fbpx

קניון דובאי פסטיבל סיטי

דובאי פסטיבל סיטי

מי מאתנו לא חלם אף עם על עיר קטנה שיש בה הכול. שם אפשר ללכת לישון ולקום בבוקר, אפשר לאכול שם, לקנות את כל מה שאנחנו צריכים תוך כדי הליכה אינסופית במתחם מפואר המעוצב בקפידה עד לפרט האחרון.

אם אתם חושבים שמקומות כאלו קיימים רק בדמיון זה כי עדיין לא הייתם במתחם דובאי, פסטיבל סיטי.

דובאי פסטיבל סיטי נמצא בתהליכי תכנון ובניה מ- 2003 ונפתח רק השנה, ב- 2020 לקהל הרחב. כך שאתם בהחלט תוכלו להעיד כי ביקרתם במקום המפואר בעולם בשנה הראשונה להקמתו.

כאמור, ביקור בדובאי חייב לעבור גם דרך דובאי פסטיבל סיטי. אם חשבתם שדובאי מפתיעה ושהאמירתים יודעים איך לחיות, כל עוד לא ביקרתם במתחם דובאי פסטיבל סיטי, האמינו לנו, אתם עוד לא יודעים כלום.  

איפה דובאי פסטיבל סיטי ממוקם ולמה זה חשוב?

דובאי פסטיבל סיטי מתפרס על 258 דונמים בגדה המזרחית של דובאי קריק, הנחל החוצה את חלקה הצפוני של קו החוף בעיר דובאי. דובאי פסטיבל סיטי נמצא סמוך לנמל התעופה של העיר. כך שבמידה ואתם נוחתים בדובאי או טסים ממנה, יכול להיות שיהיה נכון לשלב את הביקור בדובאי פסטיבל סיטי עם ההגעה לשדה התעופה. כמובן שבאמצעות המטרו והתחבורה הציבורית הנוחה במיוחד של העיר, אין שום סיבה שלא תוכלו לבקר במתחם גם בכל זמן אחר.

דובאי פסטיבל סיטי – IMAGINE זה לא רק שם של שיר

אנחנו לא יודעים לאן תכננתם לצאת בערבים שלכם בדובאי, אבל אנחנו יודעים שהתכנון שלכם עומד להשתנות. כי בכל ערב, תמצאו במתחם דובאי פסטיבל סיטי, על גדת הנהר, מופע אור קולי מרהיב יחיד מסוגו בעולם.

כמו תמיד, גם כאן אנחנו מדברים על חוויה המשלבת יופי לא נגמר עם מוזיקה עוצרת נשימה. מופע הלייזרים של מתחם דובאי פסטיבל סיטי המכונה גם –IMAGINE  הוא משהו שפשוט אסור לכם לפספס.

שימו לב כי בכל יום תוכלו לבחור בין ארבעה מופעים שונים: חלום הילדים, אגדת הפיראטים, הגן של האת’י וכוכב הרוקדים. אם אתם לא רוצים לבחור בין המופעים, לא שאנחנו היינו רוצים לבחור, אתם יכולים פשוט להגיע למתחם בשבע בערב וליהנות מכל המופעים המועלים עד השעה עשר בלילה.

אל תדאגו, רעבים לא תישארו. בכל אחד מהמופעים תוכלו למצוא מסעדות ובתי קפה בסמך בהם תוכלו ליהנות מארוחת ערב נהדרת לצד מופע עוצר נשימה.

למה ללכת בפסטיבל סיטי בדובאי כשאפשר לשוט?

אם נמאס לכם ללכת, אין שום בעיה. במתחם דובאי פסטיבל סיטי תוכלו למצוא ספינות שייקחו אתכם לסיבוב סביב נחל קריק. משם תוכלו להשקיף את קו החוף הצפוני של העיר וליהנות מהבריזה של החופים המומלצים בדובאי .

טיפ קטן מאתנו : אל תגיעו למתחם דובאי פסטיבל סיטי בחטף. בואו אחרי ארוחת צהריים. עשו סיבוב באחת הספינות של המתחם בשקיעה הרומנטית של דובאי. לאחר מכן, אחרי ארוחת ערב מפנקת, תוכלו להישאר לראות את מופעי הלייזר המרשימים בעולם.

לסיכום:פסטיבל סיטי

פסטיבל סיטי היא אחת האטרקציות המומלצות ביותר בדובאי ומומלץ לכולם להגיע ולהנות ממגון של מסעדות מומלצות, וחווית בלתי נשכחת של שופינג בקניונים בדובאי , מומלץ מאוד להגיע דרך תחבורה ציבורית אל האטרקציה או אם תרצו תוכלו גם לבחור בהשכרת רכב כדרך נוחה ומהירה להגיע לאזור!


חשוב לדעת!

שם האטרקציה באנגלית: Dubai Festival City
כתובת מלאה: Crescent Rd - Dubai Festival City - Dubai
טלפון האטרקציה: +971 4 213 6213

מיקום האטרקציה בדובאי

ביקורת על המסעדה מתוך Trip Advisor
יאללה שתפו! אל תהיו בונקרים😎
Facebook
WhatsApp
Telegram

אטרקציות נוספות בדובאי!

שלח הודעה
להזמנת אטרקציות שלחו הודעה
לקבלת עזרה בתכנון החופשה והזמנת אטרקציות שלחו לנו הודעה