הפעילות: שני - שבת 10:00-18:00

מיקום האטרקציה בדובאי

ביקורת על המסעדה מתוך Trip Advisor
יאללה שתפו! אל תהיו בונקרים😎
Facebook
WhatsApp
Telegram

אטרקציות נוספות בדובאי!

שלח הודעה
להזמנת אטרקציות שלחו הודעה
לקבלת עזרה בתכנון החופשה והזמנת אטרקציות שלחו לנו הודעה