fbpx

האקווריום של דובאי

 

האקווריום של דובאי ממוקם בקומת הקרקע של קניון דובאי. האקווריום של דובאי וגן החיות התת ימי מאכלסים מעל 33,000 זנים של בעלי חיים ימיים שחיים באקווריום המכיל 10 מיליון ליטר מים. 

גן חיות תת- ימי ייחודי זה מציג שפע של בעלי חיים חיים תת- ימיים שניתן למצוא באוקיינוסים, בנהרות ובמקורות מים אחרים על פני כדור הארץ. גן החיות הימי מציע הרפתקאות טבע מרתקות באמצעות סיורים וירטואליים.

המקום קיבל דירוג של 4 כוכבים באתר טריפ אדוויזר והוא ממוקם במקום ה – 6 מתוך 431 אטרקציות בנסיכות. בגן החיות הזה ניתן למצוא תערוכות ימיות מן המעלה הראשונה. 

בין בעלי החיים הימיים שתוכלו למצוא במקום ניתן לציין פינגווינים, מדוזות מיוחדות, פיראנות ועוד שפע של יצורים אחרים. ישנם גם דו-חיים כדוגמת אחד הזוחלים הגדולים ביותר בעולם אשר אורכו יותר מ – 5 מטרים ומעל 750 ק״ג.

עצם כך שגן החיות הימי ממוקם בקומת הקרקע של קניון דובאי הופך את הביקור בו לנוח במיוחד. בעצם תוכלו לשלב שופינג בקניון, אכילה במסעדה יוקרתית וזאת לצד ביקור במקום הקסום הזה.

אטרקציה מושלמת לכל המשפחה בדובאי

בין אם אתם מתכוונים לנפוש בדובאי יחד עם כל המשפחה, כזוג או כיחידים, יהיה מומלץ להגיע אל גן החיות הימי. כך תוכלו לצאת משגרת היומיום ולהוסיף קצת עניין.

במידה ואתם אוהבים לצלם תמונות לאינסטגרם או לפייסבוק, דעו לכם כי זהו המקום המושלם עבורכם. תוכלו למצוא בו שפע של בעלי חיים ימיים שיגרמו לתמונות שלכם למשוך לא מעט תשומת לב. 

האטרקציה הזו, כמו הקניון, נמצאים במרכז דובאי ובסמיכות למלונות המובילים בדובאי. כך שבעצם תוכלו להוסיף את הביקור במקום לרשימת התוכניות שלכם ללא שום קושי מבחינת ההגעה.

אחד הדברים המעניינים ביותר שניתן לעשות באטרקציה זאת הוא לצלול עם כרישים. לצד זאת, ישנן רק 3 צלילות יומיות עם מקום לארבעה אנשים בכל פעם, כך שמומלץ לשריין מקום מראש וזאת כדי להבטיח שתוכלו להנות מהחוויה הזו.

הצלילה מתבצעת עם מדריך מקצועי שישגיח וידריך אתכם בזמן הצלילה. כמו כן, הצלילה מתאימה לגילאי 10 ומעלה.

היתרון של האטרקציה זה עצם מיקומה בסמיכות לשלל מסעדות מומלצות בדובאי אשר ממוקמות בקניון , כך תוכלו לשלב את הביקור שלכם עם ארוחת צהריים או ערב מפנקת.

תיאום מראש בדובאי – רק יקל עליכם

לבסוף נזכיר לכם כי חלק מהפעילויות במקום, כדוגמת צלילה עם כרישים, דורשות תיאום והזמנת מקום מראש. 

זכרו, תכנון מראש יוכל לאפשר לכם לחוות את דובאי באופן מיטבי ובכל ההיבטים. פשוט הקדישו זמן לביקור באתרי האינטרנט של האטרקציות שמעניינות אתכם וזאת כדי לשדרג את החוויה שלכם.

ובקצרה, נזכיר לכם שזוהי אחת האטרקציות המובילות בעיר ולא בכדי. היא תספק לכם את האפשרות ליהנות מחוויה כיפית וכזו שלא ניתן למצוא במקומות אחרים. הק

מחיר כניסה לאקווריום המטורף שבדובאי

שימו לב שגם כאן יש הבדלי מחירים גדולים בשוק, המחיר הכי זול שאנחנו נתקלנו בו הוא 30$, ראינו מקומות שמכרו כרטיס כניסה גם ב50$! כרטיס כניסה לאקווריום של דובאי תוכלו לקנות כאן  👇

*חשוב לציין אנחנו לא מפעלים את האטרקציה הזאת והתשלום הוא לא עבורנו, אנחנו פשוט מכירים את האתר הזה ורכשנו בעצמנו ולמטיילים רבים כרטיסים מכאן.

**אנחנו ממליצים לשקול לקנות את האפשרות של החזר כספי עבור ביטול – בד”כ מדובר ב12% משווי העסקה, לפעמים זה משתלם במיוחד מי שאוהב לתכנן את הדברים מראש, ובימים של הקורנה זה לא פשוט! קיבלנו כבר הודעות על כך ממטיילים שזה מנע מהם להפסיד מאות דולרים כאשר הם תכננו חופשה למשפחה גדולה, אז גם על זה תחשבו לפני שאתם מבצעים את ההזמנה.

חשוב לדעת!

שם האטרקציה באנגלית: Dubai Aquarium & Underwater Zoo
כתובת מלאה: شارع المركز المالي، - Downtown Dubai - Dubai - United Arab Emirates
טלפון האטרקציה: +971 800382246255
שעות הפעילות: בימי ראשון - חמישי בין השעות 12:00 - 22:00, בימי שישי ושבת בין השעות 10:00 - 00:00

מיקום האטרקציה בדובאי

ביקורת על המסעדה מתוך Trip Advisor
יאללה שתפו! אל תהיו בונקרים😎
Facebook
WhatsApp
Telegram

אטרקציות נוספות בדובאי!

שלח הודעה
להזמנת אטרקציות שלחו הודעה
לקבלת עזרה בתכנון החופשה והזמנת אטרקציות שלחו לנו הודעה