fbpx

גן הפרחים הפלאי בדובאי

גן הפרחים הפלאי הוא אחד מגני הפרחים הטבעיים, היפים והגדולים בעולם, והוא משתרע על פני שטח עצום של מעל 72,000 מ”ר. הגן הוא גן הפרחים הטבעי הגדול ביותר בעולם הכולל למעלה מ- 45 מיליון פרחים וצמחים!

המקום הוא גן עדן למי שמעוניין להתנתק מהמולת העיר כדי להנות מהשלווה שהגן מציע. וללא ספק מדובר באחת מהאטרקציות המובילות והאינסטגרמיות בדובאי, בגלל שהגן הוא שקט ונעים כל כך, המקום הזה הוא אחד המקומות המומלצים ביותר בשביל להתנתק מכל האטרקציות האקסטרימיות האחרות כי לפעמים פשוט עדיף יותר לנוח מאנדרנלין בלתי פוסק!

מה רואים בגן הפרחים שבדובאי ?

במתחם של הגן הפלאי של דובאי תוכלו גם להנות מגן הפרפרים של דובאי. זהו גן הפרפרים הגדול ביותר בעולם, ומאכלס 15 אלף פרפרים וכ -50 מינים שונים של פרפרים, כולם בעלי צבעים, תכונות וצורה שונים. עם מוזיאון הפרפרים, מרכז החינוך והקולנוע, גן הפרפרים של דובאי מספק הזדמנות נהדרת למבקרים ללמוד עוד על התפתחות הפרפרים בכל שלב והופך אותו למקום אידיאלי לביקור עם ילדים.

גן הפרפרים של דובאי ממוקם במבנה מקורה, עם מעל 10 כיפות שנבנו בהתאמה אישית. כל אחד מאלה מלא בכמות עצומה של יצורי כנף צבעוניים ויפים אלה. כיפות אלה נשלטות על ידי האקלים במטרה ליצור ולספק סביבה בטוחה לחייהם של הפרפרים, מה שמאפשר גם לגינה להיות פתוחה לאורך כל השנה. הפרפר האמריקני המפורסם בעל כנפיים לבנות אנטוס קלורינדה הוא אחד הפרפרים הנפוצים כאן.

גן הפרחים – הגן המיוחד ביותר בדובאי

אטרקציית גן הפרחים נחשבת לאחד היעדים המובילים של נופשים אשר מגיעים לדובאי ולא בכדי. במקום ניתן ליהנות משלווה ופסטורליות שלא תמצאו באף נקודה אחרת בדובאי. בין אם אתם מתכוונים להגיע עם כל המשפחה ובין אם מדובר על טיול יחיד או זוגות, היו בטוחים כי הביקור במקום יהפוך את החוויה שלכם לחוויה מיוחדת במינה. 

גן הפרחים בדובאי בשיא תפארתו

גן הפרחים בדובאי פעיל אך ורק מאמצע נובמבר ועד אמצע מאי מהסיבה הפשוטה שרק בתקופה זו הפרחים פורחים וניתן ליצור אייתם את הדברים המטורפים האלו.

במזל זו גם התקופה הכי טובה לבקר בה בדובאי והיא בעצם שיא שיא עונת התיירות בדובאי.

אז ככה שאין מצב שאתם יכולים לפספס את האטרקציה המקסימה הזו במיוחד אם אתם מבקרים בדובאי פעם ראשונה. חוויה אסטתית חובה לכולם!

גן הפרחים – גן הפרפרים של דובאי

אם תבחנו את אתר טריפ אדוויזר למשל, תוכלו לראות כי גן הפרחים נמצא בפסגת רשימת האטרקציות המובילות בדובאי. הסיבה לכך זה עצם היותו מותאם למגוון רחב של קהלים שונים והיופי שהוא מקרין לכל אחד שמבקר בו.

כפי שכבר אמרנו לכם קודם לכן, גן הפרפרים בדובאי הוא גן הפרפרים הגדול ביותר בעולם, והוא אחד מהגנים הנכללים באוסף הגנים של מתחם גן הפלאים, נמצא בתוך 10 ביניינים שונים בצורת כיפה הכוללים יותר מ-15,000 פרפרים בצבעים שונים, סהך הכל יש כ-50 זנים ומינים שונים של פרפרים בתוך מתחם כן הפרפרים.

ובקצרה, נמליץ לכם לשים את הגן הזה בראש סדר העדיפויות שלכם במהלך הביקור בדובאי. ללא ספק הוא יהפוך את החופשה הבאה שלכם במקום למושלמת. אפשר לשלב את הביקור בגן הפרחים עם עוד אטרקציית חובה קרוב למיקום של הגן שהיא הכפר הגלובלי.

מחיר כניסה לגן הפרחים שבדובאי

יש 2 אפשרות מרכזיות לקניית כרטיס הראשונה היא רק כרטיס כניסה והשניה היא כרטיס + סיור.

כרטיס כניסה מחירו הוא כ-95 דירהם כלומר 26$

כרטיס כניסה + סיור יעלה לכם כ-305 דירהם כלומר 83$

לסיכום: גן הפרחים של דובאי

פיזור של חי וצומח ומהומה של צבעים יוצרים אווירה שאי אפשר לתאר באמת ומעניקים לכם תחושות שתזכרו לכל החיים. ואם תחליטו לבוא עם כל המשפחה, אז פשוט לא יהיה גבול לשמחה והצהלה של הילדים.

אולי זהו אחד ממרכזי המגע הטובים בעולם, אשר בנוסף לאסתטי, יש לו ערך פנאי ומדעי, שכן הוא עוסק בחקר פרפרים, כמו גם היכרות עם אורח החיים של התושבים המקסימים הללו.

יחד עם זאת, גן הפרפרים יכול להכיל עד 300 מבקרים והוא פתוח מדי יום בין השעות 09:00-18:00, בניגוד לגן הפרחים, הפועל מאוקטובר עד אפריל בשל מאפייני האקלים של האזור.

לכן, אם אתם נרגעים באמירויות מאוקטובר עד אפריל ואתם אניני טעם של אסתטיקה, טבע, או מחפשים אפשרויות לבילוי משפחתי בדובאי , קחו את שתי האטרקציות השכנות המדהימות הללו והקדישו יום לביקור בהן. בהחלט לא תתאכזבו, אבל בהחלט תקבלו הרבה רגשות חיוביים ותמונות מרהיבות.

חשוב לדעת!

שם האטרקציה באנגלית: Dubai Miracle Garden
כתובת מלאה: Garden in Dubai, United Arab Emirates
טלפון האטרקציה: +971 4 422 8902
שעות הפעילות: הגן פתוח רק מאמצע נובמבר ועד אמצע מאי. באמצע השבוע פתוח בין השעות: 09:00 - 21:00 בימי שישי ושבת פתוח בין השעות 09:00 - 23:00

מיקום האטרקציה בדובאי

ביקורת על המסעדה מתוך Trip Advisor
יאללה שתפו! אל תהיו בונקרים😎
Facebook
WhatsApp
Telegram

אטרקציות נוספות בדובאי!

שלח הודעה
להזמנת אטרקציות שלחו הודעה
לקבלת עזרה בתכנון החופשה והזמנת אטרקציות שלחו לנו הודעה